PDA

View Full Version : Event NeoTokyo på Steen & Strøm

Japani
13th March 2009, 16:29
Sted: Steen & Strøm Magasin, Oslo Sentrum
Når: 18. mars til 14. april

Steen & Strøm kommer til å ha japansk tema over en periode, blant annet med kunstutstilling,
Japan-relaterte arrangementer og en stand fra NeoTokyo! Vi i DirtyWorker planlegger selvfølgelig å gripe denne sjansen til å skape liv og røre. Vi tenker på ting som J-fashion, cosplay, konkurranser og episke annonseringer.

På åpningsdagen, onsdag 18. mars, vil det være tale ved den japanske ambassadøren og foredrag ved en japansk kunster. Invitasjoner med mer info kan hentes på NeoTokyo.

Stay tuned 4 moar!

ragonzul
13th March 2009, 19:11
oooooh, fancy & Nice! Har perm i den tiden og, så da kan jeg faktisk stikke innom! =D

Amaye
13th March 2009, 22:51
Det er litt kjipt at alt må være i Oslo.. Jeg får nok ikke lov til å dra dit, men vil prøve^^, YaY!!

p33r
13th March 2009, 23:24
Når vi sier EPISKE anonseringer mener vi EPISKE, alle som liker norske cons burde sikkert ta en tur :3

Misaki
14th March 2009, 11:10
Herregud, så kult! I'll be there!

Manji
14th March 2009, 15:29
Jeg kommer nok til å være der på åpningen:)

Sky_king
14th March 2009, 18:14
må... være... der...

okami
14th March 2009, 21:02
Ooooh! Awesome! Må prøve å få kommet meg til Oslo mens det er der. Too bad jeg ikke kommer på åpningen.

Forventer bilder og omtaler om åpningen! Anyone? :P

Hachi
15th March 2009, 21:16
Regn med meg :3

Biggs
15th March 2009, 22:48
Er det et klokkeslett for dette på onsdagen eller? =)

Bida-san
16th March 2009, 09:02
This...is...awesome

Bare synd at jeg er bortreist:cip:

p33r
16th March 2009, 14:41
Steen og Strøm har lagt ut informasjon om eventet her: http://www.steenogstrom.no/Hva-skjer/Japanuke/

... og dette er bare starten :3

Ulrik
17th March 2009, 17:20
Steen og Strøms hjemmesider ser ut som en eksospotte på en Ford Taunus.

Om jeg vil komme og titte? Sikkert. Selv om jeg har bange anelser når ordet "NeoTokyo" kommer inn i bildet, vil jeg alikevel møte opp.
Jeg oppfordrer folk til å beherske seg. Dette er tross alt kun en tema-uke, ikke en convention.

UzumakiNaruto91
17th March 2009, 18:56
Jeg oppfordrer folk til å beherske seg. Dette er tross alt kun en tema-uke, ikke en convention.

muh >.> ur boring

jeg kommer i cosplay jeg ~^w^~

Lawliet
17th March 2009, 19:22
Dette var jo selvfølgelig i Oslo. Kommer meg vel sannsynlingvis ikke dit da.

Strawberry
17th March 2009, 20:50
ermm ermmm koster det penger å komme inn? o-o

p33r
17th March 2009, 21:30
Det koster ingenting å komme inn, det er på et kjøpesenter after all.

Det er ikke noe problem om folk kommer i cosplay, det går rykter om at NeoTokyo kommer til å kåre dagens cosplay gjennom hele perioden på standen sin. Bare ikke skremm vettet av folka som ellers pleier å være der :3

Sensei
17th March 2009, 22:47
Jeg har sett meg nødt til å fjerne poster med lav relevans til selve Steen & Strøm-eventet. Hold dere til temaet, skriv god norsk og ikke hakk ned på hverandre fra nå av.

Shinke
18th March 2009, 10:23
Er det ingen som har noe informasjon om det foredraget som skjer i forbindelse med dette akkurat i dag? Har desverre ikke annledning til å stikke innom Neo Tokyo før jeg skal ut å se på dette i dag.

Biggs
18th March 2009, 13:51
Er det ingen som har noe informasjon om det foredraget som skjer i forbindelse med dette akkurat i dag? Har desverre ikke annledning til å stikke innom Neo Tokyo før jeg skal ut å se på dette i dag.

Vel jeg var innom neo-tokyo i går og fikk en slik invitasjon som det står litt om programmet i dag hvis det var det som var av interesse?

kl. 18:00. Åpning ved ambasadør Mr. Hisao Yamaguchi. Magasinleder i Steen og Strøm Magasin Morten Kreutz og kunstner/kurator Jan Walaker gir en introduksjon.

kl. 18:15. Foredrag ved kunstner/arkitekt Ryo Yamada i Emil og Samuel's konferanse rom.

kl. 20:00. Etterfest i Emil og Samuel.

lett servering/forfriskninger
gjesteliste: informasjonen@steenstrom.com

Te-chan
27th March 2009, 16:00
må man melde seg på for å komme inn?