PDA

View Full Version : Akatsuki Cosplay Partnere

Skjervik
26th June 2009, 19:00
Hei, Jeg og en venninne skal Cosplaye fra Akatsuki på Desu -09.
Men vi lurte på å få samla hele Akatsuki gjengen og tatt en gåtur i Oslo og sett hvor mange som faktisk reagerte på gjengen. Vi snakker da å gå fullt utkledd og oppføre seg som den man Cosplayer.
Gå sakte langs gatene i formasjon.
Vi mangler altså følgende Akatsuki medlemmer;

Rød = Opptatt
Grønn = Ledig
Orange = Mulig Opptatt

*Itachi (mthows1)
*Kakesu (TownyTuff)
*Deidara (Kiiroikitsune) (mthows1's friend'o)
*Hidan (KiraTakuto) (Jonnanightmare)
*Tobi (ShadowNeko13)
*Kisame (Elbil)
*Zetsu
*Pein (Fridator)
*Konan (Missi-Chan)
*Sasori (Skjervik)

Jeg mener selvfølgelig ikke at det kun er vi som skal få lov å gå som Akatsuki...
Ettersom at jeg skal Cosplaye Sasori og Hu andre som Konan.
Noen som vil?
-Skjervik

MoNoLith
26th June 2009, 22:58
Altså det kan hende jeg skal på desucon, og det kan hende jeg skal cosplaye som Itachi. Jeg er nå ikke 100% sikker pga universitetet(sånn plan bais), men hvis det skulle være slik at jeg er med på desucon skal jeg prøve å cosplaye som Itachi(han er tross alt min favoritt character), og jeg kan godt henge meg på dere^__^

du kan skrive meg opp som kanskje, men det ville vært lurt å ha en back-up cosplayer av Itachi hvis jeg ikke kan. Og jeg sier ifra en god stund på forhånd:) høres det greit ut?

Skjervik
26th June 2009, 23:18
Altså det kan hende jeg skal på desucon, og det kan hende jeg skal cosplaye som Itachi. Jeg er nå ikke 100% sikker pga universitetet(sånn plan bais), men hvis det skulle være slik at jeg er med på desucon skal jeg prøve å cosplaye som Itachi(han er tross alt min favoritt character), og jeg kan godt henge meg på dere^__^

du kan skrive meg opp som kanskje, men det ville vært lurt å ha en back-up cosplayer av Itachi hvis jeg ikke kan. Og jeg sier ifra en god stund på forhånd:) høres det greit ut?

Kjempebra!

Akamaru
26th June 2009, 23:29
Veeel, jeg cosplayet Deidara på forrige Desu, så har kaanskje drakt å låne bort om noen skulle være interessert... Men er ganske glad i den, så bare på den betingelse at personen som låner er veldig forsiktig! @w@
(selvlaget btw)

Elbil
27th June 2009, 01:44
wah nå fikk jeg lyst til å cosplaye Tobi.. eller Kisame! men jeg har ikke no cosplay :pinch: får se til å skaffe meg et en eller annen gang! :ja: btw hvem Pein er det du mener? (det er jo en drøss med "peiner" (six paths of pain))

missi-chan
27th June 2009, 08:26
(Er dette en spoiler ?!) Men Pein er Nagato, lederen fra Akatsuki. Han med de rare øyne og piercinger i ansiktet.

Sakura
27th June 2009, 11:53
jeg skal også cosplaye akatsuki-konan kanskje jeg kan være med?

ShadowNeko13
27th June 2009, 12:33
Jeg skal cosplaye Tobi på Desu :3 (fikk ikke tid til å lage ferdig costymet til sora(Dx) men får lagd ferdig til desu ^^)
Kan jeg fylle den ledige stillingen som Tobi? :D

Skjervik
27th June 2009, 21:31
Jeg skal cosplaye Tobi på Desu :3 (fikk ikke tid til å lage ferdig costymet til sora(Dx) men får lagd ferdig til desu ^^)
Kan jeg fylle den ledige stillingen som Tobi? :D

OFC. Skriver dem opp nu. :)

miarichan
27th June 2009, 22:50
Du kan skrive meg på kanskje som pein xd vet ikke ennå om jeg kan på desu :3 Men blir gøy med gruppe x3

Skjervik
27th June 2009, 22:55
Du kan skrive meg på kanskje som pein xd vet ikke ennå om jeg kan på desu :3 Men blir gøy med gruppe x3

YUSH!

Kan jo også forklare litt mere med hva jeg hadde tenkt. Jeg skal være Crew på Desu også så har ikke mye tid til gode. Men til dette har jeg!
Planene;

Å samle hele Akatsuki Gruppa og ta en gåtur i Oslo (Eller hvor Desu ender opp med å være)
Passe på at folk gjerne ser oss. Og rett og slett se åssen folk reagerer. Jeg har gått med rifler på busser og tog of folk har jo vært skrekkslagne stakkars...
Så kravene er jo at vi bør oppføre oss som de Akatsuki medlemmene vi er, Til eksempel Tobi bør jo da være stakkars Tobi. Itachi bør være overlegne Itachi osv.
Også at kostymene er kurrante da. Seff :)
Vi skal også ta gruppe bilder! Finner oss en mursteinsvegg eller lignende og tar noen bilder.

