PDA

View Full Version : Anime [spoiler] Shippuuden ep. 105

kakashi-san
20th April 2009, 22:24
Sen tråd dette også, men det går bra?

Morsomt å se Tobi :) Sniker seg rundt og ser på sealing av sanbi.. Og jeg begynner å like nye teknikken til Naruto :) Liker dessuten sanbi i berserk-mode.. :D

Narutokun
20th April 2009, 23:21
Sen tråd dette også, men det går bra?

Morsomt å se Tobi :) Sniker seg rundt og ser på sealing av sanbi.. Og jeg begynner å like nye teknikken til Naruto :) Liker dessuten sanbi i berserk-mode.. :D

Spennende, enkelt og greit!:) Jeg liker Tobi!

Takan
20th April 2009, 23:32
Noen som vet om fillerne er over snart? Det plager meg veldig at Naruto Mangaen ligger over 100 kapittler foran Animen og de kjører fillers, mens Bleach Mangaen ligger kanskje 30 kapittler foran Animen og de fortsetter på story :3

Narutokun
22nd April 2009, 18:35
Noen som vet om fillerne er over snart? Det plager meg veldig at Naruto Mangaen ligger over 100 kapittler foran Animen og de kjører fillers, mens Bleach Mangaen ligger kanskje 30 kapittler foran Animen og de fortsetter på story :3

Er alt bare rent fillers, eller er deler av det storyen også?

Takan
23rd April 2009, 18:02
Er alt bare rent fillers, eller er deler av det storyen også?

Ren og skjære fillers.. Startet smått med en blanding også gikk det over til å være ren filler.

Sjanten
24th April 2009, 17:41

Jeg synes produsenten av Shippuden gjør en bra jobb som prøver å legge inn Filler-episodene slik at de ikke bryter tvert med handlingen (Bleach er et eksempel på det motsatte).

Har tenkt litt på hvor det passer best med neste Filler-Arc i Shippuden og jeg tror det blir omtrent rundt kapittel 405.

Grimmjow
25th April 2009, 17:44
Jeg synes produsenten av Shippuden gjør en bra jobb som prøver å legge inn Filler-episodene slik at de ikke bryter tvert med handlingen (Bleach er et eksempel på det motsatte).

Har tenkt litt på hvor det passer best med neste Filler-Arc i Shippuden og jeg tror det blir omtrent rundt kapittel 405.

Bleh, gi meg pure fillers i stedet, da kan jeg i hvert fall skippe alle de episodene.