PDA

View Full Version : Forumoppdateringer Ny versjon av DWbar på Japani

Japani
26th January 2009, 20:41
Vi har nå lansert en ny versjon av DWbar på Japani. DWbar er den skumle saken på toppen som følger dere nedover mens dere surfer Japani. Meningen med den var at den lett skulle gi tilgang til verktøy som var vanskelige å finne. I løpet av tiden ble DWbar like vanskelig å navigere som verktøyene den prøvde å fremheve. Vi har derfor sendt DWbar på slankekur og gitt han kommunikasjonstrening.

Vi håper at dere prøver ut vår nye DWbar og at den kan bli en nyttig tjenester for alle dere forumbrukere.

(ps. viste du at kun 12% av brukerene våre brukte DWbar før?)

Myrddon
26th January 2009, 20:48
Jeg må inrømme at jeg ikke var en av de 12% hehe.
Men jeg liker den nye, mye mindre rot og linker jeg faktisk vil finne nyttig.
Bra jobba.

p33r
26th January 2009, 20:49
Jeg må inrømme at jeg ikke var en av de 12% hehe.
Men jeg liker den nye, mye mindre rot og linker jeg faktisk vil finne nyttig.
Bra jobba.

Skal også nevnes til alle sosiale grupper avhengige der ute: Grupper linken i DWbar tar deg akkurat ditt du forventer.

Bida-san
27th January 2009, 00:21
Haha, jeg er en av de 12% :nya:
Men jeg liker den nye DWbaren, bedre oversikt nå!^^

Cyazu
27th January 2009, 04:43
Det ser mye mer ryddig ut nå enn med bare bokstaver. <.<

Elfhybrid
27th January 2009, 06:34
Jeg brukte den aldri før. Men denne DWbaren ser veldig ryddig og enkel ut :)

Sensei
27th January 2009, 06:47
*melder seg stolt inn blandt de 12%* :nya:

Dette er absolutt en forbedring, selv om det foreløpig er færre funksjoner, så er de viktigste på plass! (Nye innlegg <3)

Heika-sama
27th January 2009, 06:54
Jeg var også blant de 12%, men jeg tror jeg kommer til å bruke den mer nå. Selv om jeg for eksempel visste at I-en i den forrige gikk til DWimg, så brukte jeg den aldri da jeg aldri tenkte på det, men nå når det faktisk står DWimg helt ut så tror jeg sjansen er større for å huske det. Det var lett å blir forvirret i virrvarret av enkeltbokstaver i den forrige, mens denne er utrolig mye mer intuitiv. Bare å kutte ned på antall tjenester å linke til hjalp veldig, og de som er nå er absolutt de jeg selv har mest bruk for. o/

tldr; jeg liker den. :)

knut
27th January 2009, 16:38
Hadde jeg ikke sett denna tråden, hadde jeg ikke visst om funksjonen. Hehe :innocent: