PDA

View Full Version : Diskusjon Favoritt Butler og butler-par!!??!! XD

Maryon
20th June 2009, 19:20
Såååå... hvem var din favoritt???(du kan jo ha fler!!!;))

So tell, tell, teeeelllllll!!!!!!

Personlig likte jeg Nao best! Han var sååå søt :8D:
Men James var jo genial "det er ikke en liste, men en bok!" haha:w00t:

Parmessig er jeg splittet... men kanskje jeg går for Yuki og Nao...

Stakkars Hiro det var ingen som ga ham noe Love (selv om det virket som om han selv syntes det var helt greit)!!XP

Håper det er flere Butlere neste år:D

Våre kjære butlere ;)
http://i119.photobucket.com/albums/o147/Mojjo1990/CON/c2.jpg

Zasaki
20th June 2009, 19:38
Han som var "sjefen" på scenen >.> James tror jeg de kalte han. Han strenge som spurte om han skulle straffe de andre >:3 *fans self* That was hot 8D<3

NightButcher
20th June 2009, 20:54
Jeg likte slevsagt paret med Yuki og Nao. Kyaaa!!!!

Silli-zicuni
20th June 2009, 21:08
Jeg er glad i dem alle, jeg <3 Fine butler-guttene mine! Jeg liker Nao og Yuki best som par, definitivt! Nao er jo nusselig som bare det!! Yuki er mystisk og litt pervo XD James er jo bare rett og slett fantastisk! Aki er kjempesøt! Og Hiro er jo så søt han og! Han er mer glad i klemmer, though XD

Jeg er allerede i gang med tenkingen på nesteårs butler-crew 8D Gled dere! <3

KiraTakuto
20th June 2009, 22:00
Aki ruler !^^ Men alle var jo nusselig daa~ Butley-chan var best ~

AzZa
20th June 2009, 22:31
synes hele butler crew var kjempeflinke ^^ de greide til og med å underholde meg som ikke er interessert i boylove og sånn ;D
Alle hadde greide å holde seg bra til hver sin rolle av det jeg så, og med kjempegod innlevelse, fikk nesten inntrykket av at ikke alt var skuespill....

TownyTuff
20th June 2009, 23:18
Tror ikke absolutt alt var skuespill, de virket som om de var mer enn bare gode venner etter Aicon også :hello: Men hvem vet, synes likevel alle var søte. Jeg så ikke nok av dem personlig til å velge meg en favoritt ved navn, fordi jeg ikke husker noe om hvem som var hvem bortsett fra James, siden han var 'sjef' og hovmester. :cip:

Pjollen
20th June 2009, 23:29
Hihi, Nao var såå kawaii^^
Likte best Yuki- chan og Nao-chan som par, Digget spesiellt brillene til Yuki chan!!
Fikk inntrykk av at de spilte i begynnelsen, men mot slutten(spesiellt slutten!!) så gikk i allfall kysset mellom Yukkie-chan og Nao-chan over mot *jegvilhadeg*=P (yeahright) Så utrolig kawaii i kjole da, og smiler enda av det typiske Yaoi-kysset til Nao og Yuki. *ståpåtærneforårekkeopp*

James og Aki var artige og Hiro var søt hehe!

All creds til Butler-Crewet!! Underholdning til fingerspissene! good work^^

MoNoLith
21st June 2009, 07:17
Det må være Nao og Yuki. De var jo et perfekt par:D

Yuki var mystisk mens Nao var uskyldig. La merke til hver gang Nao gjorde noe søtt gikk jentene helt "awww" lol han var jo søt da^__^

Wero~Chan
21st June 2009, 09:44
NAOO <33333333 OMGOMGOMGOMG, Avstandsforeslka. :3
Han er rett og slett den deiligste tingen jeg har sett
noen sinne.. liek EVAH . 8D *fangirlobsession*

Jeg vil stalke han :C Noen som vil være med? ^^

Heldigvis har jeg masse zuuuppre bilder jeg kan sikle
over dagen lang da. ^w^ Eheee. <3

*koozpuuz*

*GLEDE SEG!* :3 Jeg vil se Nao'en igjen! D: *phews*
OM NOM NOM. *-* <3

Pjollen
21st June 2009, 15:30
NAOO <33333333 OMGOMGOMGOMG, Avstandsforeslka. :3
Han er rett og slett den deiligste tingen jeg har sett
noen sinne.. liek EVAH . 8D *fangirlobsession*

