PDA

View Full Version : Diskusjon hvor mange ble overfalt på ai og sora

copycat-chan
30th June 2009, 20:49
som de fleste sikkert vet så skjedde det en god del sprøe ting ting under ai og sora helgen , gutter ble kysset, folk ble overfalt bundet og.... (not saying more). og det skjedde rett og slett mye rart:)
så det jeg lurte på hva hvor mange var det som ble overfalt... fortell deres historie enten det var frivillig eller ikke *grin*. og så klart kan de som så på eller overfalt også fortelle xD

kittypetro
30th June 2009, 21:36
Jeg fikk mitt første kyss på Aicon

Jeg møtte en jente via en annen venn og vi begynte å snakke, og på spøk sa jeg "hver så snill å si at du ikke er streit" Plutselig var noe varmt på munnen min og hun smilte og sa ikke egentlig

Det var så awesome. Beste con ever

RawrSakiCupcake
30th June 2009, 21:39
Jeg fikk også mitt første kyss på Aicon!^w^ Og mitt første sugemerke på Soracon.xD>///< (Jeg var Roxas: D)

Amaye
30th June 2009, 21:41
Jeeeg... Tok håndjern på noen få folk på SoraCon..(undertaker, to butlere og trommisten fra bandet The Lillith)...

Elfhybrid
30th June 2009, 21:50

Jeg møtte en jente via en annen venn og vi begynte å snakke, og på spøk sa jeg "hver så snill å si at du ikke er streit" Plutselig var noe varmt på munnen min og hun smilte og sa ikke egentlig

det er det søteste jeg noensinne har hørt!

Kelloggs
30th June 2009, 22:09
Nærmeste av å bli overfalt på soracon var at jeg ble......."Snackooeed" av ei som var kledd ut som Ema Skye:D

kittypetro
30th June 2009, 23:16
det er det søteste jeg noensinne har hørt!

Takker, fjeset hennes da jeg sa at det var mitt første var også ganske søtt

Silli-zicuni
1st July 2009, 13:58
Det er så søtt at folk fikk sitt første kyss >w< <3

Jeg overfalt Zexion et par ganger >w> Også kidnappet jeg Kairi >D Kan vel nesten regnes som overfalling!

Takashi
1st July 2009, 19:55
Puppene mine, hendene mine og munnen min ble gaffet ned under Soracon-discoen. I say no more.

Makkuro
1st July 2009, 20:41
Ble Bundet fast og lekt med av en gjeng i rommet over discoen. Ble sugemerker her og der, et på en brystvorte og flere på halsen som ikke kom bort før i går. Familien tror enda at TownyTuff lagde dem. De skulle bare visst

Usagiboy
1st July 2009, 20:43
Jeg og Yuki ble satt i hancuffs D: *hoste*Amaye*kremt*

MoNoLith
2nd July 2009, 00:44
Jeeeg... Tok håndjern på noen få folk på SoraCon..(undertaker, to butlere og trommisten fra bandet The Lillith)...
Ney HVA?! TAT hvorfor var ikke jeg der *griiin*

NESTE GANG!! neste gang skal jg gjøre noe annet enn å bare stå der med ham:nya:

meh jeg fikk nok klemmer xD ble til og med overfalt bakfra *host*

lol aicon og soracon kommer til å ende opp som et klinested:P nå må dere roe ned hormonene deres folkens xD

Yuri
2nd July 2009, 00:59
Jeg satt stille og passiv i bakgrunnen å stirret på folk.
Null overfall på meg >: ]

Shirokage
2nd July 2009, 01:02
Jeg satt stille og passiv i bakgrunnen å stirret på folk.
Null overfall på meg >: ]

Same as the above. Lurer på om jeg skal være lykkelig eller fortvilet over det :P

Kenshi
2nd July 2009, 01:23
Jeg ble overfalt av noen folk der, men det var ikke noe mer enn bare klemmer som alltid er hyggelig å få:)

Skjervik
2nd July 2009, 01:25
Same as the above. Lurer på om jeg skal være lykkelig eller fortvilet over det :P

Jeg føler meg som et nervevrak ute av funksjon :cry:
Fikk en uventet klem da :p

Midnight
2nd July 2009, 10:13
Skjedde ingenting med meg. Kanskje ikke så rart, når jeg bare "fikk lov" til å være der en time maks, fordi en viss person bare skulle sjekke mangaen og fanarten og så ville gå igjen. Neste gang tror jeg jeg reiser og henger med noen andre.

