PDA

View Full Version : Ombygging og Regn på Østbanehallen

Ukusoberu
4th July 2009, 21:59
Alle som har vert innom butikken i det siste på østbanehallen har sikkert sett at det er en del ombygging på gang. Det er ikke vi som bygger om, det er senteret som skal bygge ett kontorbygg over vår butikk. I den forbindelse så skal de sette opp noen ekstra bærebjelker, derfor er den delen av butikken de skal settes opp, skjæret av med en midlertidig vegg. Vi får mye av den plassen tilbake, men ikke den plassen som trengs til bærebjelkene.

Desverre så har de slått sprekker og bårrett hull i taket vårt i denne annledning. Når det da var tordenvær på Fredagskveld, så regnet det kraftig inn i butikken og vi måtte stenge de siste 2 timene. Det har da medført store skader på bøker, art-/tegnebøker og rollespillbøker. Samt noen skader på brettspill, manga, dvd'er, magasiner, figurbokser, avisstriper, abonnement, og independent (indy) tegneserier.

Vi får alt dekket av de som har skyld i dette, men det vil ta noen uker å få det oppbestillt og tilsendt. Det blir derfor heller ikke noe vannskadesalg. Vi må desverre beklage tilstanden til butikken og de ansatte, og eventuelt mangler dette vil forårsake i denne perioden.

Nå er jeg ganske sliten og trøtt, og må beklage for enda mer skrive- og grammatikkfeil en det som er vanlig, til og med for meg. :)

Uibeke
4th July 2009, 22:09
Merkelig. Jeg var innom i dag og lot ikke merke til noen vannskader i det hele tatt. Synes all anime var på plass der den skulle osv? Jaja, jeg er vel ikke så oppmerksom xP

Snedvig
4th July 2009, 22:34
Som Mikey sa. Jeg la heller ikke merke til noen vannskader, så her har dere ryddet fort!

Ukusoberu
4th July 2009, 22:40
Anime'en var uberørt, men den lider litt uansett av for lite dvd bestillinger i det siste, mye pga ombyggingen.

Manga'en var bare lettere skadet. Hovedsakelig Bleach, Kenshin og Cromartie som ble skadet. Samt noen bokser med Death Note 1 som stod i en av sølepyttene. Det er det jeg kan komme på i farten.

Vi har fått tørket opp butikken, så hvis du ikke var i så mange andre seksjoner en manga'en, eller der omkring, så så du nok ikke så mye skader.

Dere skulle ha vert der i går kveld. Jeg prøvde først å berge med bøtter der det begynnte å renne, men så ble det så mye at det var ikke vits. Til slutt måtte jeg bare ta sikringene for å spare det elektriske ustyret som stod i vann. Det var bare vann overalt. xD Heldigvis randt det mye mer på gulvett enn ned i seksjonene.

C.G.B Spender
4th July 2009, 22:46
kommer dere til å kjøre noen tilbud på det som har blitt skadet?

Elfhybrid
4th July 2009, 23:08
. Det blir derfor heller ikke noe vannskadesalg.

ser det sånn ut?

Uku; Håper dere får ordna det fort...kjipt å dra på jobb med vannskader,I know :p

phyconinja
4th July 2009, 23:13
ser det sånn ut?

Uku; Håper dere får ordna det fort...kjipt å dra på jobb med vannskader,I know :p

Kjedelig at man aldri kan få i både pose og sekk. Er bra de fikk det dekka da, værre hvis de ikke hadde vert noen andre sin skyld på den måten, og de måtte stå for allt selv.

Ukusoberu
4th July 2009, 23:19
Ja, vi får det ikke dekket hvis vi selger det billig. =/ Er noen par ting som er skadet som jeg skulle likt å ha selv. xD