PDA

View Full Version : Artstand Fan art til Soracon: Hvilke karakterer?

Vesnet
17th May 2009, 01:50
Liten undersøkelse både for megselv og eventuellt andre som er intressert.

Jeg driver og vurderer om jeg kanskje skal lage noe fan art å selge på Soracon. Hvilke karakterer hadde folk vært intressert i å kjøpe ting med?

Hvilke formater og ting liker folk? A4/A3 plakater? Bokmerker? 3D ting?

Ami-chan
17th May 2009, 09:03
Naruto selvfølgelig xP Og Yu-Gi-Oh!, Kuroshitsuji, D.N.Angel, Bleach og Fullmetal Alchemist ^^ Savner Yu-Gi-Oh! fanart på norske cons :( I Sverige og London er det så mye...

Anime-Demon
17th May 2009, 10:39
One Piece, Hellsing, Devil May Cry hint hint ^^

Akamaru
17th May 2009, 11:00
Uansett hvilken serie det er fra, så er mitt favorittformat bokmerker og nøkkelringer :P

Kururu
17th May 2009, 15:42
Bokmerker og nøkkelringer er et must!
Kansje med Vocaloid karakterer som Miku,Len,Rin og Kaito! :D

Djae
18th May 2009, 12:29
Vampire Knight, Kuroshitsuji, Ouran, Soul Eater?

Nøkkelringer er must, men A4 og bokmerker er også bra :3
Eller mobilpynt! Men det blir kanskje for smått? >>

Uibeke
18th May 2009, 12:59
Characters fra The Melancholy of Haruhi Suzumiya, Lucky Star, Pokemon, Elfen Lied og Kannazuki no Miko står sterkt her :3

Blackfred
18th May 2009, 13:12
I demand K-ON!

Takashi
18th May 2009, 13:14
Nøkkelring med Hitsugaya, Hisagi eller Renji fra Bleach hadde vært åsåm ^^)

Amaye
18th May 2009, 16:30
Kuroshitsuji, elfen lied og bleach:D:D

jadb
19th May 2009, 00:16
The Melancholy of Haruhi Suzumiya - nøkkelring! :3

Knifebeard
19th May 2009, 22:36
Full Metal Panic, Lucky Star,School Rumble og The Melancholy of Haruhi Suzumiya Er et MUST både A4 og A3 er bra formater og nøkkelringer (jeg vet ikke om du lager det da) du kunne jo også ta med ting som ikke er driekte aime men som mange folk som liker anime også kansje liker for eksempel noen av karakterene fra Finale Fantasy... personelig hadde jeg likt noen A3 bilder med Saga sousuke (Full Meatl Panic) sammen med noen helgast fra Killzone hadde vært fet eller et bilde av Metal Gear Rex (Metal gear solid) hadde vært noe i tillegg til alle anime fanarten :wow:

Mirashi
19th May 2009, 22:47
Hadde det dukket opp en lettkledd Tayuya fra Naruto så hadde jeg kjøpt det, uansett hva det var. :nya:

Snedvig
19th May 2009, 23:16
Jeg har en nøklering med Iggy Pop, så hvis du lager en med Bou fra An Café oppnår jeg nøkleringbalanse.

Byakko-kun
25th May 2009, 20:37
Jeg tenkte jeg skulle tegne en Bleach og en Final Fantasy. Noen forslag til karakter fra FF? Skal lage monster-hollow-ichigo fra bleach. Hehe

Mettiz
25th May 2009, 22:04
Inuyasha serien *hostSesshomaruhost*!!!
Naruto og! (Kakashi, Deidara, Neji, Gaara) ^^

Elfhybrid
26th May 2009, 00:37
...er ikke det brudd på copyrightlover og sånt,hvis man selger det?

kittypetro
26th May 2009, 00:54
ikke med fanart nei

jadb
26th May 2009, 09:26
Jeg tenkte jeg skulle tegne en Bleach og en Final Fantasy. Noen forslag til karakter fra FF? Skal lage monster-hollow-ichigo fra bleach. Hehe

Quistis og Zell.