Shirokage
2nd July 2009, 15:17
Jeg føler meg som et nervevrak ute av funksjon :cry:
Fikk en uventet klem da :p

Føler meg kanskje litt nervevrak jeg og :D
Du skjønner, jeg var på soracon med en som skyr menneskelig kontakt. Selvom jeg innerst inne så gjerne skulle sosialisert så smitter adferden hans over og det ender med at jeg som oftest sitter for meg selv alene. Hvis du så på Silent Library, så er han jeg snakker om han som satt i ene hjørnet på venstre side lengst bort fra der publikum satt. Jeg tror han var den enest som ikke trakk jokeren også. :P

miarichan
5th July 2009, 18:56
Vel.. Jeg fikk mitt første kyss på Soracon:3 Det var hyggelig. Også ble jeg overfalt rett foran scenen på Soracon xD Jeg kalte en som cosplaye Sasuke for SasUKE en del ganger og hun ble litt sur så hun dengte meg ned i marka og satt seg oppå meg og til slutt satt det 4 personer oppå meg og den femte holdt hendene mine xP Og i tillegg revnet jeg opp den ene skoen min under episoden xD (Hadde heldivis med meg lim :3)

NaruStine
5th July 2009, 20:01
eg blei kysset av ein Itachi på Aicon, og gav eit til Sasuken min, men det var på skinnet! XD
og eg blei bundet fast til Sasori sit tau, og eg trur at det var kittypetro som satt på meg mens Sasori bandt meg fast XD

kittypetro
5th July 2009, 20:12
Å jeg husker deg, du cosa Naruto ikke sant?

Maria-chan
6th July 2009, 00:03
Ble nok ikke overfallt så mye, sett bort ifra hun jeg var med c':
MEN(!) jeg koste massemasse folk n___n
Var en av de som gikk med freehugs-skilt på soracon, og ga kos til 182 forskjellige personer, et kosedyr og ei dokke XD
..og så må ikke treet glemmes heller x]

Jeg gikk med ei venninne, og vi hadde skrevet "FREE HUGS" med rød tusj på papp-skilt :]
- noen som fikk klem av meg? :3

Elbil
6th July 2009, 01:08
hm.. jeg overfalt en stolpe.. også stjal jeg free hugs skiltet til Tanya :3 det var det :8D:

Chiyo
6th July 2009, 01:48
Det er så søtt at folk fikk sitt første kyss >w< <3

Jeg overfalt Zexion et par ganger >w> Også kidnappet jeg Kairi >D Kan vel nesten regnes som overfalling!

Jeg syns IKKE det var morsomt ;__; Nuuuh, they be takin mah Kairi! D:

XP

Overfalt? Oh yes :D
Mest av andre Kingdom Hearts-cosplayere dog XD

Kami-sama
6th July 2009, 01:59
Sure thing.
Hva annet kan man forvente seg når man er
så awesome som meg? xP

HALL
7th July 2009, 00:07

Nice! Var borti noe av det samme for litt siden, jeg var sammen med en jente jeg liker kjempegodt, jeg spurte om jeg kunne kysse henne og hun sa ja. Det var faen meg det diggeste jeg har opplevd. Første kysset mitt det altså. HAHA, men skal ikke være noe mer off topic.
Så noen som Cosa Naruto to ganger da jeg gikk fra Oslo Live sist uke. Også så jeg noen som cosa Death Note. Kompisen min syntes det så teit ut, men jeg synes faktisk det så kult ut. Kult at folk faktisk tørr det.

Hansi
11th July 2009, 17:40
Jeg ble smørt inn med en liten flaske solkrem, av ei lita jente i bjørnedrakt..

Gøy, men veldig ekkelt :( Ble i det minste ikke solbrent da :cip:

xXBlackButterflyXx
11th July 2009, 20:18
jeg drev å hoppet etter sopebobbler og prøvde å fange dem når et veninne kom å begynte å klype meg i rompa D: jeg satt meg rett ned på gulvet å ble der en stund xD

btw
jeg ga klem til deg Maria-chan jeg tror jeg ga klem til deg flereganger tilogmed :33

KiraTakuto
11th July 2009, 22:34
HMM... Jeg var Hidan og mens vi venta i køen så gikk vi litt rundt xD Og da traff jeg noen fangirls.. og ja.. de overfalt meg! Det var litt moro.. men måtte ta å fikse litt på ljåen min etter på ...