PDA

View Full Version : Cosplay "Creepy" Cosplay

Porphyra
9th June 2009, 22:14
Jaaa, creepy... ved mangel på et bedre ord :P

Uansett, jeg skal da drive rundt som en Silent Hill nurse på Soracon, og lurer på om det er fler som skal cosplaye noe(n) i den dur?
Fra spill som Silent Hill, Resident Evil, osv.

Anyone?
Eller blir jeg den eneste som er "skummel" denne gangen? :cip:

~ Porphyra

Sharingan
9th June 2009, 22:18
Vet om en venninne som skal være Zombie Nurse, men ikke fra noe spesielt spill så langt jeg vet.

Porphyra
9th June 2009, 22:19
Stilig! :D

MaLink
10th June 2009, 12:14
åja!!!!!!!!! jeg skal cosplaye pyramid head! dette blir perfect

vi kan rave rundt og være skummle begge to ;)

Niji
10th June 2009, 12:22
HYYYYL |:
jeg kommer til å skrike, det vedder jeg på.
Og jeg skal være Rorschach btw, litt creepy kanskje?
En strømpebukse over huet med blekkflekker? XD

Porphyra
10th June 2009, 12:51

*kommer til å dø*
ME IN LOVE WITH PYRAMID HEAD!! :D

Nyahaaa, jeg kan være din nurse >3
Vi kan skremme vannet av de fleste sammen vi da :D

JackOmori
11th June 2009, 01:34
mange mener at orochimaru er creepy (naw)
men uansett, gleder SÅÅÅÅÅ mye til å se dere ^^

MaLink
11th June 2009, 18:04
*kommer til å dø*
ME IN LOVE WITH PYRAMID HEAD!! :D

Nyahaaa, jeg kan være din nurse >3
Vi kan skremme vannet av de fleste sammen vi da :D

hehehe my own nurse >: D

Bellatrix
19th June 2009, 01:38
jeg skal cosplaye Lucy fra elfen lied :D
med tvangstrøye og massssse blod på :3
telles vel delvis som creepy cosplay?

hoho, be aware

Shashi-Chan
19th June 2009, 01:41
jeg skal cosplaye Lucy fra elfen lied :D
med tvangstrøye og massssse blod på :3
telles vel delvis som creepy cosplay?

hoho, be aware

Oooh, høres creepy ut det, skal nok oppsøke deg for et par med bilder og en klem >:3

Bellatrix
19th June 2009, 02:00
gøyy ;D

Porphyra
20th June 2009, 22:03
Lucy er godkjent som creepy :D
Var du der i dag eller kommer du i morgen?

Bellatrix
21st June 2009, 02:26
var der i dag, men da som tamaki fra ouran ;)

Lucy kommer i morgen :D
*glede seg*

MoNoLith
21st June 2009, 20:07
MaLink: du var AWESOME some pyramid head:D

Darkfrog
21st June 2009, 20:12

Du var heftig! Jeg så deg et par ganger. Veldig stilig!

Jeg så mange andre cosplays som kunne klasifiseres som creepy også. Syntes jeg så en blodig Lucy?!
Uansett, masse bra creepy cosplay.

NightButcher
21st June 2009, 20:20
En av de som cosplaya sykepleier var kjempestilig. Jeg fikk øyenkontakt med henne, så jeg smilte, og ga henne thumbs up. Hun kom mot meg og var skikkelig in character, og hun begynte å strekke ut hånda si, og slikt. Det føltes på en måte skikkelig ekte ut. Jeg begynte å bli redd >_<

EDIT: Det samme skjedde med meg, MoNoLith =P

MoNoLith
21st June 2009, 20:45
Synes James sin cosplay var amazingly creepy:D da han kom mot meg måtte jeg gjemme meg bak en venninne xD

stjarni__
21st June 2009, 20:58

Jeg så deg; du eide :D Vel fortjent 2. plass i cos-konkurrasen ;D

JackOmori
21st June 2009, 21:02
fikk han bare 2.? hvem vant over PYRAMID HEAD?

