PDA

View Full Version : Band til Desucon 4

Reila
2nd January 2009, 22:27
Vi starter tidlig denne gangen, og tenker nå på band til Desucon.
Denne gangen kan også du få være med å bestemme!

Hvilket band, eller artist for den saks skyld, kunne du tenke deg og se på Desucon 4?
Rams gjerne opp et par stykker.
Tenk også litt på at (veldig) store band kan være vanskelige å få hit, så tenk litt realistisk.

-Tok bort liste :P-

IKKE gidd å nevne disse igjen: Ancafe, girugamesh, Dir en grey, Gazette

hizaki
2nd January 2009, 23:51
Versailles eller moi dix mois *drømme* haha, tror at det er 0.00 % sjanse for det xD

Niji
3rd January 2009, 04:18
the GazettE, miyavi, LM.C, girugamesh, Despairs'Ray, An Cafe, Danger*Gang.... Mange jeg kunne nevnt, men som hizaki sa, det er vel tvilsomt :p

RenaRyuugu
3rd January 2009, 04:18
hmm. Kansje Aural Vampire kunne prøvve og komme dit igjen. har også lyst og ha Moi Dix Mois

Snedvig
3rd January 2009, 13:19
Vi tar det vi får, dere kan jo ikke akkurat plukke fritt på øverste hylle. (Hvis dere allikevel kan velge fritt på øverste hylle, vil jeg ha Malice Mizer-reunion med Gackt.) Hva som helst som kan ligne på visual kei ville være midt i blinken for en masse folk, men også en eller annen kombinasjon av goth/synth/techno burde gå bra; Japan har en masse unike (eller i det minste underholdende) ting å by på innen de genrene. Metronome kan passe inn i alle de kategoriene, har bra låter og en negativ innstilling som burde gå rett hjem i Norge.

Japan har en masse ekstreme band innen støy, eksperiment og pønk, men de bandene spiller i Oslo fra tid til annen uansett, og de fleste av dem er helt jævlige. Acid Mothers Temple satte en bunnrekord det bør bli vanskelig å slå her i høst. (Hvis dere allikevel skal ha noe ekstremt, stygt og strengt, vil jeg ha Les Rallizes Denudés.)

Ai-rin
3rd January 2009, 20:05
NIGHTMARE, The Gazette, Utada Hikaru,Dir en grey, Abrighton boy's school.:)

Nemii
3rd January 2009, 20:47
Siden teksten i "Chocolate Disko" til Perfume er overrsakende likt med ordet "Desucon",
så hadde det vært pure epicness om de kunne komme og spille låten. Vet ikke engang om de spiller live opptredener...

Ellers hadde det vært gøy om vi kunne legge lista høy og invitert Miyavi. En billett til konserten hans i Stockholm kostet 300 SEK, så det kan tenkes at han ikke er altfor dyr. (ikke at jeg kan noe om det å holde konsert :3)

Fint at dere tar opp temaet så tidlig.

Howl
3rd January 2009, 21:23
til snedvig, jeg er fullstendig uenig. AMT er et fantastisk band, de har noen helt himmelske sanger. Andre band av den "typen" jeg vil ha hit er Boredom, Boris og Merzbow. : p

Det hadde vært kult med The Pillows eller Asian Kung-Fu Generation, men det er vel ikke mulig. Shugo Tokumaru eller 4 Bonjour's Parties hadde også vært kult.

Ivayima
4th January 2009, 14:41
Despairs'Ray,the gazette, girugamesh, SID Alice nine, mucc. plastic tree. DIO. maximum the hormone, 12012, lolita 23Q..... listen er lan for hve jeg syntes kunne komme.
Og siden pop er nevnt Kat-tun, news...
men egentlig spiller det ikke så stor rolle for meg hvem band som kommer. Men Rock er å foretrekke. ikke pop ellerelektro.

og ikke BLOOD!!!

zora
4th January 2009, 15:37
Dj Sisen!!!!!!!!!!!

Ameshini
4th January 2009, 15:54
Dir en grey :C jeg vil ha dem tilbake til Skandinavia. Men ja de er vel for store...

Men om man fikk til Aural Vampire hadde det forsåvidt vært kjempefett. Jeg kommer ikke på noen andre band som er små men bra, eh.

