PDA

View Full Version : Hvor lang blir Desucon

CptCalico
26th June 2009, 14:43
Jeg må ha gått glipp av dette på ett eller annet vis. Varer Desucon 1 eller 2 dager?

Tharanee
26th June 2009, 15:46
Desucon er en dag. det er ihvertfall det som har vært tidligere.

Skjervik
26th June 2009, 15:52
Desucon er en dag. det er ihvertfall det som har vært tidligere.

Hadde vært moro å fordelt det på 2 dager egentlig.
Men da hadde det vel overskridet budsjettet antagelig.

p33r
26th June 2009, 15:53
Vi har ikke sagt noe om antall dager Desucon kommer til å gå over, om det blir en dag (som tidligere Desucon), nesten-to-dager (som Soracon) eller faktisk to dager.

CptCalico
26th June 2009, 15:56
Ok. To dager hadde vært bra da...både for selgernes del, for muligheten til å få mer inn i programmet, for oss som må reise langs halve landet for å komme dit, for de som kanskje bare kan en av dagene, for billettsalget, og for de som vil bruke mer enn ett kostyme ;D

missi-chan
26th June 2009, 16:18
det er absolutt sant, det hadde vært bra. Jeg må sitte på toget i 7 timer og det hadde blitt kjempefint hvis Desucon hadde vært i to dager. Og det er mangen som har to kostyme! (som jeg selv :D)

Silli-zicuni
1st July 2009, 20:22
Jeg er helt enig med at to dager ville vært suverent! Personlig har jeg store problemer med å velge hva jeg skal cosplaye, ettersom det er flere ting jeg kunne tenkt meg. Selvsagt koster det jo en haug mer med penger å ha det over to dager da, men det er lov å håpe ^w^

MoNoLith
2nd July 2009, 00:52
Jeg er også enig med at to dagers desucon hadde vært det beste. Jeg må også reise i 7 timer for å komme meg til Oslo. Å reise i 7 timer bare for å være med på desucon som varer i en dag er ikke akkurat så veeeldig kjekt.

Dessuten har jeg funnet ut hva jeg kan gå som på den ene dagen:)

Shirokage
2nd July 2009, 01:04
Når jeg leser dette, så virker mine skarve 50 minutter reisetid som et øyeblikk ^^

Uibeke
2nd July 2009, 01:15
Mulig dette er feil tråd, men jeg fant ingen som passa bedre så.

Når blir det klart hvilken dag DesuCon skal være på? :3
(Må søke meg fri fra jobben ^^')

Grethe B
2nd July 2009, 01:39
Hadde vært en pluss med 2 dager også :)
Jeg vil gjerne ha en stand på en av dagene og cosplaye på den ene dagen.
kunne vært ganske greit det.

De som har stands den ene dagen, men vil cosplaye på den andre XD haha

Chiaki
4th July 2009, 18:25
Det hadde vært flott hvis det varte over to dager!
Lov å håpe right :cip:
Mye enklere å velge cosplay også haha.
Samtidig koster det nok en del D:

RawrSakiCupcake
4th July 2009, 18:32
Jeg må betale over tusen kroner i flybilett for å dra... (jeg må droppe en skoledag for å få tid til å ta tog:gonk:). Det er mange som må betale mye, og reise lenge for å komme, så det hadde vært kjempefint om det var to dager!! *spesielt siden jeg la planer for to dager så snart jeg hørte at det kanskje ble det*

Kimuri
4th July 2009, 18:34
2 dager hadde vært toppers, så får langtreisende mer ut av connet :)
Og litt lettere for folk med stands som også vil cosplaye, kan fordele det
på de to dagene.

CptCalico
4th July 2009, 19:32
Jeg og Townytuff reiser ti timer hver vei, og sover(jævlig lite) på nattog hver begge veier. For oss betyr en ekstra con-dag 700 mer til overnatting, men vi har dobbelt så mye moro igjen for turen.

Zaijin
5th July 2009, 10:53
to dager er jo bare genialt, spørsmålet er bare om man skal ha en cosplay konkurranse hver dag? eller bare den siste... eller to små også 1 cup-finale den siste dagen xD

CptCalico
5th July 2009, 14:11
Hver dag vel....mange av oss har mer enn ett kostyme ;D

Ayra
10th July 2009, 15:27
to dager hadde abselut vært digg, 9 timer med buss x antal timer venting i kø LOTS of fun og 9 timer buss tilbake samme kveld er ikke så fristene når du sitter på bussen :p

synes det kan gå over 2 dager eller nesten to dager slik som soracon/aicon gjorde :)

Grethe B
13th July 2009, 12:47
Synes crewet BØR komme ut med denne infoen nå ettersom at folk vil bruke tid på kostymene sine.
Er sikkert mange måneder for Crewet, men for oss som besøkende er det kanskje avgjørende for planlegging osv.
Ikke gjør den samme feilen slik som på Soracon med info og slikt.

Skriv en blog post om hva som skjer.
Er det blitt bestemt hvor det skal være?
Blir det 2 dager?

tenker ut selv om jeg skal lage 2 kostymer, men kommer ikke noe vei pågrunn av denne ventingen :)

kan være greit å vite.

Snedvig
13th July 2009, 13:01
Hvis jeg kjenner Desucon-generalene rett, vil de helst ikke slippe informasjonen om hvorvidt det blir en Desucon-dag 2 før fem minutter etter at dag 1 er over. En pressemelding med sikker og bekreftet info er glemt på et minutt, men løse rykter kan koke i månedsvis. De er smarte på den måten!

CptCalico
13th July 2009, 20:20
Bestille togbilletter til og overnatting i Oslo er noe jeg helst vil slippe å drøye med til siste sekund flere ganger. Jo før dette med antall dager blir avklart, desto bedre.

Zaijin
13th July 2009, 23:50
Da-to! Da-to!