Inu_Girl94
21st June 2009, 21:06
Jaaa, creepy... ved mangel på et bedre ord :P

Uansett, jeg skal da drive rundt som en Silent Hill nurse på Soracon, og lurer på om det er fler som skal cosplaye noe(n) i den dur?
Fra spill som Silent Hill, Resident Evil, osv.

Anyone?
Eller blir jeg den eneste som er "skummel" denne gangen? :cip:

~ Porphyra

ååh!! det var du som var henne..xD
det var meg du skremte på do..xDD lol..>u<;;
jaja.. men, det var dritfin kostyme!!*0* stå på!!(>w<)b

Oda
21st June 2009, 21:14
haha! det var sykt gøy xD men jeg hadde ikke cosplay kostyme da... T.T
men jeg var hun jenta med tutu skjørt med hodeskaller og kort på, en stripete hette genser og håret i fletter :D

MoNoLith
21st June 2009, 22:20

Skullkidsene vant første og velfortjent:D

Kommodeskuff
21st June 2009, 23:00

Du var geniaaal!!!!
"Nå skal jeg danse litt"
Jeg lo meg i hjel.

Porphyra
21st June 2009, 23:03
ååh!! det var du som var henne..xD
det var meg du skremte på do..xDD lol..>u<;;
jaja.. men, det var dritfin kostyme!!*0* stå på!!(>w<)b

Huff da, håper ikke du kommer til å få traumer på grunn av meg nå da xD
Men tusen takk :D

@ MaLink: Du var en awesome Pyramid Head! Beste PH-cosplayet jeg har sett noen gang, tør jeg påstå :D Gratulerer så mye med 2. plass i konkurransen!

Inu_Girl94
21st June 2009, 23:22
Huff da, håper ikke du kommer til å få traumer på grunn av meg nå da xD
Men tusen takk :D

@ MaLink: Du var en awesome Pyramid Head! Beste PH-cosplayet jeg har sett noen gang, tør jeg påstå :D Gratulerer så mye med 2. plass i konkurransen!

ahaha..xD nei da*klem* det går bra!:3 synes de The Psycho Nurses & Pyramid Head er kule jeg!!*w* men, svatt VELDIG da du kom..XD det er bare bra da!:3
betyr at kostymet ditt er DRIT BRA!!>u<
og bare hyggelig! <3

Shashi-Chan
22nd June 2009, 00:55
Jeg må si, Pyramid Head cosplayet var komplett episk!

Oda
22nd June 2009, 09:25
haha xD hvem var pedo bear? :P

mogcaiz
22nd June 2009, 09:48
Jeg må si meg enig at Pyramid Head var noe av dagens høydepunkt for min del! :D
Jeg husker bare at det strammet et grep rundt meg da jeg så PH cosplayen for første gang. Jeg måtte bare stirre og beundre leeeeenge! Og lure på hvem det kunne være ^^;

Da nursene kom i tillegg ble dagen min bare enda bedre! ^^ <3

Bellatrix: Ååh.. så det var du som var Lucy med en blodig twist og med masse chains? o:

Trucy Wright
22nd June 2009, 10:10
haha xD hvem var pedo bear? :P

Pedobear? Det var, eh, meg. xD

stjarni__
22nd June 2009, 11:15

Skull kids :3

Bellatrix
22nd June 2009, 11:18
Bellatrix: Ååh.. så det var du som var Lucy med en blodig twist og med masse chains? o:

ja, det var det :3
lenka klirra godt :8D:

Shashi-Chan
22nd June 2009, 12:12
ja, det var det :3
lenka klirra godt :8D:

Ja jeg hørte den lenka langveisifra når jeg satt ved Billett-Desken på slutten :3

og jeg fikk gitt deg den klemmen jeg lovte!

