PDA

View Full Version : Litt hjølp pwease?

trainingdays~
21st May 2009, 01:03
Jeg har lest litt (veldig lite) om noe lolita-aktig for gutter. Det jeg har forstått er det er litt sånn "prins"-aktig, men tror jeg tar litt feil X) Er det gutter som crossdresser? Er det noen som vet noe mer om det? : )

Alsoo, har noen noen gode "bruksanvisninger" til hvordan man kan sy bukser som ligner litt på haremsbukse, men som ikke har rompe ned til anklene, men vanlig, hvis noen skjønner. Sånn strikk rundt livet, litt høyt. Om noen har sett Verte Ailes, kortfilmen Malice Mizer lagde i 96/97(?) så er det noe lignende som gackt har på seg som jeg er ute etter. : )
Noe litt sånt, men kanskje mer puffy.
http://s28.photobucket.com/albums/c203/nicolekr/Mizerable%20Hishou/?action=view&current=GacktMizerableHishou048.jpg

Extensions! Er det noen butikker som ikke er på net som selger rimelige clip-ons?

Herrrrregud som jeg maser XD

Reila
21st May 2009, 02:41
Gutteversjonene av lolita heter kodona/ouji og dandy.
Og som du sa, så er det ganske prinse-aktig, med knebukser, vester, små hatter etc.
Relativt små forskjeller mellom de to, men dandy er litt mer "classy", mens kodona er litt mer "rocka", kinda sorta.

Dog, det er noen gutter som kler seg i faktiske lolitakjoler, men det er ikke så alt for ofte det ser kjempebra ut : P

trainingdays~
21st May 2009, 06:31
Tusen takk for informasjonen! Jeg skal lete litt rundt : )

Nei, så noen som kledde seg i lolitakjoler, det så litt skummelt ut bare XD