PDA

View Full Version : Soracon bilde-diskusjon

Amaye
21st June 2009, 21:23
Her skjer da bilde diskusjon av soracon bilder:3

Sharingan
22nd June 2009, 08:20
Og jeg overlevde nok et con uten at noen bilder av meg har blitt lagt ut enda, og jeg kan tilbringe desucon på å besvare spørsmålet "Errr, unnskyld, men hvem er duuuu~?" :3

stjarni__
22nd June 2009, 10:41
Og jeg overlevde nok et con uten at noen bilder av meg har blitt lagt ut enda, og jeg kan tilbringe desucon på å besvare spørsmålet "Errr, unnskyld, men hvem er duuuu~?" :3

Da er ikke jeg den eneste, da : D

CptCalico
22nd June 2009, 14:41
Hold på hatten, det er mengder med bilder som ikke er lagt ut ennå.

Danny
22nd June 2009, 17:31
Jenta som cossa fra okami, utrolig tøft gjort å begynne å synge, det skal du ha!

miyako-brownie
22nd June 2009, 17:49
jeg likte skikkelig mange cosplayere! :3
ooogså håper jeg på flere bilder av meg XD har sett ett...eller så var det kansje to... X3

Yuffie
22nd June 2009, 18:11
Må bare få sagt: awwwwwww, når de to Skullkids danser!
Hvordan kunne dere se gjennom maskene?

Marion Bother
22nd June 2009, 20:37
Eherm.. Først så lurer jeg på om noen har bilder av meg. Jeg hadde en veldig åpen "Free Hugs"-t-skjorte. Det var ganske mange som tok bilde av meg mens jeg sto på en stol og delte ut klemmer, sånn rett innenfor, bak bordene der de tok i mot inngangspenger.
Det hadde vært koselig å få de bildene.

Og, jeg møtte ei jente, som jeg ikke rakk å få noe større informasjon om. Jeg fant et bilde av henne her. det er hun til venstre i bildet. http://i305.photobucket.com/albums/nn230/jadb_3/DSC05207.jpg
Noen som vet om jeg kan få tak i henne på nettby, eller noe?

Og som sagt, jeg ønsker bilder av meg.

kittypetro
22nd June 2009, 20:46
Hu i lolita vampyr kjole? Kan gi deg deviantart siden hennes hvis du vil

Amaye
22nd June 2009, 20:50
Iiik! Det ble tatt bilder av meg<_<

Det var så mange utrolig fantastiske cosplays der...Cosplayerne var utrolig flinke:3

Marion Bother
22nd June 2009, 20:52
Hu i lolita vampyr kjole? Kan gi deg deviantart siden hennes hvis du vil

Ja, hun. :D

Marion Bother
22nd June 2009, 20:55
here u go:

http://artery-chan.deviantart.com/

Takk :D

kikujiro_do_work
22nd June 2009, 21:01
CptCalio: Jeg ser humoren med Star Wars/Star Trek bildet. moro.
Hvem var det egentlig som var den unge Obi-Wan? (regner med det var han)

CptCalico
22nd June 2009, 21:03
Det var en hun...uten parykken så hun ganske annerledes ut ;D

Amaye
22nd June 2009, 21:04
Obi-Wan er ei jente...tror det er samme jente som cosplayet Finni fra Kuroshitsuji på AiCon...*Ikek sikker..*

kikujiro_do_work
22nd June 2009, 21:11
Obi-Wan er ei jente...tror det er samme jente som cosplayet Finni fra Kuroshitsuji på AiCon...*Ikek sikker..*

Ja, forstod det var en jente, men mente det er mange Jedier som kan ligne på hverandre :)

Aneting
22nd June 2009, 21:55
Iiik! Det ble tatt bilder av meg<_<

Det var så mange utrolig fantastiske cosplays der...Cosplayerne var utrolig flinke:3

Du var Ciel i kjole, sant?

sortulv
22nd June 2009, 22:33
Hun bittelille Princess Peach som var sammen med Mario, Luigi og Toadstool var en real hjerteknuser. :3

Ellers en god jobb fra Pyramid Head.