Jeg satser bare på å få meg en jobb fort som faen så jeg har råd til kostymet. Men regner med at det går bra! 800 spenn er ikke vanskelig å få tak i.
Lykke til og meld dere på!

missi-chan
27th June 2009, 23:32
miarichan det hadde vært kult om du hadde vært Pein ;D;D jeg skal være Konan så jeg kunne ha trengt en Pein på siden av meg ^__^ håpe du kan på desu :3

Skjervik
5th July 2009, 22:18
Ja.. .Vi mangler fortsatt følgende:

*Kakesu
*Deidara
*Hidan
*Kisame
*Zetsu

Kiiroikitsune
15th July 2009, 21:34
Hey hey! XD eg tenkte å cosplaye Deidara på Desucon 4 :3 Så eg kan godt vere med! ^^ Eg har kostymet alt klart :)

Skjervik
15th July 2009, 22:55
Awsome. Skriver deg opp.
Atm ser det meget dårlig ut for meg pga at jeg fikk en bot på par tusen spenn... Men regner med at det går. :riight:

Skjervik
16th July 2009, 21:18
^lol kanskje ville vært lurt å kjøre, eller hva enn du gjorde for å få bot,forsiktig til desucon er over?:P

OFC. Fatters ville visst betale den men vi får se <_<
Men blir iallefall Hiruko på meg ^^ (Sasori)

KiraTakuto
21st July 2009, 22:08
Jeg tar Hidan sin plass! Har cosplayet ferdig, var på Sora og Ai med det.. men tenker på å ta å lage skjelett~drakt å ha under.. Og fikse litt på ljåen, jeg ble overfalt av fangirls så den trenger litt oppussing xD

BTW!: Jeg dreper noen hvis ikke Kakuzu kommer! ^^ Naida.

KiraTakuto
21st July 2009, 22:27
Jaaa! haha, bra og ha kontakter innenfor crewet.. xD

Skal vi gå som en gruppe på begge dagene, Desu blir jo 2 dager. Eller er det bare den ene dagen? ^^

Elbil
6th August 2009, 04:26
Jeg har nå bestemt meg for å prøve å få tak i et kisame cosplay innen desucon :D grunnen er at opptil 4 personer har sagt at jeg ligner på han (samme firkantede hode og diverse rare ting)

jeg har bare noen små spørsmål på lur :8D: hvor er det lettest (og gjerne billigst) å få tak i en akatsuki robe? jeg mener jeg så en på en neotokyo stand for lenge siden til ca 400.-

jeg har ikke tenkt å sy det selv mtp. at jeg ikke kan sy i det hele tatt (vanskeligste jeg har sydd er en pute) ^^

er det viktig at jeg har hvite øyne, slik som kisame har? jeg så på noen linser, men det kosta sinnsykt mye; ca 150 pr stk. Denslags har jeg rett og slett ikke råd til :/

Noen tips til hvordan i allverden jeg skal lage samehada? (sverdet hans) jeg tenker pappeske eller isopor..

Domo arigatou gozaimasu!

Skjervik
6th August 2009, 10:35
Jeg har nå bestemt meg for å prøve å få tak i et kisame cosplay innen desucon :D grunnen er at opptil 4 personer har sagt at jeg ligner på han (samme firkantede hode og diverse rare ting)

jeg har bare noen små spørsmål på lur :8D: hvor er det lettest (og gjerne billigst) å få tak i en akatsuki robe? jeg mener jeg så en på en neotokyo stand for lenge siden til ca 400.-

jeg har ikke tenkt å sy det selv mtp. at jeg ikke kan sy i det hele tatt (vanskeligste jeg har sydd er en pute) ^^

er det viktig at jeg har hvite øyne, slik som kisame har? jeg så på noen linser, men det kosta sinnsykt mye; ca 150 pr stk. Denslags har jeg rett og slett ikke råd til :/

Noen tips til hvordan i allverden jeg skal lage samehada? (sverdet hans) jeg tenker pappeske eller isopor..

Domo arigatou gozaimasu!

Sverdet lager du lett av en treplanke med hvit elteip elns rundt...
Det ,med øynene tror jeg ikke er det viktigste på jord...
Kappa handler jeg også fra Neo-Tokyo. Billigere tror jeg ikke du kan få noe sted desverre. Jeg har sett i utlandet og ligger på samme priser der.

Heika-sama
6th August 2009, 10:49

Domo arigatou gozaimasu!