Theriza
5th January 2009, 14:58
Kagrra, On/Off, Sunset Swish, Dir en Grey, Miyavi, Orange Range, Malice Mizer, Maximum the Hormone, Asian kungfu generation, An Cafe, Nightmare...er jo en del band å velge fra, skal ikke si noe om sansynligheten for å få dem hit. Regner med folk blir fornøyd hvis det blir noe som helst....

kakashi-san
5th January 2009, 19:42
Jeg stemmer for Miyavi

matura93
5th January 2009, 19:46
Nigthmare!!

Emphy
5th January 2009, 20:59
X-japan burde pelle seg til norge snart :P (De drar jo bare til frankrike) (Edit: joke ofc :P)
Men vet ikke, virker kanskje ikke som alle er så begeistret for de?

Og Miyavi sa vel for en ikke så altfor lang stund siden at han elsket å opptre på conventions? (Temmelig sikker på at han sa det ihvertfall.)
Ellers er det jo andre gode forslag her også.

Reila
5th January 2009, 21:13
Hah. X Japan. Right. (de har forresten sagt de skal til Tyskland og Finland i år, ikke bare Frankrike)

Srsly, folk, trapp ned litt på kravene deres :P
Er noen som er nevnt som kan være brukbare, men noen er også uoppnåelige.
Tenk også litt på at noen av disse bandene vil allerede ha vært i Europa før Descon, og jeg tviler på at de drar tilbake til Europa igjen så fort.

Jeg kan nevne at girugamesh, AnCafe og LM.C har konserter nå i vår, så de kommer neppe tilbake, så ikke gidd å nevne dem.

Tenkt gjerne litt på status på band du vil nevne, og tenk så på sannsynligheten for å få de hit.
Det ble nevnt i førsteposten at det ikke er noen vits i å nevne store band (ja, Dir en grey og Gazette går under 'store band'), fordi de vil ikke en gang komme på listen over potensielle band :P

Rie-chan
5th January 2009, 21:17
Aural vampire hadde vært kjempeflott. Men skulle også gjerne sett Versailles og Perfume.

Khreii
5th January 2009, 21:21
Stemmer for Miyavi. Håper virkelig han kunne komme! :8D:

inni_24
7th January 2009, 16:12
exist†trace (d hadde vært helt rått >u< ) Versailles??? the gazettE?? miyavi??? *drømmer* ...det er lov å håpe?!!! ^_^

T92
12th January 2009, 01:59
Aller helst Miyavi!!!
The Gazette, the Versailles eller Babylon hadde vært awsome!

Kokoro
12th January 2009, 02:20
MY WISHLIST:
* An Cafe
* Miyavi
* Gazette
* SuG

;3

zora
12th January 2009, 09:39
Hva skjer med folk sine urealistiske ønsker? XD JA JEG STEMMER FOR HIDE MED X-JAPAN LOL.
Neida. Uansett, jeg synes Aural Vampire høres ut som en god idé.

Kiiroikitsune
12th January 2009, 13:27
exist†trace, Dir en Grey osv...! :D
Mja!!....*prøver å tenke realistisk*
Hmm...Er det ikke noen norske kjente band som kunne komt? :)

Tyblazitar
12th January 2009, 13:35
For å i alle fall ta et lite steg ned fra Dir en Grey og Miyavi, men fortsatt med fare for å sikte for høyt: Maximum the Hormone hadde vært sinnsykt awesome å få besøk av. jealkb hadde heller ikke vært så verst, og har ikke inntrykket av at de heller er det største bandet (ENDORESS of epic).

Om vi dog klarer å få tak i Aural Vampire, er jeg storfornøyd.

En liten pekepinn på hva som ses på som "store band" og hva som kan være realistisk hadde vært fint, da jeg ikke ville tenkt på det som realistisk å få Aural Vampire til Norge før jeg hørte om det. :p

Ivayima
12th January 2009, 16:24
har noen forslag til... -OZ-, SID (igjen XD)
exist†trace, D=out, guniw tools, the studs,
Jun, merry, roach, smille, aicle, SNoW, Sugar,
UnsraW, Vistlip, Zwei, maverik, matenrou opera.

Penamesolen
13th January 2009, 22:59
Når det er snakk om band, så er det japanske band, ikke sant? Jeg må bare være sikker, for jeg kommer til å nevne japanske band, så...

Jeg kan nevne at girugamesh, AnCafe og LM.C har konserter nå i vår, så de kommer neppe tilbake, så ikke gidd å nevne dem.

