PDA

View Full Version : Treff treff i stavanger :D

airbaginky
3rd March 2009, 15:56
heihei, nå blir det treff i stavanger på bekkefaret bydelshus (adresse kommer). det er 4-5 april, med overnatting. det blir tegning, sykurs (vi får låne symaskiner av dem), film/anime, cossplayworkshop og masse kjekkt. vi setter en grense på 45 personer (de 45 første som sier klart at de KAN komme) fordi vi ikke vil bli formange pga lokalet, og at vi faktisk skal sove der, og VI har annsvaret.

klokkeslett kommer. men dørene stenges kl 12 om kvelden og åpner i 8tiden på mmorningen, fordi vi ikke ønsker uventet besøk.
det går selfølgelig ann å bare være med om dagen :D

det hadde vert bra om de som kunne tenke seg å sy tok med seg sytråd og stoff, jeg tar med litt, men gidder ikke å dele ut alt jeg har ;) og vis noen vil lage cossplay, sy eller noe annet så går det også bra, bare ta med det dere trenger :D

alle må ha med sovepose, madrass og sånnt, det er vertfal veldig smart. det er en butikk rett vedsiden av, så det kan være greit å ta med penger. mat må du holde deg med selv, det er et kjøkken der, men vi kan ikke vær så mange inne samtidig, vi har pleid å gå sammen flere, og bestille pizza.

chiyo skal holde parykkurs, for de som er inntreserte, dere trenger ikke ta med noe.

vi starter opp kl 13.00 på lørdag, dørene stenges kl 00.00 og åpnes kl 08.00, alle må være ute av bygget til kl 18 på søndagen ;)

skal være med:
1-airbaginky
2-danieru-kun
3-azza
4-eraiasu
5-catgirlme
6-archoni
7-neliel
8-dark kwen
9-tyblazitar
10-nahich
11-quakeulf
12-kaia
13-kamashi
14-Sakujo
15-miyu
16-chiyo
17-karl (ikke japani)
18-tale
19-aznakh
20-ena-kun
21-arnie
22-saga
23-nanami94
24-sara
25-erobambi
26-animedemon
27-åi
28-mishi
29-gaute
30-osh
31-blackfred
32-mili-panda
33-isabel
34-ragonzul
35-danny
36-venn av mili-panda
37-venn av mili-panda
38-wolf568
39-venn av wolt598
40-mokaXLouise
41-pluto

"holdt av plass til de de bekrefter"
42-grete B
43-shinke
44-mimiko
45-trym

:D dette skal bli dritkjekt, kjempekjekt at så mange er intriserte :D
:sorcerer:

KART:
http://i59.photobucket.com/albums/g316/dominoegnallange/AdresseBekkefaret.jpg

send meg pm om det er noe, eller om du vil bli med, sossiale grupper er stress.

Sosial gruppe-tråd for treffet (http://forum.japani.no/group.php?&do=discuss&groupid=65&discussionid=287&gmid=31516)