PDA

View Full Version : Desucon > Soracon?

Shirokage
22nd June 2009, 17:02
Siden nettsiden med all info om soracon, aicon og desucon heter www.desu.no og det står desucon bak på I <3 roar t-skjorten fra soracon. I tillegg, på åpningshowet hvor vi så noen små musikkvideoer sto det også desucon i stedet for soracon i slutten av hver video.

Så jeg får inntrykk av at desucon fokuseres mere på av crewet og generelt er et større arrangement i seg selv.

Stemmer dette:?:

Takashi
22nd June 2009, 17:10
Ja.
Eller, jeg vet ikke hvordan det "fokuseres mer på", men det er jo et større arrangement, og det har det, såvidt jeg vet, alltid vært.

De videoene ble vist i forbindelse med annonseringen at Desucon i år skal slås sammen med fantasy og si-fi, og hadde vel sånn ca egentlig ingenting med selve Soracon å gjøre : P

T-skjortene var t-skjorter som ble solgt på Descon 08, og grunnen til at de ble solgt på Soracon vet jeg ingenting om, men jeg er VELDIG glad for at de gjorde det, for jeg hadde ikke mulighet til å få kjøpt en når jeg var på Desucon ifjor.

Reila
22nd June 2009, 17:14
Det har vel aldri lagt skjul på at Soracon er mindre enn Desucon :P (f eks når folk spør hva Soracon er, så har det jo blitt sagt at det er en mindre versjon av Desucon)

Og som Takashi sa, så var de videoene en slags annonsering, eller en liten teaser, om Desucon.
De ble ikke sendt fordi det ikke var noe annet å vise, liksom :P

Shirokage
22nd June 2009, 18:06
Tenkte meg det :)