Ang. sverdet så lagde jeg et til Desucon 1. Jeg lagde bare formen av papp (brukte pappesker) og surret det inn i laken jeg hadde revet opp. Det er vel et av de lettere sverdene å lage med mindre du vil ha med taggene. (Men i og med at han som regel har det surret rundt OG det var enklere å lage uten valgte i hvert fall jeg å gjøre det sånn. ;P)

Bilder av den her:
http://www.cosplay.com/photo/1013069/
http://www.cosplay.com/photo/1013106/
http://www.cosplay.com/photo/1013103/
http://www.cosplay.com/photo/1013067/

Til håndtak brukte jeg et skaft jeg fikk kjøpt i en byggvare-butikk. Det er surret inn med brunt stoff og hodeskallen er laget av en av de leirene man får kjøpt i hobbybutikker. Husker ikke hva slags type det var, men det spiller vel liten rolle. Jeg fargela inni øynene og nesa med vanlig blyant for at de skulle synes bedre.

TownyTuff
16th August 2009, 14:01
Øyh.

Dere trenger en Kakuzu, ser jeg? >:3

Dersom dere ikke finner noen andre og jeg ikke får gjort ferdig Rukia-kostymet, kan jeg godt kjøre Kakuzu. Tenkte egentlig å ha Itachi som backup-cosplay, men jeg kan komme enten som Kakuzu eller Itachi om jeg ikke rekker Rukia. Er forresten godt mulig jeg ender opp som Kakuzu eller Itachi uansett. :cip: Så, sett Kakuzu som mulig opptatt på meg?

Jonnanightmare
22nd August 2009, 18:56
Hey :)
I'll cosplay Hidan after a ritual (with the black and white face. Do you know what I mean?)
Is that okay for the cosplay group? Or do you need only one Hidan?)

Skjervik
22nd August 2009, 20:15
Hei. Nå har jeg endelig kommet tilbake fra en noe forlenget ferie.
Håper ikke folket har desertert gruppen :P

** Hi Jonnannightmare. Of course you can join us. Ill put you up on the list once I get my pc set fully up.

Kiiroikitsune
24th August 2009, 10:13
Så vi mangler bare Zetsu nå? :D

Skjervik
24th August 2009, 10:19
Så vi mangler bare Zetsu nå? :D

Virker slik :)

Kan dere som står på Kansje si ifra om dere skal eller ikke snart?

MoNoLith
25th August 2009, 14:51
Så har jeg funnet ut om jeg kan joine eller ikke. Og jeg skal desverre ikke gå som Itachi denne gang. Har ikke penger til alt det xD er i en liten skole-penge-krise:P

Just so you know(sa jo jeg skulle si ifra i tide~). Men neste desucon skal jeg def gå som ham så hvis det blir flere sånne grupper neste gang er jeg med fo sho:D

Elbil
25th August 2009, 14:54
Da er det bekreftet, jeg fikk nettopp masse penger fra lånekassen og jobben så nå har jeg råd til å sløse :nya: må bare se til å komme meg inn til Oslo en gang :P

Skjervik
25th August 2009, 15:35
Utpressing? :cry:
Jobb-pengene mine får jeg ikke før 16. sept, men det er mulig jeg kan få dem betalt ut før :3 Lånekassen derimot får jeg penger fra denne uken :D I<3 Lånekassen.

Hvorfor har du en ekstra uke ferie? :forvirra:

Hmm vi kan jo late som han døde? :lur: xD

Jeg er ferdig med 12 års skolegang og begynner i Lære. Men lærlingsplassen begynner ikke før 31.aug. :riight:

:O Itachi var første av Akatsuki som Døde og Zetsu forsvant sporløst :D
Noen her som har noe imot at vi joiner for cosplaykonkurannsen? Skal være sånn gruppecosplay eller noe tror jeg.
Jeg kan ikke noe om det så der må noen ta ledelsen som kan det :ermm:

Elbil
25th August 2009, 15:49
Ah, gøyalt :8D:

JA! vi skriver om hele historien så den passer med oss :P Jeg har ikke noe imot cosplay contest, har bittelitt sceneskrekk, men når jeg har klart å dumme meg ut foran 300 folk, hvorfor ikke 5000+- ^^

Kiiroikitsune
25th August 2009, 18:38
:O Itachi var første av Akatsuki som Døde og Zetsu forsvant sporløst :D
Noen her som har noe imot at vi joiner for cosplaykonkurannsen? Skal være sånn gruppecosplay eller noe tror jeg.
Jeg kan ikke noe om det så der må noen ta ledelsen som kan det :ermm:

Yay!! Det hadde vert superkult om vi blei med i cosplay konkurransen som gruppe! x3

Å nei O.o Vi må ha en Itachi! Håper det dukker opp en! xD Viss ikke, får vi si at han kjemper mot Sasuke en plass! x3 Ja og Zetsu forsvinner jo alltid uansett :D

Skjervik
25th August 2009, 18:45
Yay!! Det hadde vert superkult om vi blei med i cosplay konkurransen som gruppe! x3

