PDA

View Full Version : Manga 347 [Spoilers]

izznoogood
25th February 2009, 17:40
Ikke les med mindre du vil spoile det neste kapittel! Da dette er spoiler for kapittelet som kommer ut.

Oppsumering:

Ichigo's maske blir knust på grunn av den sorte cero`en.

Inoue forteller Ishida at hun har løst til å reise opp dit.

"Jeg har vist hvor stor forskjell det er mellom vår styrke så hvorfor vil du fortsette å utfordre meg?"

Ulquiorra spør Ichigo, og han svarer

Det har ikke noe å si for meg hvor stor forskjell det er mellom oss, kommer jeg til å fortsette å sloss mot deg.

Etter at det er sakt, så ser det ut som at Ulquiorra har bestemt seg for å gi han en lærepenge.

Så pluttselig, Ulquiorra transformerer seg til en ny form!.

Synox
27th February 2009, 15:53
Hmf, nesten et ok kapittel. Ikke så veldig mye å si egentlig. Ichigo får skambank, og Ulquiorra transformerer seg igjen bare fordi? Han så nesten halvkul ut i den nye formen, men virker som Kubo tvinger på ham litt mer *emo* enn nødvendig.

izznoogood
28th February 2009, 12:40
Enig med deg der, virker som at han ikke trengte en ny form når han ga han skikkelig juling, syns det virker litt for tidlig vis ikke annet, fett kapittel uansett.

Exona
28th February 2009, 16:57
Er det flere enn meg som reagerer på overdrevet bruk av store bilder og lite tekst i det siste? Syns hele greia bare blir dratt ut...

Zaijin
28th February 2009, 19:30
I elsker ichigo sin vilje xD og uttrykket hans når ulqi holder han oppe er bare awesome! =D I love ichigo<3

Ulqui har en kul form nå... likte ikke den forrige... og nå er han bare awesome J-rock dude!

Los Valos
28th February 2009, 23:09
bare lurer på en liten ting fra izznogood, åssen får du til den spoilerdingsen.. er ny på japani og har ikke skjønt den dwming dingsen.. dessuten har jeg en liten forutsigelse/spoiler jeg vil legge ut for chp 348.. =)

Og hei folkens.. ;)

Roze
28th February 2009, 23:33
bare lurer på en liten ting fra izznogood, åssen får du til den spoilerdingsen.. er ny på japani og har ikke skjønt den dwming dingsen.. dessuten har jeg en liten forutsigelse/spoiler jeg vil legge ut for chp 348.. =)

Og hei folkens.. ;)

Offtopic: Når du skriver et svar til en tråd trykker du bare på det spørsmålstegnet inni en snakke bobble, knappen befinner seg på den øvre hyllen med knapper over der du skriver. =)

Ontopic: Ulquiorra begynner egentlig å kjede meg, form etter form osv. =/ Venter på at Ichigo skal banke rompa på han. :ja:

Synox
1st March 2009, 02:34
Er det flere enn meg som reagerer på overdrevet bruk av store bilder og lite tekst i det siste? Syns hele greia bare blir dratt ut...Veeeeldig enig, i alle fall om "i det siste" betyr... lenge. Eller, er kanskje blitt ekstra ille i Ulqichigo-kampen. For to kapitler siden var det to sider etter hverandre, med én rute hver, der den første viste en plain, ekstremt kjedelig søyledings, litt sand, og en hel masse svart. Neste siden vist en litt høyere søyledings, sammen med litt sand og masse svart. De aller fleste kapitlene kunne blitt kortet ned til rundt fem sider. Lett.

Enig med Roze at Ulquiorra er kjedelig, og enig med Zaijin i at bildet av Ichigo da han holdes oppe av Ulqi egentlig var jævlig kult.

izznoogood
3rd March 2009, 12:47
Er det flere enn meg som reagerer på overdrevet bruk av store bilder og lite tekst i det siste? Syns hele greia bare blir dratt ut...

Syns det er helt greit så lenge bildene er fete som f#€% :D
Det er jo med på å skape et helhets bilde og jeg syns han gjør det bra.
Det er jo ikke sånn at han akkurat har begynt med dette hehe.
Har egentlig ingen problemer med at det blir "dratt ut", spør du meg er det bare med på å skape suspensen av det som skjer akkurat nå.

Gleder meg te freddagen :)