Hachi
22nd June 2009, 22:35
Likte Sparrow jeg XDD
Er dritkult når folk er såpass in-character :3

PeoplePerson
22nd June 2009, 23:03
haha! dette var meg: http://i735.photobucket.com/albums/ww357/tokyoXonnanoko/soracon09_20.jpg

Haha, kult! Jeg sto ved siden av deg, eller noe! XD Jeg var Haruhi med korte ermer, eller noe! XD

Amaye
22nd June 2009, 23:42
Du var Ciel i kjole, sant?

Japp..Som lenket seg fast til en Undertaker:3

Shashi-Chan
22nd June 2009, 23:58
Hmm, hadde vært fint om de som poster bilder ikke legger det ut på sider som Nettby og Facebook, jeg kan godt tenke meg at folk ikke har så veldig lyst til å registrere seg bare for å se på bildene.

Vi har mange bedre alternative; Photobucket, (http://photobucket.com) Imageshack (http://imageshack.us), TinyPic (http://tinypic.com) og sikkert enda noen flere

Amaye
23rd June 2009, 00:02
Mange brae bilder må jeg si..Jeg personlig skadet meg, så jeg husker nesten ikke noe fra helga..Bra med bilder til å friske opp hukommelsen:3

Rockshoujo
23rd June 2009, 01:11
Vil bare si dette, trodde alle skjønte det men I've been proven wrong. Vennligst ikke legg ut bilder/videoer av den pedobear skit'en på diverse nettsider. Det kan bli misbrukt og det er ikke sånn PR man vil ha for Anime cons.

Aneting
23rd June 2009, 01:16

I haz got picture of you 8)

Crepsley
23rd June 2009, 03:24
Hahahahhaha! Fikk lættis da jeg så bildene! Pedobear skit'en var awesome! Jeg hadde sikkert dødd av latter hvis jeg var der, men jeg satt og solgte D:
dritbra! At du tør! Bildene er epic XD

MoNoLith
23rd June 2009, 07:35
<33:wow:

Xaphania
23rd June 2009, 09:28
CptCalio: Jeg ser humoren med Star Wars/Star Trek bildet. moro.
Hvem var det egentlig som var den unge Obi-Wan? (regner med det var han)

Obi-Wan desu. Og det skulle vere ein pre-TPM-Obi-Wan, ja (siden eg absolutt ikkje er manly nok til å pulle off ein voksen Obi-Wan).

Stemmer, det. ^w^

Hmm, hadde vært fint om de som poster bilder ikke legger det ut på sider som Nettby og Facebook, jeg kan godt tenke meg at folk ikke har så veldig lyst til å registrere seg bare for å se på bildene.

Det går vel an å bruke facebook så lenge man bruker public-link? Siden då treng ein ikkje å registrere seg/vere innlogga for å sjå. Ellers er eg einig.

ilifin
23rd June 2009, 09:58

Vi har mange bedre alternative; Photobucket, (http://photobucket.com) Imageshack (http://imageshack.us), TinyPic (http://tinypic.com) og sikkert enda noen flereEller bare bruker gallerifunksjonaliteten til DWImg (http://www.dwimg.com/) - laster man bildene der går det mye, mye raskere for nordmenn å laste bildene.

NightButcher
23rd June 2009, 11:17
Enig med de som sier at man ikke skal legge ut bildene på en hvilken som helst side. Velg nettsider med omhu! Takk <3

miyako-brownie
23rd June 2009, 12:34
Må bare få sagt: awwwwwww, når de to Skullkids danser!
Hvordan kunne dere se gjennom maskene?

enig! ^w^
den ene med den hvite maska haddde kikkehull ved øynene. også hadde de tatt svart stoff som var litt lett og se igjennom. og den andre med majoras mask masken hadde et hull mellom øynene på maska. og hadde også svart stoff som var lett og se igjennom. :3