Å nei O.o Vi må ha en Itachi! Håper det dukker opp en! xD Viss ikke, får vi si at han kjemper mot Sasuke en plass! x3 Ja og Zetsu forsvinner jo alltid uansett :D

Men om vi skal det vil ikke jeg stå som ansvarlig. Huff. Digger å dumme meg ut på scener osv men klarer ikke å finne på noe å gjøre :trist:

Itachi og Sasuke fighting... Not happened in Anime yet :o
Zetsu away? Bestemor planta ham :sorcerer:

KiraTakuto
25th August 2009, 20:19
mmm.. Zetsu cosplay er ikke så vansklig.. Untatt håret, ellers er det jo ganske lett.. Kanskje jeg skulle hoppa fra Hidan til Zetsu... :nya:

Eller nei.. urk.. han er ikke noe søt O_O

Skjervik
26th August 2009, 12:57
Og takk til Heika for opprydning.

Jeg satte opp en gruppe (Etter råd fra Heika) for denne gruppa.
Så smådiskutering osv kan skje der istedet for her :)

http://forum.japani.no/group.php?groupid=382

miarichan
3rd September 2009, 08:04
Det blir ikke no Pein for meg så du kan bare skrive meg av ;)

mthows1
14th September 2009, 18:28
Jeg og søstra mi skal også cosplaye Akatsuki. Har sydd kostymene selv, så er kanskje ikke verdens beste xD Vi skal være Deidara og Itachi, og har kanskje en Sasori på team'et vårt. (Skal også ha med en Urahara fra Bleach xD)

Elbil
14th September 2009, 18:34
Yay, en Itachi! :D

mthows1
14th September 2009, 19:23
Vi vil gjerne være med å gå tur i Oslo! Hvis det er greit at det er flere 'like' cosplayere altså. :3

Elbil
14th September 2009, 19:27
Tror ikke det gjør så mye :P og hvis noen synes det er "kjemperart" så sier vi bare at det er en bunshin(klone) :8D:

mthows1
14th September 2009, 19:58
Haha, yay!

missi-chan
14th September 2009, 21:29
mthows1 : det er kjempekult at dere blir med!! :D og Elbil det med bunshin er genialt XD

Kake
26th September 2009, 22:51
Jeg skal være Karin. Får jeg være med eller? xD

Skjervik
26th September 2009, 22:52
Sist jeg sjekka var vel ikke Karin med i Akatsuki? :D
Ser nå bare animen jeg men..

Kake
26th September 2009, 22:54
Sist jeg sjekka var vel ikke Karin med i Akatsuki? :D
Ser nå bare animen jeg men..

Uhm, tja. xD
Hun er med, men ikke med.. På en måte. xD

missi-chan
26th September 2009, 22:55
Ja Kake du må være med :P
Skjervik: Hun er medlem i Akatsuki "egentlig"

Skjervik
26th September 2009, 22:56
Greit for meg iallefall ;)

VG 19. Oktober: <Akatsuki Ninjaer Invaderer Oslo - Anholdt av Politiet!>
xD

Kake
26th September 2009, 22:57
Ja Kake du må være med :P
Skjervik: Hun er medlem i Akatsuki "egentlig"

Takk ^_^

Greit for meg iallefall ;)

VG 19. Oktober: <Akatsuki Ninjaer Invaderer Oslo - Anholdt av Politiet!>
xD

Mystisk sekt invaderer oslo, sendt ut med første fly.

missi-chan
26th September 2009, 23:02
hahahah det var bra XDD jeg gleder meg til å se dere alle ;D muhaa det blir kult som Akatsuki-gruppa .......

Kake
26th September 2009, 23:29
Meeen, jeg blir ikke med på sånn teamcosplaykonkurranse greie tror jeg.
Kan egentlig ikke være med på cosplaykonkuransen heller -.-'

mthows1
27th September 2009, 01:32
Mystisk sekt invaderer oslo, sendt ut med første fly.

HAHAHA XD Gratis ferie da 8D

mthows1
28th September 2009, 21:20
Jeg glemte forresten å nevne at vi skal ha med en Sasori også xD

Skjervik
28th September 2009, 21:37
Enda en? :D En rødhåret da? (A)

mthows1
28th September 2009, 22:08
Haha, ja. Hvis parykken rekker frem i tide, blir det rødt hår :D

Fridator
1st October 2009, 19:59
Hei.

Jeg skal cosplaye Pain på Desucon, er jeg med?

Skjervik
1st October 2009, 20:05
Seff er du med!

Til alle:

Kan jeg få Msn adresser og telefon-numre? Samt fulle navn.
Er ikke lenge igjen til Desucon og vi må ta siste planleggingen!!!!!

