PDA

View Full Version : spørsmål :)

Neko-mimi
19th January 2009, 00:25
hei sann!
jeg må få gratulere med deres nye butikk =D likte meg veldig godt der når jeg var innom en tur før jul. (jeg cosplayet might fra silver chaos, husker venninen min hadde en samtale med en dame som jobbet der om hun fikk kjøpe yaoi med 18-års grense xD)

ja, tilbake til saken, jeg har noen spørsmål som gjelder Outland Kristiandsand :)

1. hvor mye salg er det hos dere nå i januar/februar?
- altså, om dere har ta 3 betal for 2 salg, restesalg, 30-50 % avslag eller slike ting. jeg tenker mest på manga, men også på anime og figurer + andre ting som en mangaglad jente kan like.

2. har dere inne noen yaoi romaner?
- jeg har funnet disse på både science fiction butikken og outland i oslo, så jeg lurte på om dere hadde noen inne? disse kan gjenkjennes ved at de er samme størrelse som en mangabok, rosa kant og det står yaoi novels helt nederst på forsiden.

3. har dere flere bøker i serien Gorgeous carat?
- jeg kjøpte bok 1 hos dere før jul, og synes den var bra, så jeg ville gjerne ha de 3 neste bøkene også.

4. og en lite ønske som jeg hadde blitt veeeeldig glad om dere kunne oppfylle :) jeg kjøpte en roman på outland oslo som heter The guilty: verdict vol.1. jeg fant senere ut at dette er en serie, og at bok nr. 2 kommer ut den 27. januar. Den heter da The guilty: original sin. Skrevet av Katsura Izumi. jeg hadde blitt så utrolig glad om dere solgte denne ^_^

klem klem <3