Tenkt gjerne litt på status på band du vil nevne, og tenk så på sannsynligheten for å få de hit.
Det ble nevnt i førsteposten at det ikke er noen vits i å nevne store band (ja, Dir en grey og Gazette går under 'store band'), fordi de vil ikke en gang komme på listen over potensielle band :P
Men, men... venninnen min elsker AnCafe! D:
Vel, hva jeg ville likt... hmm... Bumb of Chicken, BACK-ON, 2HEARTS, Kokia eller kanskje Deen.

Men hvis det er mulig å få kun sangere, og ikke band, ville det vært utrolig om det kunne vært Bonnnie Pink, misono eller Kana Uemura. Å, eller kanskje Nana Mizuki (haha, hvor stor er sjansen for DET XD).

Zagabatsuu
19th January 2009, 20:22
Se7en da? de er jo kule. :D (Nå kommer jeg med et litt dårlig forslag her, men alle de jeg hadde tenkt til å si var tatt. :lykegyldi:)
Dessuten TROR jeg ikke at de kommer under overskriften "store band". Men jeg vet vel egentlig ingenting om det.

Reila
19th January 2009, 20:47
Om de har blitt nevnt før gjør ingenting.
Det gjør det litt lettere å vite hvem som er mer "aktuelle" å prøve å få tak i : P

Chappy Chan
27th January 2009, 00:18
stemmer for Miyavi *-* eg tror eg hadde død vist han hadde komt (på en god måte da)
men ellers hadde det vert awsome med An cafe eller kansje DBSK :D dbsk er et koreansk band da :3

Felisaur
27th January 2009, 08:26
Hadde vært veldig gøy med An Cafe eller Nightmare ^__^
Kanskje vanskelig, men er jo lov å håpe.

rottenwordsfordear
30th January 2009, 19:30
Megaromania, Kaya, Versailles, Ap(r)il, Moran eller 9GOATS BLACK OUT

An Cafe og Nightmare og sånn kan nok bli vanskelig tror jeg.. Siden de er major, men skal ikke ødelegge håpene til folk XD Men uansett hvilket band som kommer så er det jo bra, må jo starte et sted :3

trollska
30th January 2009, 19:36
Plastic tree dammit! 9goats black out!! akeboshi, alice nine, gazette, miyavi, mucc, dir en grey, osvosvosv. men hadde heller ikke blitt skuffa om auroal vampire kom heller ~ ^w^

Reila
30th January 2009, 20:04
Jeg har lagt til en liten liste over aktuelle band, samt litt info, i førsteposten.
Ta gjerne en titt på dette, og kom med flere forslag! :3

Gruffaloo
30th January 2009, 20:32
Hadde vært drit kult om dere kunnet fått tak i One Ok Rock :D

Maku
30th January 2009, 21:50
Hmm, Perfume, Megaromania, ALI PROJECT og Kaya.
Aural Vampire hadde gått de også. :3

Bare vi får noen, så er jeg fornøyd egentlig. :'D

rottenwordsfordear
30th January 2009, 23:13
bra liste :3 om dere får Kaya hit blir jeg overlykkelig XD

Nodoka
30th January 2009, 23:26
Perfume hadde vert utrolig awesome. \o

Sensei
31st January 2009, 12:17
plastic tree hadde jo vært kjempestilig. :3

rottenwordsfordear
31st January 2009, 17:24
UnsraW blir vanskelig å få tror jeg, siden de har vært innaktive i snart over et år. Siden yuuki er syk, veldig syk, og rai er med i Drop star shooting :3

Soryouken
31st January 2009, 22:07
Jeg stemmer for Forsterka Enhet.
Dette er en gruppe fra hønefoss som spiller gaming music.
De var på FF: Reunion og de var utrolig flinke.

Reila
31st January 2009, 22:14
UnsraW blir vanskelig å få tror jeg, siden de har vært innaktive i snart over et år. Siden yuuki er syk, veldig syk, og rai er med i Drop star shooting :3
Ah, jo, stemmer jo det. Får ta de av listen da xD

viddy
31st January 2009, 23:01
Jeg har toooo spørsmål:

Jeg regner med at de eneste "bandene" som er mulig å få tak i er Rock/Visual Kei eller en blanding, så det er vel ikke noe vits i å foreslå noe annet?

