PDA

View Full Version : Nintendo GROW spill

E_chan
26th January 2009, 16:03
Hei.
Jeg pleier å spille forskjellige GROW spill og lurer på om det er andre som gjør det og hvilke spill dere har klart?

For de som ikke er kjent med grow spillene går det ut på at du klikker på objekter som er i spillet. Poenget er å trykke på dem i rett rekkefølge slik at alle får level max til slutt. Objektene reagerer på hverandre, så det er bare en rekkefølge som går opp.

Synes selv disse er ganske artige og vanskelige spill, som krever logisk tenkning og observasjon, samtidig som de er artge. Håper det er flere som har prøvd ut disse spillene :)

Her er en link til hvor man kan finne spillene: http://www.eyezmaze.com/eyezblog_en/blog/2007/09/grow_island_game.html

PS: Beklager hvis det er feil Prefix, men fant ingen som sa spill, så prøvde denne.

ilifin
26th January 2009, 16:08
(flyttet på tråden, da skaperen av disse spillene er en japaner)

Jeg har spilt samtlige av GROW-spillene siden det første, og går aldri lei av å prøve igjen. Det er så mye gøy man kan gjøre om man gjør "feil", at du blir bare sittende og prøve. Igjen. OG IGJEN!

phyconinja
26th January 2009, 16:36
GROW ISLAND er definitivt min favoritt. Sjukt vanskelig serie, noen ganger lurer du på om det virkelig er mulig å "vinne" :D

Heika-sama
26th January 2009, 17:06
GROW-spillene er fantastiske. :> Selv synes jeg GROW RPG var morsomt, men har kost meg masse med de andre også.

nekish
26th January 2009, 19:59
Grow er omtrent det eneste dataspillet jeg faktisk setter virkelig pris på (da med tanke på at jeg ikke er noen aktiv gamer). Det er utrolig kult. Liker spesielt godt chronon ver.0 (har klart spillet, og logikken er så utrolig genial! Om det er noen logikk, da) og et spill jeg tror heter Vanilla, men finner ikke på den oppdaterte siden. >:

(EDIT:// fant Vanilla, lol!) (http://www.eyezmaze.com/vanilla/v0/index.html)

Tonbo
26th January 2009, 20:17
Ble egentlig litt overasket. Har sett nevøen min spille GROW Island og trodde han bare drev med random klikking, til min store forundring fant jeg ut at jeg faktisk må bruke logik.

Gøy ^^

Yuri
26th January 2009, 22:04
Husker jeg fikk til et av de spillene (husker ikke hvilket). Utrolig morsome spill da :nya:

E_chan
26th January 2009, 22:30
Artig å se at det er flere som synes disse spillene er morsomme.
Har selv klart Grow ver. 1, Grow Island og noen av minigrow spillene. Synes Grow Cube er spesielt vanskelig.

Edit: Klarte akkurat å løse Grow Cube. Den har jeg strevd med lenge.

dark kwen
29th January 2009, 23:34
Grow er fantastisk :D
tror jeg har spilt alle som jeg har komt over ;)

elsker å få til 100% :nya:

Knarf
11th March 2009, 16:26
Grow er et kjekt spill. Utrolig at det er 3-4 år siden jeg sist spilte det... Hadde ikke prøvd Grow Island, nå kommer jeg nokk ikke ut av huset på en stund........

Edite: Begynte nå på det øverste grow spillet i listen på hjemmsiden deres. Klarte det, har en del igjen, husker jo ikke hvordan man skulle ta dem.

miyako-brownie
18th March 2009, 17:46
http://www.eyezmaze.com/eyezblog_en/blog/2007/02/grow_nano_vol2.html#monster
den var litt morsom ettersom at den var litt enkel XD klarte den innen ett min XD

Zagabatsuu
31st March 2009, 11:26
Jeg trodde jeg var omtrent den eneste her som satt i timesvis på de spillene! De er kjempe morsomme! Jeg tror det eneste eg ikke har klart er det med slottet i. Og en med en sånn skliehvor man koker frukter fra trærne og sånt.

T92
4th April 2009, 19:28
GROW spillene er fantastisk bra! Det var søsteren min som viste meg det første gangen.
De er vanskelige å få til, men det er det som gjør det morsom. Og selv om man ikke vinner, så blir det jo likevel et morsomt resultat.