Skjervik
23rd June 2009, 13:57
Jeg er glad det bare finnes 1 bilde av meg her hittil :P
Jeg var så stressa hele tida og så ikke riktig ut <.<

Aneting
23rd June 2009, 15:39

Vi har mange bedre alternative; Photobucket, (http://photobucket.com) Imageshack (http://imageshack.us), TinyPic (http://tinypic.com) og sikkert enda noen flere

Jeg skal legge ut på photobucket også, men siden jeg allerede hadde posta på nettby så bare la jeg ut den linken ut av ren latskap. Fixer det i kveld n_n

shadowfrights
23rd June 2009, 18:02
Yeay! =D For en gangs skyld fant jeg faktisk et bilde av meg!

Alle cosplayerne på Soracon var så utrolig bra. XD Jeg blir reint misunnelig at folk klarer å lage så bra kostymer. =D

Mettiz
23rd June 2009, 21:13
ikke så mange bilder av meg ennå :P er det noen som har flere bilder av Madame Red, Saber, Rin og meg selv (Belldandy)? vi tok med et kamera, men vi tok ikke så mange bilder av oss selv, og jeg har lyst til å vise vennene mine kostymene våre :D

Kelloggs
23rd June 2009, 22:20
Hittil har jeg sett 2 bilder av meg herXD

jadb
23rd June 2009, 22:36
Haha, kult! Jeg sto ved siden av deg, eller noe! XD Jeg var Haruhi med korte ermer, eller noe! XD

wow! Den ene skoen min er kjendis jo!

Tharanee
23rd June 2009, 22:48
Noen som har bilde av medic Kurenai? jeg fløy rundt hele connet og fikk ikke tatt bilde selv. men det var noen som spurte pent om bilde.

Amaye
23rd June 2009, 23:03
I haz got picture of you 8)

<33:wow:

Wooow...Folk husker meg:3
Skal si det ble varmt å gå med den parykken den dagen..(På AiCon var jo været litt litt mer chill)
Jeg lenket meg fast til en annen og...Også lenka jeg fast Yuki og Nao fast den dagen... Hadde glemt å ta med meg dem på AiCon, men neste år: Be Aware: I haz Chains....

jadb
23rd June 2009, 23:16
Hvem er medic Kurenai?

Kimuri
23rd June 2009, 23:33
skulle forklare hvordan vi så gjennom maskene,men det er vist allerede svart på :D
jeg (majora skullkid) hadde ikke svart stoff forran hullet da men,hehe xD

Tharanee
23rd June 2009, 23:36
ehm jeg var Yuhi kurenai fra naruto og var i medic crew. det var to Kurenai sensei der derfor tenkte jeg at det ville oppklare hvem jeg var ute etter..

Shashi-Chan
25th June 2009, 10:09
ikke så mange bilder av meg ennå :P er det noen som har flere bilder av Madame Red, Saber, Rin og meg selv (Belldandy)? vi tok med et kamera, men vi tok ikke så mange bilder av oss selv, og jeg har lyst til å vise vennene mine kostymene våre :D

Skulle hatt sniki til meg bilde mens dere sto i billett-desk vett :P

jadb
25th June 2009, 13:39
Tharanee: Beklager men jeg tror ikke jeg tok bilde av deg.. Husker ikke. Er ikke god på navn fra Naruto. Flaut siden jeg har kommet så langt i serien at jeg ser de nye episodene som kommer ut hver uke.. Husker hvem hun er nå da. Men hun har litt ulike klær har hun ikke? Bytter mellom hvite og standard uniform eller er jeg helt på jordet?

Tharanee
25th June 2009, 13:47
hun har hvite surringer med svarte tornemerker på i naruto og en rød kjole i shippuden sjekk profilen min så ser du

jadb
25th June 2009, 13:55
Okey. Kler du deg ut som henne i Desucon skal jeg ta masse bilder av deg ;)

Hvis jeg finner deg i folkemengden. Tok du noen bilder av Haruhi-ene da?