Før noen sier "Men perfume er jo på lista" så spør jeg om det og:
Perfume høres helt drøyt ut, når det samtidig blir nevnt at man ikke kan få tak i de "altfor store".
Perfume er jo mer populære i Japan enn noen av de andre bandene jeg har sett nevnt i denne tråden. Hvorfor er de på lista, er det faktisk reelt? Isåfall burde capsule være like reelt ;) (hey, gief capsule, de er litt mindre populære enn perfume men minst like awesome).

Reila
31st January 2009, 23:44
For all del, kom med det du vil, men jeg tenker litt i forhold til hvor mange som kan være interesserte i å se de og de : P
Men jeg merker at det har uteblitt en del, som sikkert hadde appellert mer til anime- og mangafans, som antakelig hadde vært et større publikum, men så har det ikke kommet så mange forslag i forhold til det heller.

Og når det gjelder perfume, så har jeg ikke noen spesiell oversikt over statusen deres og hvor store de er, men der kommer igjen det med at de "bare" er tre. Det blir litt som miyavi.
Og jeg kan godt sette opp capsule : P

Iofs kan folk gå igjennom tråden igjen om det er noen av de som har blitt nevnt som kunne ha funka, spesielt av de bandene som er mindre VK og sånn, siden det ligger litt utenfor mitt "område" : P (kan jo nevne Orange Range som eksempel, som jeg har så og si INGEN peiling på, annet enn at de hadde en opening og ending for Code Geass : P)

Når jeg tenker etter kunne jeg egentlig bare skrive opp alle, så får vi bare ta det derfra : P (og så bare ta bort det jeg -vet- ikke blir noe av)

xanimex
18th February 2009, 19:34
MY WISHLIST:
* An Cafe
* Miyavi
* Gazette
* SuG

;3

denne listen likte vi!! :D
hvis An Cafe og SuG hadde kommet, hadde jeg vært i himmelen. Siden jeg er en stor fan av de. :P

TownyTuff
23rd February 2009, 10:01
Hiver meg på Miyavi-gjengen! Jeg ville blitt lykkelig. <3

Stemmer også høyt for Aural Vampire, MtH, An Cafe og Nightmare, selv om de tre siste sikkert ikke er mulige. D:

Khreii
23rd February 2009, 20:07
Har et nytt forslag!
Olivia Lufkin! :nya:
For de som kjenner animeen Nana - Olivia sang 'A Little Pain' og 'Wish'. Det var de sangene som Reira sang.

Anime-Demon
23rd February 2009, 21:15
Miyavi! Hadde våre kjempekult XD

Chiaki
24th February 2009, 10:22
Siden det allerede er nevnt så mange bra band fra før stemmer jeg på Jealkb! XD De er flinke :nya:

Tharanee
24th February 2009, 10:44
åja de er kjempefine. men da vil jeg slenge med Anna som synger Nana sine. veldig bra de og

sketch
24th February 2009, 12:47
slenger meg på med ViD jeg :D

perfume, ramrider, capsule.. tja, generellt contemode-ish hadde vært awesome spørr du meg, nakata yasutaka ftw :3

evt. for å kjøre litt band som gjerne tar jobber i utlandet, The Pillows, Beat crusaders osv!

Evt. Rip Slyme da! Siden Ilmari er halvt fints... somomdetskullehanoesammenheng XD;;

Roze
24th February 2009, 12:49
Selv ønsker jeg vell at Utada Hikaru opptrer. Sangene hennes får meg til å fly! >_<

Tyblazitar
24th February 2009, 12:55
Evt. Rip Slyme da! Siden Ilmari er halvt fints... somomdetskullehanoesammenheng XD;;
Kan vi ikke like så godt spørre etter Teriyaki Boyz da, så har vi én halvt finsk og én halvt amerikaner, og en gruppe som i tillegg lager musikk i vesten? :P

Jeg synes det hadde vært awesome om vi fikk tak i Yoshiki Fukuyama, siden hele JAM Project nok er noe urealistisk. Vet at han har vært på noe søramerikanske con-greier, i alle fall, og tenkt så episk det hadde vært med Makka na Chikai live! : D

hide
24th February 2009, 17:25
Kunne betalt mye om man fikk tak i Matenrou Opera.. 8D

Takashi
17th March 2009, 17:35
Hva med Tetra-Fang? : D

luffy933
17th March 2009, 18:08
må være enig med sketch, the pillows hadde vært AWESOME! :3

Misaki
18th March 2009, 10:42
Fairy Fore 8D? Har også et veldig stort ønske om å se Aural Vampire.