Jeg vil stalke han :C Noen som vil være med? ^^

Heldigvis har jeg masse zuuuppre bilder jeg kan sikle
over dagen lang da. ^w^ Eheee. <3

*koozpuuz*

*GLEDE SEG!* :3 Jeg vil se Nao'en igjen! D: *phews*
OM NOM NOM. *-* <3

hihi, så legg de ut her da, andre vil å sikle lol>_<
Post de i Aicon Bilder-tråden;)

Nå følte jeg meg sikkelig fjortis igjenXD

NightButcher
21st June 2009, 20:41
Det jeg skrev tidligere: Paret jeg likte mest var Yuki og Nao. Av alle butlerne [uavhengig av par] likte jeg jeg ukene mest: altså Nao og Aki. Jeg stemte på Aki i poll X3

MoNoLith
21st June 2009, 20:48
Hehe jeg forelsket meg litt i Yuki:D selv om han var hot så syntes jeg Nao var best~

Yuiko
21st June 2009, 21:03
Jeg likte Yuki/Nao-paret veldig godt. De var så søte og virka så lovey-dovey at jeg nesten trodde de faktisk var sammen, til jeg oppdaga at Yuki har jente-kjæreste (må innrømme at jeg ble litt skuffet... :P).

Men om jeg skal velge en favoritt blant de to så tror jeg det må bli Nao. ?

Edit: Oh, og Khang (Hiro, tror jeg?), du var også kjempesøt! Jeg fikk ikke sagt det til deg nok! ^^

Amaye
21st June 2009, 21:06
Jeg ble en skikkelig fangirl av Nao...Han er såååå søøøt:3

Non Existant One
21st June 2009, 22:33
Jeg likte Yuki/Nao-paret veldig godt. De var så søte og virka så lovey-dovey at jeg nesten trodde de faktisk var sammen, til jeg oppdaga at Yuki har jente-kjæreste (må innrømme at jeg ble litt skuffet... :P).

Men om jeg skal velge en favoritt blant de to så tror jeg det må bli Nao. ?

Edit: Oh, og Khang (Hiro, tror jeg?), du var også kjempesøt! Jeg fikk ikke sagt det til deg nok! ^^

Og hvem sier jeg har jentekjæreste...? :3 Nao er min kjære^^

Yuki desu! :3

Yuiko
21st June 2009, 22:43
Og hvem sier jeg har jentekjæreste...? :3 Nao er min kjære^^

Yuki desu! :3

Ååh, da beklager jeg veldig (egentlig ikke, glad for å høre det. ?)! Jeg fikk inntrykk av at du var semmen med en jente jeg sånn halvveis kjenner, men da var jeg kanskje bare forvirret... :cip:

Issa-san
21st June 2009, 23:02
Jeg klarer ikke å velge ÉN favoritt..! XDD
Jeg likte Yuki og Nao best som par, though! (Dere er så søte~!..TTwTT (Meeen nå har jeg jo møtt dere utenfor Aicon også, så~ x3 ) )
Men jeg likte å snakke med Hiro og gi Hiro klemmer~! ^O^ *huggles* >w<

MoNoLith
21st June 2009, 23:07
Ååh, da beklager jeg veldig (egentlig ikke, glad for å høre det. ?)! Jeg fikk inntrykk av at du var semmen med en jente jeg sånn halvveis kjenner, men da var jeg kanskje bare forvirret... :cip:
lol:P jeg vedder på det dukker snart opp en fangruppe på facebook dedikert til Yuki og Nao xD

jeg joiner gjerne:lur: skal ikke stalke Yuki:whistling:

T92
21st June 2009, 23:10
Nao og Yuki var absolutt det beste paret!:nya:

kid-niichan
21st June 2009, 23:41
Jeg likte Nao og Yuki best, de kledde hverandre så godt! Men alle butlerene var kjempeflinke :kul:

Rie-chan
22nd June 2009, 10:53
Nao ofc xp han var så søøt! Men James var genial og det var Yuki også >: D. Aki var kjempesøt selv om han bare var stum og Hiro var også max sweet! Men av par så må det nok bli Yuki og Nao T//T fu jeg forelsket meg i det paret.... jeg så på dem hele tiden... lol jeg tror de begynte å skjønne det etterhvert XDD

Hadde egentlig lyst til å bare klemme Nao mange mange ganger <3 jeg stemte på han i pollen.

molleyoru
22nd June 2009, 12:45
yuki er min favoritt sånn all time:D
namnamnanm^.^

han er jo så fin at man kunne nesten ikke se på ham:D *døde inni seg av skjønnhet*

yaoii~~<6

hadde jeg hatt muligheten og alt til å kidnappe yuki hadde jeg gjort det der og da! så det!

