PDA

View Full Version : Sprøsmål om noen serier

coolwolf730
21st March 2009, 19:25
Hei
Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan finne:

"sayonara zetsubou sensei" serien på engelsk?

"Higurashi no naku koro ni" bøkene på engelsk?

og "Kodomo no jikan" bøkene på engelsk?

Leter etter dem men kunne ikke finne noe på Outland nettsiden, så det er tydelig at de ikke selger dem, men skulle gjerne funnet ut hvor jeg kan bestille dem :)

hmmm , fannt ut at Zetsubou sensei holder på å gis ut på engelsk og at de ikke har kommer lengre enn bok 1.

Men jeg skulle fortsatt gjerne hatt litt hjelp med de to andre seriene @_@
Noen som vet hvor jeg kan skaffe dem?

Tyblazitar
23rd March 2009, 00:39
Kojikan ble ikke gitt ut på engelsk, så vidt meg bekjent. Litt vel kontroversielt innhold for de pripne amerikanske utgiverne, visstnok. :p

Jeg har selv kjøpt Higurashi vol. 1 på Outland, så det må vel gå an å finne. Ser det ikke på nettbutikken deres, dog. :/

coolwolf730
23rd March 2009, 13:37
Kojikan ble ikke gitt ut på engelsk, så vidt meg bekjent. Litt vel kontroversielt innhold for de pripne amerikanske utgiverne, visstnok. :p

Jeg har selv kjøpt Higurashi vol. 1 på Outland, så det må vel gå an å finne. Ser det ikke på nettbutikken deres, dog. :/

xD pffff det er jo typisk amerikanere, jaja får nøye meg med animeen da

Å! så de har/hadde inne Higurashi, da får jeg bare lete da :P for på nettbutikken så ikke jeg den heller.

Nodoka
23rd March 2009, 15:49

Nymphet (Kojika sitt amerikanske navn) ble ikke gitt ut på engelsk fordi det ble rettsak ut av det

coolwolf730
24th March 2009, 01:26
Nymphet (Kojika sitt amerikanske navn) ble ikke gitt ut på engelsk fordi det ble rettsak ut av det

D8 wohaaa, oi

synes de virkelig den serien var så ille?? ^^""""
hmmm, jeg vil nå prøve å finne den første boken på en eller annen måte *grubler*
eller jeg kan bare skaffe meg bøkene på japansk xD

Ukusoberu
14th July 2009, 16:24
"sayonara zetsubou sensei" serien på engelsk?
Denne har vi hatt nummer 1 og 2 av inne. Jeg er utsolgt på østbanehallen, men er bestillt opp igjen, og burde finnes på nettsiden. (Uten at jeg selv har sjekket)

"Higurashi no naku koro ni" bøkene på engelsk?
Higurashi er mulig ikke ligger ute på nettsiden. Dette har med at den ikke er tilgjenngelig fra den normale leverandøren vår. Så jeg må spesial bestille dette fra en annen leverandør, derfor har jeg den litt sporadisk inne. Jeg tror de sliter med å få trykkett opp nok til å dekke etterspørselen de har på serien. =/

og "Kodomo no jikan" bøkene på engelsk?'
Som allerede er svart på, ble ikke gitt ut p.g.a. grafisk innhold.