PDA

View Full Version : Ting jeg gjerne skulle kunnet kjøpe på Desucon

CptCalico
26th June 2009, 17:47
- tskjorter, også str L.
- musikk fra Lillith, om så bare brente og signerte cder med liveopptak
- parykker
- sy-på-badger til kostymer fra de mer kjente seriene
- kaffe, og japansk te

Nodoka
26th June 2009, 21:55
Jeg ville anbefalt å sende dette til Neo-Tokyo da de sikkert er mer en glade for å få tips om hva folk ønsker å kjøpe på Desucon. Jeg ser at flere av disse tingene er ting de mest sansynlig får mer og mer av nå som de har fått seg nytt lokale.

MoNoLith
27th June 2009, 00:02
-flere plushier enn bare Death Note og Naruto. Ikke hele animeverden dreier seg rundt bare de to anime seriene der.
-og hvis det skal bare være Naruto plusihes mener jeg de burde skaffe også Itachi og kanskje andre characters også.
-The Lillith stuff. Individuelle bilder med sig, nøkkelringer eller annet.

Grethe B
1st July 2009, 06:35
Nintendo Stuff! Moar Nintendo stuff 8D~
Flere figurer, gashapon eller store, spiller ingen rolle!
Final fantasy Dessidia trading figurer f.eks, eller mange andre gashapon samle figurer :D
elsker sånnt!

er litt dyre her i norge, greit nok, men er det noe som fanger interessen min, så kan det hende jeg bruker litt haha XD

Amaye
1st July 2009, 09:04
Kuroshitsuji~~
Flere figurer enn DN, bleach og Naruto... Ellers veldig enig med de ovenfor:ja:

Zagabatsuu
4th July 2009, 23:33
Det er greit med litt små-dyre ting, men hvis plutselig ting blir veldig dyre så er de ikke fine lenger. D:
Jeg skulle helst sett flere små cosplay ting som er litt diskre. Sånn at man kan dresse seg opp på skolen og sånne artige ting som får folk rundt deg til å tro du er gal. :P

CptCalico
5th July 2009, 07:25
Japanske highschool-uniformer.... for oss gutta ;D Jeg har sett noen svarte med høy krave som ser nærmest militære ut?

Knifebeard
10th July 2009, 01:10
Japanske highschool-uniformer.... for oss gutta ;D Jeg har sett noen svarte med høy krave som ser nærmest militære ut?

JA det hadde vært så sykt fet
(japanske highschool-uniformer både gutte og jente uniformene er designet etter engelske marine uniformer :8D:)

kittypetro
10th July 2009, 01:24
More Bleach plushies, på Soracon hadde man 4 rader med Naruto plushies, Bleach hadde 2 Matsumotoer og 1 Ikkaku, that's not right people

jadb
10th July 2009, 10:05
Haruhi Suzumiya ting. Hva som helst ^_^
Mer variasjon i bamsene hadde vært fint ja.
Chobits ører :3
Haruhi hårbøyle.
Kaninører.
Zelda ører.
Zelda figurer.
Mario figurer.
Flere vesker med ulike animefigurer på eller sånne som du selv kan sy på dine egne vesker.

Amaye
10th July 2009, 20:03
Kon bamse:3

Jeg-Kon vil gjerne kjøpe en Mini-Kon:D