Eller kanskje mye heller karakterer fra FF9! ^_^

Zidane, og rødtoppen:p

Mimiko
26th May 2009, 11:17
Death Note, Code Geass.. ? =3
Final Fantasy og Kingdom Hearts er et pluss :nya:

Mikari
27th May 2009, 06:35
Vi vil ha Final Fantasy 5~ Og Kefka <3
Savner fanart fra de tidligere Final Fantasy-spillene >w>

Takashi
27th May 2009, 10:31
Jeg legger til Reno fra Final Fantasy 7 til listen, i tillegg til Renji, Hisagi eller Hitsugaya fra Bleach! : D <3

Non Existant One
5th June 2009, 16:49
jeg vil se hovedpersonen fra FFvsXIII! ^^ også vil jeg se Nekosawa fra Ouran High School Host Club MED BELZENEF of course! :3

PeoplePerson
5th June 2009, 17:28
CODE GEASS OH DEAR GOD XD
LeLouch :D Selv om det er et rart navn (Betyr liksom "the odd one" på fransk XD)

yumisanchan
5th June 2009, 17:33
folk fra naruto^^

TownyTuff
7th June 2009, 15:16
Naruto, Kuroshitsuji, Death Note, Elfen Lied, Ouran High School Host Club, The Melancholy of Suzumiya Haruhi, Lucky Star, Kingdom Hearts, jeg kan holde på i evigheter. :nya: Men spesielt de jeg nevnte nå. Anything of 'em. :cip:

And I second Beelzenef! >w< Nekozawa med Beelzenef, der har du awesomeness. Men resten av Ouran High School Host Club er selvfølgelig også approved... :hello:

(Ja, jeg snakker rimelig anglonorsk. :cip: Engelsk kommer uansett til å erstatte norsk til slutt, right? [<-- Nei, jeg kan ikke noe for det. <.< Tenker ikke over det.])

Vesnet
8th June 2009, 09:54
(Ja, jeg snakker rimelig anglonorsk. Engelsk kommer uansett til å erstatte norsk til slutt, right? [<-- Nei, jeg kan ikke noe for det. <.< Tenker ikke over det.])

Det er værre når en plutselig bytter over til engelsk uten å tenke over det. Og da mener jeg brittisk engelsk, ikke amerikansk som de fleste nordmen ser ut til å legge til seg. <------(har bodd i england i snart to år)

TownyTuff
8th June 2009, 14:36
Jeg vil legge til ønske om praktiske ting med fanart! Diverse fanart av serier, men som nøkkelringer, kjøleskapsmagneter, blyantspissere eller wtf. Ting vi faktisk både kan få bruk for samtidig som vi kan brife med hvor store fans vi er. x3 Eller eventuelt også pins eller diverse "dingleting" som kan henge på en mobiltelefon eller veske, eller lignende. Husker fra forrige Desu at jeg fikk tak i en nøkkelring-ting med en kremtopp-gris på. Mer sånt~! (Den må ære noe av det søteste jeg har vært borti. Den er i bruk enda. :3)

Det er værre når en plutselig bytter over til engelsk uten å tenke over det. Og da mener jeg brittisk engelsk, ikke amerikansk som de fleste nordmen ser ut til å legge til seg. <------(har bodd i england i snart to år)

Dette er egentlig ikke det minste relevant til tråden, men kan likevel kommentere med at jeg og vennene mine har en tendens til å plutselig føre hele samtalen på engelsk. :cip: Jeg har ei venninne som snakker så bra (og ofte) britisk at selv britiske venninner av henne er misunnelig på hvor flytende hun snakker. >w<

Amaye
9th June 2009, 14:27
Vil gjerne se folk fra Ouran high school host club..Deriblant gjerne Nekozawa...Med/uten Belzeenef:3

JackOmori
11th June 2009, 12:24
man kan si det enkelt !!ALT!! SOM FINNS ^^