Shirokage
22nd June 2009, 13:52
Jeg synes at Pyramid head skulle ha vunnet. Skull kids var jo kult det og, men kostymene deres så så veldig tøy-bamsete ut. Pyramid head kostyme var både kult og stoffet så autentisk ut. Og på avstand så kunne man nesten ikke se at sverdet og pyramiden på hodet ikke var laget av metall. Jeg synes at det var det råeste kostymet :ja:

Oda
22nd June 2009, 16:34
Pedobear? Det var, eh, meg. xD

åja. haha! xD du eide :P
jeg fikk klem av deg :'D du var en søt pedobear da :D
heh. hvis jeg beskriver meg vet du kansje hvem jeg er. jeg hadde kort hår med fletter og du spurte meg om jeg ville bli med på scenen og dra av buksa xD haha! jeg var med to andre jenter, hun ene hadde langt hår i muse fletter og hun andre veldig kort hår og veldig høy xD kjenner du meg igjen? :D

Trucy Wright
22nd June 2009, 21:22
Øhøh, kan godt være. 8D; Jeg var en søt pedobear, en litt for søt kanskje. Pedocub heller.

Jeg må bare si at Silent hill nurse og pyramid head var fantastiske. Utrolig fantastiske.

Oda
22nd June 2009, 22:30
Øhøh, kan godt være. 8D; Jeg var en søt pedobear, en litt for søt kanskje. Pedocub heller.

Jeg må bare si at Silent hill nurse og pyramid head var fantastiske. Utrolig fantastiske.

mhm^^ de var skumle men kule. haha! "og nå skal jeg danse litt" :]
så bra :D
Lolz, fikk lættis av internett xD jeg trodde først det skulle være afro-samurai jeg :P

MaisMelon
23rd June 2009, 00:52
Disse folka fra Silent Hill hadde bare geniale cosplays. Virkelig vellykka må jeg si. ^^ Selv var jeg jenta i pysjamas, lolien til Pedobear - kanskje ikke direkte OMFGCREEPY, men jeg var da skummel for det. 8D Prøvde å komme meg under pyramiden til Pyramid Head et par ganger. :3

MaLink
23rd June 2009, 23:42
wow takk for all rosen! fint å høre at folk likte kostymet!

Amaye
23rd June 2009, 23:44
Du var AWESOME!!
Ville at du skulle vinne...

MaLink
23rd June 2009, 23:47
vell skullkids duoen fikk vell fortjent for bra kostyme og in-charakter ;)

Shirokage
24th June 2009, 01:22
vell skullkids duoen fikk vell fortjent for bra kostyme og in-charakter ;)

Men som jeg sa tidligere, ditt kostyme så faktisk autentisk ut. Du hadde liksom fått til gammelt møkkete blodig tøy stoff på drakta, og på avstånd så sverdet og pyramiden faktisk ganske metall-aktig ut.

Men, du fikk vel ihvertfall andreplass. Jeg vedder på at du bare var en hårsbredd unna første plassen men noen synes at skullkids var et hakk bedre. Enten det eller så var juryen korrupt :3

Zaijin
24th June 2009, 23:10
skullkids kostymene tror jeg tok litt lengre tid å lage enn pyramid-head'en tho... syns de fortjente å vinne...

hadde ikke noe cosplay selv, gikk bare rundt med vampyrtennene mine og bet folk xD noen ble skremt men de fleste syns det var dritkult xD

Shirokage
3rd July 2009, 09:31
skullkids kostymene tror jeg tok litt lengre tid å lage enn pyramid-head'en tho... syns de fortjente å vinne...

hadde ikke noe cosplay selv, gikk bare rundt med vampyrtennene mine og bet folk xD noen ble skremt men de fleste syns det var dritkult xD

Joda, du har vel et poeng der. Men jeg synes kanskje resultatet bør overveies litt mer enn tiden det tok for å oppnå det.

P.S. bet du helt tilfeldige folk? o.O

Porphyra
7th July 2009, 23:49
Awww, også bet du ikke meg? D:
Skuffa!

Kanskje den blodige outfit'en sa fra at jeg ikke trengte å bli bitt... :cip:

Grethe B
8th July 2009, 01:50
Jeg synes at Pyramid head skulle ha vunnet. Skull kids var jo kult det og, men kostymene deres så så veldig tøy-bamsete ut. Pyramid head kostyme var både kult og stoffet så autentisk ut. Og på avstand så kunne man nesten ikke se at sverdet og pyramiden på hodet ikke var laget av metall. Jeg synes at det var det råeste kostymet :ja:

Våre kostymer var egentlig lagd for free comic-book halloween noe som er i en utrolig kald tid på året her borte.
Så vi fant ett varmt stoff som ville holde kulda ute, men kom på at vi kunne teste dem nede i Oslo og ha det gøy med dem(undervurderte varmen noe grasalt iallefall haha).
Derfor ser de kanskje litt bamsete ut :)
Og bomull er ikke noe tess å sy i hvis man ikke har symaskin(noe som ikke vi har) sleit veldig med det stoffet på Murloc drakta mi som jeg hadde på free comic book day Stavanger tidligere i Mai i år.(Frøs også, så måtte finne noe bedre til seinere bruk, og det er utrolig godt å sy for hånd.)