Tomasu-kun
5th October 2009, 08:56
Hei

skal kanskje cosplaye Sasori eller Pain, hadde vært gøy å kanskje møte en gjeng med andre som kler seg ut som akatsuki.(hvis jeg rekker å komme meg til Neotokyo før Desucon og kjøpe akatsuki robe da )

uansett, flott at dere er aktive når det gjelder desucon. håper dere får det fint

missi-chan
5th October 2009, 10:35
Skjervik:
Vi må finne ut hva tid vi skal møtes, osv :) jeg tror nok at jeg kommer til å kjenne deg igjen men uansett ^.^

Fridator
5th October 2009, 17:10
Hei

skal kanskje cosplaye Sasori eller Pain, hadde vært gøy å kanskje møte en gjeng med andre som kler seg ut som akatsuki.(hvis jeg rekker å komme meg til Neotokyo før Desucon og kjøpe akatsuki robe da )

Ring først og sjekk om de har noen inne. Jeg handlet min 31. sept, da var det ikke flere igjen der.

Tomasu-kun
5th October 2009, 17:21
Ring først og sjekk om de har noen inne. Jeg handlet min 31. sept, da var det ikke flere igjen der.

ok. takk for informasjonen.

får håpe at de har fått inn nye da, hvis ikke ser det dårlig ut med akatsuki cosplay på meg altså.

Kake
5th October 2009, 17:22
missi-chan :
Stemmer for at alle møter meg klokken 8 i Oslo sentrum xD Så slipper jeg å være aleine.

Tomasu-kun :
Hva med å lage selv? ^_^
Det tar max en uke.:shuriken:

missi-chan
5th October 2009, 17:31
Kake: Jeg skal møte noen venniner på Oslo S, men jeg kommer til å være der fra klokka 7. Så du kan godt møte meg der hvis du vil, og være med =) Jeg er Konan så du kjenner meg nok igjen .___.
Det er kanskje bedre hvis heile gruppa møtes i OKS, da blir det ikke så stress... eller? x3

Tomasu-kun
5th October 2009, 17:45
Tomasu-kun :
Hva med å lage selv? ^_^
Det tar max en uke.:shuriken:

får se først. har faktisk ikke tid til å lage et selv pga skole og sånt.

men vet du om noen gode guider eller lignende til å lage akatsuki drakt?

isåfall ville det øke sjansene for at jeg skulle kunne rekke å lage det. ^_^

Kake
5th October 2009, 18:44
får se først. har faktisk ikke tid til å lage et selv pga skole og sånt.

men vet du om noen gode guider eller lignende til å lage akatsuki drakt?

isåfall ville det øke sjansene for at jeg skulle kunne rekke å lage det. ^_^

http://skei.deviantart.com/art/Akatsuki-Cloak-Mini-Tutorial-66064192

Jeg brukte denne da jeg lagde, men min ble for liten, så måtte sy på noen sidestykker. xD Tror dette er en helt grei "mal" å se etter. Det står ikke noen eksakte mål, så de lager du bare selv.

Om du har hastverk, så kan du jo bare droppe foret inni.

Tomasu-kun
5th October 2009, 18:54
Kake: tusen takk ^_^. får se om jeg får til et akatsuki kostyme nå. ses på desucon ihvertfall. takk for hjelpen

Skjervik
5th October 2009, 18:55
Klokka 8? >_<
Da skal jo jeg ligge å lurke på hotellet mitt :sorcerer:

Kake
5th October 2009, 18:57
Kake: tusen takk ^_^. får se om jeg får til et akatsuki kostyme nå. ses på desucon ihvertfall. takk for hjelpen

Bare hyggelig ^_^ I værste fall kjøp en kappe på en leketøysbutikk og modifiser den i stedet. ^_^ Det er billigere og tidsparende.

Jeg brukte sånn 700 kr på å sy min akatsukidrakt, og den er egentlig ikke ferdig enda..

Skjervik: JO, ALLE akatsuki medlemmer stiller på Oslo S og møter meg ved perongen!! :D

Skjervik
5th October 2009, 19:05
Bare hyggelig ^_^ I værste fall kjøp en kappe på en leketøysbutikk og modifiser den i stedet. ^_^ Det er billigere og tidsparende.

Jeg brukte sånn 700 kr på å sy min akatsukidrakt, og den er egentlig ikke ferdig enda..

Skjervik: JO, ALLE akatsuki medlemmer stiller på Oslo S og møter meg ved perongen!! :D

700 spenn på drakta? Neo-T. fiksa en custom til meg for 450,- :8D:

Men jag vil inte så tidigt... :gråte:
Lite småfiks på meg nå så er jeg klar. Må kjøpe meg sminke though <___<>_<

Vi kjører Dag 1 mellom 14:00 og 16:00 ok? :)

Kiiroikitsune
5th October 2009, 19:09
Eg kommer ikkje før kl 9 til oslo sentrum, og eg må sette fra meg bagasjen på hotellet, deretter drar eg ned igjen til sentrum igjen :P

Kake
5th October 2009, 19:09
700 spenn på drakta? Neo-T. fiksa en custom til meg for 450,- :8D:

Men jag vil inte så tidigt... :gråte:
Lite småfiks på meg nå så er jeg klar. Må kjøpe meg sminke though <___<>_<

Vi kjører Dag 1 mellom 11:00 og 13:00 ok? :)

ja, jeg brukte så mye penger. Jeg kjøpte et kvalitetsbomullstoff, rødt for, og ting til å lage skyer med. Jeg hadde mindre enn en uke på å lage ferdig kappen, jeg måtte sy på ekstra deler fordi Tobi var for stor for drakten, og så måtte jeg lage hette på den i tillegg for å skjule håret til Tobi xD

Hadde det vært til meg hadde det sikkert ikke kostet mer enn 300-400 kr å lage den :p

Uhm, sure. Jeg kan sende deg nummeret mitt så får du bare ringe eller noe. Jeg kommer nok til å vandre Oslos gater som ensom akatsuki til Desu åpner. xD

Kiiroikitsune:

Om du ser en enslig Karin gå rundt, så bare poke!!

mthows1
5th October 2009, 19:36
Hva skjer med at dere er så tidlig D: vi er ikke i Oslo før 11.10, og så skal vi til venninna mi å hive fra oss bagasjen D: Er vel tilbake i sentrum rundt 12 *går for å se om det går tidligere busser*

Tomasu-kun: Jeg brukte mønstre til en normal jakke når jeg skulle lage kappene våre. Jeg justerte bare på lengden av armer og sånn :)

Kake
5th October 2009, 19:44
Hva skjer med at dere er så tidlig D: vi er ikke i Oslo før 11.10, og så skal vi til venninna mi å hive fra oss bagasjen D: Er vel tilbake i sentrum rundt 12 *går for å se om det går tidligere busser*

Tomasu-kun: Jeg brukte mønstre til en normal jakke når jeg skulle lage kappene våre. Jeg justerte bare på lengden av armer og sånn :)

Det kalles kollektiv transport over fjellet, også kalt nattog.. xD

mthows1
5th October 2009, 19:59
Det kalles kollektiv transport over fjellet, også kalt nattog.. xD

Jeg trodde det gikk nattog hos oss også <.< Hm..

Kiiroikitsune
5th October 2009, 20:02
Eg tar fly :)

Kake: Hehe, ja eg skal poke deg når eg ser deg eller omvendt om du ser meg som Deidara ;)

Kake
5th October 2009, 20:10
Eg tar fly :)

Kake: Hehe, ja eg skal poke deg når eg ser deg eller omvendt om du ser meg som Deidara ;)

Sure! ^_^ Du er vel egentlig enkel å kjenne igjen. Ser du en forfryst liten ting i shorts, så er det meg.

TownyTuff
6th October 2009, 12:39
Klokka 8? Jeg tar nattog til Oslo S jeg også altså, men det får være måte på hvor tidlig man skal treffes. xD Jeg kommer til å sitte og prøve å få i meg noe frokost rundt den tiden, tror jeg.. :cip: Eller prøve å peile meg inn på hotellet eller noe, aner ikke. Uansett, kanskje ikke så tidlig? >.>

Så, er det første dagen vi skal samles? Jeg skal nemlig ha to cosplay, og prøver å finne ut hvilken dag jeg skal være hva. >.>

KiraTakuto
6th October 2009, 13:42
Ja, jeg lurer også på tider og sånt, hvor skal vi møtes, når, hvilken dag ? xD

Kake
6th October 2009, 13:52
Har fått et forslag om dag 1, rundt klokken 15.00 / 16.00 ? :)
(jeg bare tulla om at dere skulle møte på oslo s klokken 8.. xD Får ikke sjekket inn på hotellet før ut på dagen bare.)

Så hva sier dere? Vi møtes på Desu-con ( ved inngangen eller noe) litt ut på ettermiddagen? :)

Og om du ser en helg mange svarte kapper med røde skyer, så er det samlingspunktet. :p

KiraTakuto
6th October 2009, 14:03
Okay, det høres jo bra ut ^^
Da er det bare å skaffe seg biletter :3

Kake
6th October 2009, 14:05
Okay, det høres jo bra ut ^^
Da er det bare å skaffe seg biletter :3

Tror det er et must å forhåndskjøpe ^_^
MEEN!! Har noen andre forslag til møtedag / tid å bare post i vei.:shuriken:

KiraTakuto
6th October 2009, 14:07
Helst dag 1 :D Og klokkeslett blir vel litt ute på dagen..

og ja, billetten skal jeg få kjøpt veldig snart! xD

mthows1
6th October 2009, 15:03
Det er Ringenes Herre foredrag klokka 16 <.< Hva med i 6 tida? Eller blir det for seint igjen?

TownyTuff
6th October 2009, 15:56
Jeg har billetter til begge dagene allerede. <3 Så.. Hva med første dagen, to-tre-tiden? Eller noe?