Tharanee
25th June 2009, 13:57
hum jeg hadde ikke kameraet mitt. bruttern fløy rundt med det..

jadb
25th June 2009, 13:58
Stemmer. Du sa jo det. Sorry :p

Hvem kledde broren din seg ut som?

Tharanee
25th June 2009, 14:04
han var Luffy som fløy rundt med piratflagg..

Mettiz
25th June 2009, 14:41
Skulle hatt sniki til meg bilde mens dere sto i billett-desk vett :P

:D

MoNoLith
25th June 2009, 21:05
:P WE WANT PICTURES lol xD

Wooow...Folk husker meg:3
Skal si det ble varmt å gå med den parykken den dagen..(På AiCon var jo været litt litt mer chill)
Jeg lenket meg fast til en annen og...Også lenka jeg fast Yuki og Nao fast den dagen... Hadde glemt å ta med meg dem på AiCon, men neste år: Be Aware: I haz Chains....
of course. Fikk klemt deg og alt:D Ciel-kuuun xDD

KiraTakuto
26th June 2009, 09:19
Jeg fikk tatt masse bilder! (Serlig av butlerne på Aicon) ^__^
Men jeg aner ikke hvor jeg skal poste dem, noen som har noen tips? *

Og, for de som så han gutten i kjole, (Ikke Nao), vet dere hvem han er, jeg har et bilde jeg vil bruke av han, men vil ha tilatelse først...

Nodoka
26th June 2009, 09:23
Jeg fikk tatt masse bilder! (Serlig av butlerne på Aicon) ^__^
Men jeg aner ikke hvor jeg skal poste dem, noen som har noen tips? *

Og, for de som så han gutten i kjole, (Ikke Nao), vet dere hvem han er, jeg har et bilde jeg vil bruke av han, men vil ha tilatelse først...

Du har jo http://www.dwimg.com/ som er japanis bildeside.

KiraTakuto
26th June 2009, 09:54
Du har jo http://www.dwimg.com/ som er japanis bildeside.

Takk, da skal jeg prøve det ^__^

Kimuri
26th June 2009, 14:01
noen som vet om det store bilde med alle cosplayerene har blitt lagt ut? :)

Shinke
26th June 2009, 17:24
heisann! Jeg har ikke fått lagt de ut enda.
Hatt litt problemer med å få bildene opp på nettet fordi den stasjonære pcen min ikke vil samarbeide, og laptopen er ikke sterk nok til å håndtere så store bildefiler noe særlig bra, men regner med å få ting på nett iløpet av helga :)

Tanzoir
26th June 2009, 17:46
Iih, det er litt morsomt å bare se rundt på alle bildene og plutselig finne bilder av seg selv n_n

Kimuri
26th June 2009, 18:29
;)

MoNoLith
26th June 2009, 19:25
Iih, det er litt morsomt å bare se rundt på alle bildene og plutselig finne bilder av seg selv n_n
helt sant:D

gleder meg til desucon(hvis jeg bestemmer meg for å dra). Da kommer det til å øse med bilder av forskjellige cosplayere~

Men kunne tenkt meg flere individuelle bilder av cosplayere^__^

kerianseray
28th June 2009, 00:49
Det var en del bilder av meg der(amaterasuen)
kan jeg bruke dem?(putte dem opp på deviantart og sånt for jeg har nesten ingen bilder av mitt eget kostyme. (du skal selfølgelig få kred som fotograf.)

kerianseray
28th June 2009, 03:58
Jenta som cossa fra okami, utrolig tøft gjort å begynne å synge, det skal du ha!

Heh, takk skal du ha, det var meg det. :)

Tanzoir
28th June 2009, 22:00
helt sant:D

gleder meg til desucon(hvis jeg bestemmer meg for å dra). Da kommer det til å øse med bilder av forskjellige cosplayere~

Men kunne tenkt meg flere individuelle bilder av cosplayere^__^

Hihii ^^

Man burde lage en egen photoshot med flink fotograf på soracon også, eller oppfordre folk til å ta individuelle cosplaybilder n_n

Rockshoujo
29th June 2009, 23:45
Heh, takk skal du ha, det var meg det. :)

Du har en helt fantastisk stemme! Jeg fikk gåsehud. Utrolig vakkert. :)

jadb
30th June 2009, 00:57
Jeg er enig. Vakker stemme ^_^ Og du var kjempesøt!