Jeg syntes Bubble head nursen var helt utrolig med sin in-character bevegelser og design :) og dermed hvis man ser på Play delen så ville jeg ha sett den videre.
Men pyramid headen får ett stort + fra meg pågrunn av orginalt design(og ikke den fra filmen)

Men syntes seffern at det var såååå mange kostymer som var skikkelig utrolige å se på og som fortjente å komme videre :)
Gleder meg til neste con ^^

Shirokage
8th July 2009, 17:17
Våre kostymer var egentlig lagd for free comic-book halloween noe som er i en utrolig kald tid på året her borte.
Så vi fant ett varmt stoff som ville holde kulda ute, men kom på at vi kunne teste dem nede i Oslo og ha det gøy med dem(undervurderte varmen noe grasalt iallefall haha).
Derfor ser de kanskje litt bamsete ut :)
Og bomull er ikke noe tess å sy i hvis man ikke har symaskin(noe som ikke vi har) sleit veldig med det stoffet på Murloc drakta mi som jeg hadde på free comic book day Stavanger tidligere i Mai i år.(Frøs også, så måtte finne noe bedre til seinere bruk, og det er utrolig godt å sy for hånd.)

Jeg syntes Bubble head nursen var helt utrolig med sin in-character bevegelser og design :) og dermed hvis man ser på Play delen så ville jeg ha sett den videre.
Men pyramid headen får ett stort + fra meg pågrunn av orginalt design(og ikke den fra filmen)

Men syntes seffern at det var såååå mange kostymer som var skikkelig utrolige å se på og som fortjente å komme videre :)
Gleder meg til neste con ^^

At du i det hele tatt klarer å sy det kostymet helt selv får meg til å sperre opp øyene :D Det kan hende jeg heller mer mot pyramid head fordi jeg simpelten digger spillserien. Ihvertfall de 3 første (fra 4 og ut har de mista litt grepet.) Jeg husker godt når jeg møtte pyramid head i 2'eren. Jeg tror faktisk den ble kåret til tidens vanskeligste boss et eller annet sted :P

Kimuri
9th July 2009, 01:40
elsker silent hill serien, (1-3), nr 4 var kjedelig og nr 5 er jo ikke laget av Konami.
Kan ikke si at pyramid head er vanskelig, du trenger jo bare unngå ham så er kampen
over, men ph er awesome! likte godt å se at MaLink hadde laget kostyme
av den originale ph og at kostyme var gjennomført :)

-Vanskelige bosser btw: prøv Turok spillene,de hemmelige bossene i FF9 og Gruntilda i Banjo Kazooie.
der har du en challenge ;)

Grethe B
9th July 2009, 01:52
At du i det hele tatt klarer å sy det kostymet helt selv får meg til å sperre opp øyene :D Det kan hende jeg heller mer mot pyramid head fordi jeg simpelten digger spillserien. Ihvertfall de 3 første (fra 4 og ut har de mista litt grepet.) Jeg husker godt når jeg møtte pyramid head i 2'eren. Jeg tror faktisk den ble kåret til tidens vanskeligste boss et eller annet sted :P

Blir litt sånnt automatisk når man brenner for noe.
Jeg gjør det selv og har syntes at andre skulle ha fått premier eller en mention plass.
Har ikke noe imot din mening ^_^ Malink lagde iallefall ikke den fra filmen(som etter min mening ikke er så spennende å se på i forhold til den i spillet) noe som hu skal ha skikkelig applaus for~

Synes ikke Pyramid head er noe spesielt vanskelig i forhold til FF sine bosser og dem som Kimuri nevnte.
mista selv gleden av SH etter det tredje :)