KiraTakuto
6th October 2009, 16:16
Lucky you :3

Jeg synes det høres greit ut ^^
men jeg gir *thumb up* så lenge det er på dag 1 xD

Fridator
6th October 2009, 16:24
Pytt det samme akkurat når vi samles, bare det er dag 1. Jeg kan dog ikke komme før Desucon starter.

mthows1
6th October 2009, 17:01
Kan vi ikke heller ha det senere på dagen? Det skjer så mye gøy ellers D: Ingen andre som har tenkt seg på de andre program greiene? oO

Skjervik
6th October 2009, 18:12
Det jeg foreslår Er Dag 1 (Lørdag) Mellom 14:00 og 16:00. Da foreslår jeg egentlig at vi stikker et sted å spiser :flau:

TownyTuff
6th October 2009, 22:12
Tja, kanskje det? :3 Om det ikke er noe veldig awesome på planen som folk vil ha med seg akkurat da..

Uansett, jeg er helt elendig oppdatert på den sosiale gruppa. Er det snakk om å ha noe gruppeskit siden det insisteres på å ha samling den første dagen?

Kake
6th October 2009, 22:12
I'm in. Anytime. Bare til å ringe så kommer jeg i alle fall. Uh, spise jah.
Skulle nesten gått å spist ramen eller noe xD

Skjervik
6th October 2009, 22:28
I goes for edit. Får ikke noe fri fra vakt-greiene så vi må ta det før eller etter Desucon dagene. Går vel greit det? :)

Kake
6th October 2009, 22:43
Jeg kommer lørdag og drar søndag. Så før eller etter desudagene går ikke for meg.

mthows1
7th October 2009, 10:34
Kan vi ikke etter halv 8 på dag en? Du er vel ikke vakt etter det er ferdig? oO

Fridator
7th October 2009, 14:43
Etter Desucon dag 1 dvs. etter 19:30 funker for min del.

Skjervik
7th October 2009, 18:16
Etter Desucon dag 1 dvs. etter 19:30 funker for min del.

Da sier vi etter Dag 1 så stikker vi og har det gøy ^^

TownyTuff
7th October 2009, 21:55
Hvor og hvordan da? :link: Har liksom drassa med meg pappa og ei venninne, pluss kjæresten, til Desu. (De kom jo frivillig, men de er med meg som samlingspunkt.)

Kake
7th October 2009, 22:25
Vi kan jo ta et enkelt sted som peppes elelr noe? spleise på pizza?

TownyTuff
7th October 2009, 22:36
Peppes høres ganske bra ut ^^ Men hele Akatsuki? Burde ikke noen bestille bord da?

Kake
7th October 2009, 22:40
Er vi så mange da? er et par som har meldt seg av.

Skjervik
8th October 2009, 18:36
Jeg kan sikkert få bestilt opp et bord.
Trenger full oversikt INNEN i morgen kl. 14:00!!! Send meg en PM med informasjon ASAP.

Dette gjelder Peppez Pizza ETTER Desucon Dag 1!

EvilDennis
12th October 2009, 16:31
Det er ingen som har lyst til en liten akatsuki ting dag 2 også da? Jeg er nemlig en Itachi dag 2 xD

Kiiroikitsune
14th October 2009, 09:03
Eg stemmer gjerne for dag 1!! :D
Og yay, eg vil gjerne gå å spise etter Desucon er ferdig (vil helst vere i Desucon lokale så lenge det er åpent), men eg er med vennene mine og vi hadde tenkt å gå på sushi resturang da...Hmmm ~ Wææ~ :O

Men ka med cosplay konkurransen? Skal vi melde oss på som gruppe? :3 Det hadde vert gøyt å samle alle Akatsuki cosplayerene og ha det gøyt på scena? XD

KrisisFame
14th October 2009, 12:34
Hva med Orochimaru i akatsuki drakt?
Har akatsuki drakt og begge kostymene til begge dagene,. så om det ville gått greit så si ifra... xD

missi-chan
14th October 2009, 12:43
oohh det hadde vært kult synes jeg =)

mthows1
14th October 2009, 13:08
Edit: glemte å refreshe før jeg svarte xD

KrisisFame
14th October 2009, 17:42
Ja? Så jeg kunne vært med?
Jeg mener, Orochimaru var jo medlem,. en gang. x )
Søkt litt rundt på nett, og noen akatsuki gruppe bilder har Oro med.

mthows1
14th October 2009, 17:49
Whys not? Skal vi ta gruppebilde? :3

KrisisFame
14th October 2009, 18:05
Huh! xD Jeg bare søkte litt rundt for å se om det var vanlig å ta med Orochimaru jeg! xD
Vet ikke hva dere hadde planlangt : )

missi-chan
14th October 2009, 18:08
KrisisFame Du kan bare være med oss det går helt fint =D

mthows1
14th October 2009, 18:11
Jeg skal ha med kameraet mitt, så kan vi ta gruppebilde XD Men da syns jeg alle skulle samles :3

KrisisFame
14th October 2009, 18:28
Jeg trodde det var meninga med cosplay gruppe.
Oh well. ^^ Ja! Jeg tar meg også, så kan vi jo høre hva de andre sier.
Takk Missi-chan! : D Da tar jeg med meg akatsuki kappa! xD

Skjervik
14th October 2009, 21:34
Selvklart! Bare vær med. Tar selv med kamera. Vi kjører bare inn på en random peppes eller noe etter dag 1 tipper jeg. Har ikke fått bestilt så kan de som kan joine og de som ikke kan la vær. Jeg ringer opp alle når vi kan kjøre gruppe bilde right? :) Så send tlf på PM! Uansett om du har gjort det før. Vil ha av alle.

