PDA

View Full Version : PC World of Warcraft: The Burning Crusade

Black_knight
16th May 2009, 22:59
Hei jeg lurte på vis jeg skal kjøpe meg world of warcraft må jeg laste ned noe spesielt eller noe:?:
det er først gang jeg skal kjøpe data spill så jeg har helt ikke peiling hva jeg skal gjøre:D:D:D

marilla
16th May 2009, 23:37
Hvis du ikke har World of Warcraft fra før, så må du først og fremst ha selve spillet. Det har kommet to utvidelsespakker i ettertid, Burning Crusade og Lich King. Du kan spill deg opp til level 60 på hovedspillet, må ha Burning Crusade for å bli 70, og Lich King for å bli 80. Spillet har - som du kanskje vet - en månedsavgift for å spille, denne ligger et eller annet sted rundt 100kr, om jeg husker rett.

Så, dra til en spillbutikk og kjøp f.eks. battle chest for å få hovedspillet + burning crusade, eller kjøp det på nett av Blizzard. (http://www.blizzard.com/store/)

Blackfred
17th May 2009, 13:25
Kjøper du både The Burning Crusade og Wrath of the Lich King har du flere muligheter fra start av, som å starte som enten Blood Elf eller Draenei og kan benytte deg av flere jobber. Dette er ikke nødvendig, så jeg ville anbefalt å vente med begge ekstrapakker til du er rundt level 50-60. Så vet du i hvert fall om det faktisk er verdt å kjøpe det!

Trenger du in-game info så er det bare å lage seg en fyr på Aszune, så skal du se at vi får deg fort på opp på egne bein, vet du ^^

Black_knight
18th May 2009, 18:07
tusen takk for alt informasjonen:D

Critical IX
20th May 2009, 04:12
Anbefaler at du kjøper CD-ene istedenfor å skaffe det fra Blizzards nettsider.
Wrath of the Lich King (WotLK, også kjent som Rash of the Itch King) fila der er på 6,4 GB, plus videre oppdateringer på ca 2 GB (De videre oppdateringene må du laste ned uansett).

Blackfred
20th May 2009, 09:11
Anbefaler at du laster ned de siste oppdateringene til WOTLK via en annen webside. Blizzards nedlaster er ekstremt treg.

Misaki
20th May 2009, 11:29
Jeg ville også anbefalt deg å vente med ekstrapakkene til du er rundt 60. Men jeg ville også kjørt RAF om jeg var deg. Da går det mye, mye fortere. Noe som er en fordel da du er nybegynner. RAF er da når du, eller en venn sender invitasjon til trial (du må oppgradere etter de 10 dagene). Dere kan da få dobbelt så mye (Eller var det trippelt opp med xp, hehe?) xp, så lenge dere holder dere sammen, og dere kan summone hverandre. Får også helt insane med xp ved boost i dungeons.

Black_knight
21st May 2009, 17:55
takk