Reila
18th March 2009, 11:47
Whoah, noen andre som har hørt om Fairy Fore x3

Men, vel, de disbandet for lenge siden ;/

Misaki
18th March 2009, 12:14
Æsj, så kjedelig. De er jo så flinke!

Aslak
19th March 2009, 21:40
W&Whale

eller...

Kanskje litt lettere, siden de er norske, Binärpilot

inni_24
20th March 2009, 10:45
føler at de flest ønsker er veldig urealistiske :cry:

Chiyo
20th March 2009, 13:06
Ex-girl! De har vært i Norge og spilt flere ganger før =D

http://www.exgirl.jp/img/top.jpg

Ex-girl på Desucon 4 hadde vært episk :D

http://img8.imageshack.us/img8/8364/259139339e3e1dbf8bfj.jpg

(mener å huske at det sto en kort artikkel om dem i manga-mania en gang :3)

Aural Vampire er også win. DO WANT! >w<

Yong580
20th March 2009, 15:34
Hvis EX-Girl kommer til Desucon er jeg klar med en gang :D

Når er Desucon igjenn?

DesuNeko
23rd March 2009, 21:56
Ahhh; Jeg ville gjerne ha likt at Alice nine. kom =D

Eller the Gazette, eller Aural Vampire, eller Utada Hikaru, eller Gackt...

Hmm... Ganske urealistisk, men men, er vel lov å drømme 8D

Biggs
24th March 2009, 01:05
Jeg vil gjerne anbefale YMCK =D De spilte på Uppcon, de var awesome =D 8-bit music <3

T92
4th April 2009, 15:02
Hva med SOMA? De beskriver seg som "London based japanese band". De har bra musikk og en kul stil, de er inspirert mye av visual kei band.
De spilte på forrige London MCM Expo.
http://www.myspace.com/somajapan

Barduc
21st April 2009, 18:15
Jeg stemmer for Aqua Timez eller WaT :P Teppei Koike hadde vært rått :P men komboen med Wentz hadde vært epic :D Maximum the Hormone, Naitomea eller alice nine hadde vært nice :) WaT er jo ikke så store enda så det kan jo kanskje være noe å satse på? :P

Ba'alzamon
27th April 2009, 14:27
Hadde jo vært fett med et norsk band som spiller coverlåter av animesanger!

Java
17th May 2009, 10:04
Jeg tror Dio -Distraught Overlord- skal tilbake til Europa i September/Oktober.
Og siden lillebror er rabid SuG fan, så nevner jeg dem også.

Snedvig
17th May 2009, 21:10
Mye som hadde vært fett, men nå er det ikke lang tid igjen, så hvis det i det hele tatt skal komme noe band, er forhandlingene allerede i gang. Det er litt sent å komme med nye forslag nå.

Eller man kunne se hva som turnerer Europa i den aktuelle tidsperioden og bare hyre dem.

Yuiko
17th May 2009, 22:26
Dersom jeg kunne velge fra øverste hylle hadde jeg vel sagt KAT-TUN, men Aural Vampire hadde vært veldig kult! ^^

Kjenner ikke ellers til noe særlig av de "mindre" bandene egentlig. Jeg er ganske main-stream når det kommer til japansk musikk. :C

BT-kun
18th May 2009, 07:41
SweetS!!!! :D

Ameshini
19th May 2009, 19:58
Kanon Wakeshima?

Jeg liker ikke henne, men hun appealer jo for både manga/animufans og j-moosic fans. Har ikke så mye peiling på henne annet enn at Mana er innblandet i hennes musikk, så kanskje hun er litt for "stor" elns?

Reila
19th May 2009, 20:08
Kana er ikke så veldig stor som artist : P
Det blir som å si at Art Cube er stor fordi vokalisten i Moi dix Mois er vokalisten i Art Cube 8D (og jeg er skråsikker på at det er VELDIG få her til lands som har hørt om Art Cube XD)

Så hun kunne ha vært en mulighet.

BabydollAxolotl
20th May 2009, 11:37
Jeg og stemmer for Ex-Girl.
Så dem live i Stavanger og det var helt fantastisk :D

Takan
20th May 2009, 17:15
Begynner å bli en smule sent nå, men Ikimono Gakari, High and Mighty Color eller Aqua Timez hadde jo vært litt awesome.. Jeg skjønner at girugämesh er veldig store, og at de faktisk skal spille i Europa nå i Sommer (jeg og Ureshii94 skal faktisk dra og se på de i Sverige :'D ), men vit det at de spilte i Sverige i Januar, og kommer tilbake nå i Juni, så rask returnering er noe de faktisk kan gå med på :3

Reila
20th May 2009, 17:22
Øøh.. de spilte i Sverige i forrige uke : P
Den januar de spilte i var i fjor.