*___*

Rockshoujo
22nd June 2009, 23:37
Min favoritt er Yuki. Ble litt forvirra når jeg hørte det navnet ble ropt siden det var en del Yuki fra Gravitation cosplayere der. Jeg var en av dem, hun høye i svart dress med hvit skjorte. Den eneste som ikke hadde en Shuichi. XD
Men alle butlerne var utrolige kule og kjekke/søte. Jeg elsker uniformene de hadde å! ^_^

luzette-chan
24th June 2009, 23:27
Må vel si at jeg likte yuki og nao best siden de var såpass søte sammen. ^^

Amaye
24th June 2009, 23:30
Jeg er den eneste som syntes Yuki egentlig var litt skummel?
Yuki og Nao var utvilsomt det beste paret, og jeg likte Nao best...Men syntes alle butlerne gjorde en good jobb og vi får håpe på mer neste år:3

Pjollen
26th June 2009, 22:41
Yuki og Nao var utvilsomt det beste paret, og jeg likte Nao best...Men syntes alle butlerne gjorde en good jobb og vi får håpe på mer neste år:3
Skummel? Du tuller:p Hvorfor det egentlig?

MoNoLith
26th June 2009, 22:44
lol syntes ikke han var skummel i det hele tatt, han var mysterious:P og han hadde briller på seg *faint* haha

Silli-zicuni
26th June 2009, 22:46
Tro meg, Yuki ER skummel! >w<

Pjollen
26th June 2009, 22:53

hihi, hva har han gjort deg?

MoNoLith
26th June 2009, 22:53
*host*noe du har lyst å dele med resten*host*:P

m1ira
26th June 2009, 22:59
Jeg likte Nao og Yuki best av parene, men jeg likte Aki best. Ble nesten litt forrelska jeg ^^ <3

Amaye
26th June 2009, 23:13
Yuki ER skummel...Han er en demon og det ser ut som om han har lyst til å spise Nao jo!!! Er jeg den eneste som synes at å gå med linse på et øye, og samtidig rød farge, pluss svart hår og briller kanskje minner noe om Grell Schuttcliff fra Kuroshitsuji?
Men tro meg, Yuki er skummel...

MoNoLith
26th June 2009, 23:47
Yuki ER skummel...Han er en demon og det ser ut som om han har lyst til å spise Nao jo!!! Er jeg den eneste som synes at å gå med linse på et øye, og samtidig rød farge, pluss svart hår og briller kanskje minner noe om Grell Schuttcliff fra Kuroshitsuji?
Men tro meg, Yuki er skummel...
ehhhm ja?!:P syntes ikke han lignet på Grell jeg. Du har nok sett litt for mye på Kuroshitsuji lol:8D:

Silli-zicuni
27th June 2009, 00:01
Min personlige teori er at Yuki er en vampyr fra 1800-tallet O0o Og han er så fattet, så det er litt skummelt x3

MoNoLith
27th June 2009, 00:04
^hahaha vel kan ikke si at han ikke lignet på en 1800-tallets vampyr:P men er jeg da den eneste som ble forelsket i akkurat den looken?:whistling:

Pjollen
27th June 2009, 00:08
ehhhm ja?!:P syntes ikke han lignet på Grell jeg. Du har nok sett litt for mye på Kuroshitsuji lol:8D:

Enig der MoNoLith, ligner absolutt ikke på Grell, Så det var ikke bare innbildning fra min side, han hadde på seg rød linse?!