KrisisFame
14th October 2009, 21:46
Hehe. Tenker du at vi møtes etter Decucon den første dagen, er det sånn å forstå? eller under selve opplegget..? : )
Jeg trenger selfølgelig ikke være med på alle gruppe bildene, Orochimaru er jo ikke en del av Akastuki lengre. <_<

Vi kunne jo bare møttes inne på lokalet? x )

mthows1
14th October 2009, 22:01
Jeg synes Orochimaru skal være med på bildene også, jeg :D

Skjervik: Er det mange som mangler? Litt trist om vi blir få :c

Kiiroikitsune
15th October 2009, 00:34
Yay! Angående gruppe bilde, blir det ikke photoshoot på desucon slik som vanlig? :3
Vi må i vert fall ta et slikt gruppe bilde! xD
Og ja, gjerne ring når vi skal møtes til bilde! XD

KrisisFame
15th October 2009, 13:02
Heeeh..
Koselig at dere vil ha oro med da. xD
tenker siden han ikke er en like stor del lengre.. xDDDD

Q!: angående det du sa nå Kiiroikitsune:
Koster det mye å bli tatt bilder av på photoshoot?
-helt enig- vi sku tatt noen skikkelig gode bilder x ]

missi-chan
15th October 2009, 13:11
KrisisFame: jeg tror ikke det koster noe å bli tatt bilder av på photoshoot på Desucon x3

Kiiroikitsune
15th October 2009, 16:51
Om det er slik som de forrige gangene Desucon har vert, så pleier de å legge bildene ut på "Dirty Worker" - siden deres, så kan vi få dem der ca. ei veke etter Desucon. Men man må betale om man vil ha dem den dagen Desucon er :)
...Men da synes jeg det er bedre å vente XD

KrisisFame
15th October 2009, 18:27
Eenig : )
Jaja! Nå må jeg bare sette i å jobbe med pakking og rydding før fyet mitt i morgen! : )
Blir gøy å møte dere da!

Hvor og når skulle vi møtes?

Skjervik
15th October 2009, 20:17
Jeg tar med skikkelig kamera og stativ. Så kjører vi en kjapp en. Regnet med peppez pizza etter Desucon dag 1. Og jeg har tlf til typ 5 stk eller noe xD
Men jeg er trøtt. Kjørt langt i dag.

TownyTuff
15th October 2009, 21:25
Du har mitt nummer, så bare å si fra, så skal jeg se om jeg får blitt med på Peppes om jeg kan~

Kake
15th October 2009, 21:31
Om noen har et bra kamera, tar jeg gjerne bilder også. Holder på å utdanne meg til fotograf nå, så bare grip tak i meg og si fra.. (men jeg har et crappy kamera, så kanskje jeg kan låne noen sitt)

mthows1
15th October 2009, 22:01
Jeg har et Olympus E-400, så du kan sikkert tjuvlåne det Kake ;D Jeg kommer til å ta bilder uansett, bare for å dokumentere at vi har funnet på noe :D

Kake
15th October 2009, 22:07
Okaj ^_^ Jeg mente å ta bilder av folka jeg låner kamera av. Så har de noen awesome bilder av seg selv.

KrisisFame
15th October 2009, 23:54
Ja! men peppes er alltid bra! Er ikke helt hypp på det med å gi nr på nett,. så får se om jeg finner dere der. x )

KrisisFame
18th October 2009, 00:09
Hmm.. vi møttes jo ikke x D

Skjervik
18th October 2009, 22:43
Det er bare å beklage fra min side. Jeg messet mildt sagt opp og bommet på det som bommes på kan. Og jeg skal næggu ikke være crew mer heller. Mer tid til Cosplay!

mthows1
19th October 2009, 07:44
Jeg møtte noen, men aner ikke hvem xD

Skjervik
19th October 2009, 16:25
Jeg tror jeg møtte på hele gjengen. Men den jeg snakka mest med var nok JonnanNightmare ^^

Tyblazitar
19th October 2009, 20:41
Da Desucon for i år er ferdig, ser jeg ikke nødvendigheten for denne tråden lenger. Hvis dere vil ha mer aftermath-diskusjon setter vi pris på om dere tar det i en sosial gruppe eller andre steder.