Uansett tror jeg det er uaktuelt for dem å dra tilbake til Europa en tredje gang i løpet av et par måneder, spesielt om det er kun for Desucon. Og da er det i tillegg uaktelt for oss, siden da må vi mest sannslnlig betale for flybilletter til og fra Japan, og det blir rett og slett for dyrt.

Takan
20th May 2009, 17:30
Øøh.. de spilte i Sverige i forrige uke : P
Den januar de spilte i var i fjor ^^

Uansett tror jeg det er uaktuelt for dem å dra tilbake til Europa en tredje gang i løpet av et par måneder, spesielt om det er kun for Desucon. Og da er det i tillegg uaktelt for oss, siden da må vi mest sannslnlig betale for flybilletter til og fra Japan, og det blir rett og slett for dyrt.

Sant det angående Januar.. Men de skal nå iallefall spille på Metaltown i Sverige sammen med Dir En Grey og Mucc, 27. Juni i år.. :'D

Og av samme grunn som girugämesh vil vel Mucc også utelukkes :(

Pet
24th May 2009, 21:54
I can haz Danger Gang plz? :nya:

Amaye
24th May 2009, 21:58
gachkt eller maximum the hormone:D *urealistisk, men det er vel lov å drømme?*

Munthe
29th May 2009, 16:10
Husker at rundt desucon 3, sa venninna mi at i "Chocolate Disco" av Perfume høres det ut som de sier "Desucon", og trodde vel det var en slags desucon sang XD Men det fikk vi fort avkreftet. Derfor synes jeg det hadde vært morsomt om Perfume kunne ha kommet siden det er så slående likhet som også har blitt nevnt tidligere i denne tråden. (:

Nyaa~~

Edit: Kanon Wakeshima er også et ønske :D Hun er fenomenal <3

Edit 2: Band i nærheten (skandinavia, sotrbritannia etc) som spiller coverlåter hadde jo vært fantastisk det også. da kunne vi jo fått høre yndlingssangene våre, og for meg er det det som er viktigst. Opplevelsen blir så fantastisk når man får gåsehud av musikken x)

MoNoLith
29th May 2009, 16:23
Plastic Tree, Kagrra, Gazette(of course lol), Ketsumeishi:P,12012,SID, Kawada Mami,Akeboshi,Janne da Arc men siden de har en pause går jo seff Acid Black Cherry helt fint as well,Asian Kung-Fu Generation,Home Made Kazoku.

Ville vært sykt bra hvis vi kunn hatt et kjent band komme til Norge:D

X5-2000
30th May 2009, 22:48
Jeg ville likt å se Buono! eller noen andre fra Hello! Project. :)

Buono! skulle egentlig være i Sverige forrige uke for en annen Anime con, men det ble avlyst så de fikk aldri muligheten til å komme til Europa.

MikroFreak
31st May 2009, 00:16
Sant det angående Januar.. Men de skal nå iallefall spille på Metaltown i Sverige sammen med Dir En Grey og Mucc, 27. Juni i år.. :'D

Og av samme grunn som girugämesh vil vel Mucc også utelukkes :(

jeg hadde dødd om Mucc kom til norge på ett Con en gang.

marlee
31st May 2009, 21:41
Shonen Knife?

Nodoka
14th June 2009, 14:38
Hvis det ikke må være band så hadde Shikata Akiko (http://shikata-akiko.com/) vært amazing å hatt på desucon.

Snedvig
14th June 2009, 20:23
Desucon-generalene spiller med kortene tett inntil brystet ... denne diskusjonen er på nøyaktig samme stadium som for et halvt år siden ... det er mange gode forslag innen de forskjelligste genre, men det hadde vært morsomt å vite - hva er rammene for dette? Ser dere etter noen som kan spille på festen for crewet eller noen som kan fylle Rockefeller?

Reila
4th July 2009, 16:38
Vel, da takker jeg for mange forslag :3

Jeg tenker vi stenger denne tråden, da vi driver og snakker med folk, så håper vi at vi får til noe og at folk blir fornøyde~
(et av bandene vi vurderer har blitt nevnt ;D)