MoNoLith
7th July 2009, 13:41
ikke så mange bilder av meg ennå :P er det noen som har flere bilder av Madame Red, Saber, Rin og Belldandy? vi tok med et kamera, men vi tok ikke så mange bilder av oss selv, og jeg har lyst til å vise vennene mine kostymene våre :D
*host*hinthint*host*:ikkemeg:

Jeg ble litt skuffa da jeg fikk vite at det ikke var photoshoot etter soracon alikevel D:

Nayro
7th July 2009, 16:11

tokk noen. ska sa hva jeg finner, men ble desverre ganske dårlig kvalitet på de bildene jeg tokk på soracon :(

Solnar
7th July 2009, 22:15
Hvem var det egentlig som var pyramid head fra silent hill?

Kimuri
7th July 2009, 22:48
Hvem var det egentlig som var pyramid head fra silent hill?

MaLink var Pyramid head :)

MoNoLith
7th July 2009, 22:59
Nayro: thanks for bildene^^

Noen flere Madam Red folkens:P? sorry men jeg har absolutt ingen bilder av meg selv i kostymet(ikke tro at jeg er en selvdigger eller noe). Dette var første gang jeg cosplayet så jeg vil gjerne ha noen bilder^///^

Porphyra
7th July 2009, 23:48
Wow, første gangen jeg faktisk ser meg selv på bilder her xD
*Silent Hill nurse at your service*
Bra bilder, folkens, keep them coming :D

jadb
8th July 2009, 00:51
Um.. Forresten..

<.<
>.>

Noen flere bilder av Haruhi?

Rockshoujo
8th July 2009, 20:01
Har enda ikke finni noen bilder av meg som har meg i fokus. Men jeg lurker jo i bakgrunnen på veldig mange bilder siden jeg satt oppe med dommerene. XD Men jeg ble tatt bilde av to ganger alene og en gang sammen med Laraneia inne på OKS. Jeg har veldig lyst til å se dem! Spesielt det med Laraneia siden vi cosplayet fra samme serie og alt. : D SAIYUKI FTW! ; D

MoNoLith
19th July 2009, 12:24
Um.. Forresten..

<.<
>.>

Noen flere bilder av Haruhi?

Jeg har sånn full body shot av deg:) kan PM deg dem i løpet av dagen:)

Uhm jeg skal være litt irriterende nå og spørre om noen har av Madam Red? please PM meg hvis dere har^^ Jeg gir dere cookies:3

Mettiz
19th July 2009, 12:40
Har enda ikke finni noen bilder av meg som har meg i fokus. Men jeg lurker jo i bakgrunnen på veldig mange bilder siden jeg satt oppe med dommerene. XD Men jeg ble tatt bilde av to ganger alene og en gang sammen med Laraneia inne på OKS. Jeg har veldig lyst til å se dem! Spesielt det med Laraneia siden vi cosplayet fra samme serie og alt. : D SAIYUKI FTW! ; D

hvem cosplayet du som? Hakuoro?

kiyochou
19th July 2009, 14:02
Jeg er hu blodige jenta lengre mot venstre :8D:

jadb
19th July 2009, 15:04
Jeg har sånn full body shot av deg:) kan PM deg dem i løpet av dagen:)

Uhm jeg skal være litt irriterende nå og spørre om noen har av Madam Red? please PM meg hvis dere har^^ Jeg gir dere cookies:3

Yay! Takk! ^_^

Skal se om jeg finner bilder med deg på.

Rockshoujo
23rd July 2009, 23:39
hvem cosplayet du som? Hakuoro?

Sanzo. : D

Lonely Wolf
25th July 2009, 23:38
jack sparrow var jo ganske kul! =3