Silli-zicuni
27th June 2009, 00:10
^Han hadde på seg en rød linse~ Hender han har en hvit i tillegg :cip:

Pjollen
27th June 2009, 00:16
^Han hadde på seg en rød linse~ Hender han har en hvit i tillegg :cip:

Stil nehe

Amaye
27th June 2009, 00:24
He was a Sexy wampire:hello:
Vi liker det skummelt:3

Pjollen
28th June 2009, 03:30
Indeed!
Btw, var det flere enn meg som syntes Hiro var Adorable:pinch:

Maryon
30th June 2009, 00:58
Jeg tror vi kan si at så godt som alle som så butlerne forlot AiCon med et shota complex i en eller annen grad:w00t:
For Nao leder overlegent!
Haha:P

Myself included btw. :8D:

Pjollen
30th June 2009, 01:03
Jeg tror vi kan si at så godt som alle som så butlerne forlot AiCon med et shota complex i en eller annen grad:w00t:
For Nao leder overlegent!
Haha:P

Myself included btw. :8D:

Indeed=3 Kommer kanskje av at han var såå utrolig kawaii også da=3

Non Existant One
30th June 2009, 01:12
det er bare å takke meg for Nao sitt kjolestunt! :3

Maryon
30th June 2009, 01:28
Hoho, hva er det James flirer av montro, hm?

http://i119.photobucket.com/albums/o147/Mojjo1990/CON/DSC_0045.jpg

Og hvsi folk ikke syns at det ligner eller at han ikke flirer... så var det synd... hvis mange klager kan jeg prøve å fikse det... anyways
beklager, den er ikke ferdig enda... jeg skal poste den i Tegning seksjonen her på forumet når den er ferdig. Skal lage link her i tråden tenker jeg...

Den eneste personen på dette forumet som vet hvordan denne tegningen ser ut er Pjollen.
Så du(Pjollen) har ikke lov til å si noe!!! :monotoda:

Hehe!:wow:

Pjollen
30th June 2009, 03:20
det er bare å takke meg for Nao sitt kjolestunt! :3

Takk o'store Yuki^^, tror jeg snakker for et par hundre jenter nå=3
Syns nå du var riktig så lekker med kjolen selv jeg O-=) Litt trang over skuldrene mennemen! og fantastik kort også! *lekrebein*

Hoho, hva er det James flirer av montro, hm?

http://i119.photobucket.com/albums/o147/Mojjo1990/CON/DSC_0045.jpg

Og hvsi folk ikke syns at det ligner eller at han ikke flirer... så var det synd... hvis mange klager kan jeg prøve å fikse det... anyways
beklager, den er ikke ferdig enda... jeg skal poste den i Tegning seksjonen her på forumet når den er ferdig. Skal lage link her i tråden tenker jeg...

Den eneste personen på dette forumet som vet hvordan denne tegningen ser ut er Pjollen.
Så du(Pjollen) har ikke lov til å si noe!!! :monotoda:

Hehe!:wow:
Promise!! (bare å PM meg folkens, så forteller jeg, jegXD Men ikke si no til Maryon!!)

Btw, legg merke til hvor hånden til Aki er og hvordan James holder den "borte" eller fører? *usikker* Tror James tenker skittene tanker^^;
Er visst ikke bare Yuki som er perv=3

Maryon
30th June 2009, 10:16
Promise!! (bare å PM meg folkens, så forteller jeg, jegXD Men ikke si no til Maryon!!)

Btw, legg merke til hvor hånden til Aki er og hvordan James holder den "borte" eller fører? *usikker* Tror James tenker skittene tanker^^;
Er visst ikke bare Yuki som er perv=3

Noen ganger tenker du for mye...:todahm:

Pjollen
30th June 2009, 13:34
Uffa, furt? er det derfor du ikke tar telefonen?^^, Syns fliret til james passer i den kategorien jeg! Liker stilen på buksene og håret til Aki er bare perfekt!

MoNoLith
30th June 2009, 14:11

Du mener, you like it rough? xD med håndjern og alt? du kan alltid spørre Yuki om å låne de lol

James var sykt morsom, han fortjener også en fanclub:)

Amaye
30th June 2009, 21:05
Du mener, you like it rough? xD med håndjern og alt? du kan alltid spørre Yuki om å låne de lol

James var sykt morsom, han fortjener også en fanclub:)

Jeg satte faktisk håndjern på Yuki og Nao:lur:

Simen
30th June 2009, 22:55
Istedenfor for å sende advarsler til alle her som har gått ut over det å diskutere deres favoritt butler og butler par vil stenger jeg denne tråden og kommer med et forslag om at dere oppretter sosiale grupper eller Fanclubs som er ganske populært her på Japani, hvor dere kan diskutere Butlerne uten restriksjoner.

Min favoritt er forresten Nao ;)