PDA

View Full Version : Manga [Spoiler] Kapittel 361 I Hate Loneliness. But It Loves Me

Phoenix
12th June 2009, 17:03
OI OI OI Nå begynner det å bli fart i sakene ja :wow:

Starks+Lilinettes release er DUAL WIELD pistoler iført det verste Pimp antrekket, dette kommer til å bli fukkings episk. :kul:

For å ikke snakke om at vi kanskje kommer til å få se BÅDE Ukitake OG Kyorakus bankaier neste episode, to for prisen til en. Nesten for godt til å være sant...

Amaye
12th June 2009, 20:06
Dette var et helt AWESOME kapittel!!!
Soi Fon tok kanskje knekken på Barragan, og Starks+Lillinette var jo bare helt AWESOME!!!! Lurer på om han holder en slange eller en pistol..*Hva jeg såå:lur:*

Men Kyoraku utløste vel ikke bankai nå? det var vel bare shikaien hans...Jeg husker fra hans og Ukitakes kamp med Yamajii om tvillingssverdene..Så det var vel bare shikai...

Takan
12th June 2009, 22:06
Jeg syntes Stark sin release var megaskuffende.. Så utrolig lame og kjedelig D: Barragan sin release var jo bare ufattelig episk i forhold :3 Var dog, litt morsomt det med body split powers, men hjelper lite når selve releasen får han til å se ut som en skurk dratt ut fra en middels dårlig cowboy film fra det sene 50-tall.. Hva er det Tite driver med? :3

Madara
12th June 2009, 23:07
Jeg syntes Stark sin release var megaskuffende.. Så utrolig lame og kjedelig D: Barragan sin release var jo bare ufattelig episk i forhold :3 Var dog, litt morsomt det med body split powers, men hjelper lite når selve releasen får han til å se ut som en skurk dratt ut fra en middels dårlig cowboy film fra det sene 50-tall.. Hva er det Tite driver med? :3

Siden stark er primera, så er det stor mulighet for at han har også en annen form som er enda kraftigere.

Og kyorakus realeste bare shikaien sin, ikke bankai. Fordi de sier bankai når de releaser bankai, men han sa navnet på sverdet sitt. Og jeg tipper at Ukitake ikke kommer til å release sin bankai så fort heller.

naits93
12th June 2009, 23:23
jeg synes at stark sin realeased form var utrolig teit men jeg vil så utrolig se bankaien til shunsei og soi fong sin bankai var veldig kul:)

Jarlaxle
13th June 2009, 01:18
Umm... jeg innser nå at jeg egentlig har glemt hva Soul Society og Aizen & co sloss om...

Var det noe med en 'Kings Key' som Aizen ville ha? Og hva var det han trengte den til?

Og av de forskjellige 'grupperingen' vi vet om så er det vel bare Vizard (eller hva pokker de hollow-shinigami folka kalles) og Urahara & co (inkludert faren til Ichigo) vi ikke har sett noe til ennå? Eller glemmer jeg noen nå?
Edit: Mente selvfølgelig grupper som ikke har tatt del kampene som foregår nå. :)

Og en ting til; har noen av 'good guy'ene i Bleach død/blitt drept/forsvunnet ut av serien på noen måte?

blsw
13th June 2009, 01:49
jepp, kings key det er antatt at han skal drepe soul kongen elr noe sånt.

"grupperingene" er shinigami, vizard, hollow, arrancar, espada, quincy og i anime'n buonto. det er vel det

naits93
13th June 2009, 02:17
jeg lurer på en ting kan noen si hvordan man blir medlem av en gruppe ???

Madara
13th June 2009, 14:01
Og en ting til; har noen av 'good guy'ene i Bleach død/blitt drept/forsvunnet ut av serien på noen måte?

Nei

echoo
13th June 2009, 15:14
jeg lurer på en ting kan noen si hvordan man blir medlem av en gruppe ???

shinigami
Du dør og kommer til soul society, og har du nok spiritual power kan du bli til en deathgod

vizard
Du er en shinigami, og du kan bli hollow form.

hollow
Du dør, og ett eller annet skjer så(savnnet dit blir så stort) blir du til en hollow

arrancar
En hollow som har mistet lit av masken sin, og kan bruke soulcutter

espada
En av de ti beste arancarene

Albelda
13th June 2009, 23:24
Stark har neppe en "second form". Hvorfor? Fordi Ulquiorra sa at han var den eneste espadaen som kunne det..

Takan
13th June 2009, 23:39
Stark har neppe en "second form". Hvorfor? Fordi Ulquiorra sa at han var den eneste espadaen som kunne det..

Men han hadde ikke vist den til noen før.. Det kan faktisk hende Stark har holdt sin skjult også..

Amaye
14th June 2009, 00:53
Tror neppe Stark ville released uten å ha et ess i ermet...