PDA

View Full Version : Diskusjon Søk etter partner

Vonniie Random
1st January 2009, 18:01
De som søker etter partnere til Aicon skriv gjerne her :D

Jeg selv søker etter en partner til aicon, jeg skal cosplaye Deidara :P
Sikkert flere der ute som trenger en partner til aicon :D

Neko-mimi
2nd January 2009, 22:10
jeg er ikke helt sikker på om jeg trenger en partner eller ei..
men uansett er det jo greit å søke..^^

jeg skal være Ciel fra Kuroshitsuji :)
så en Sebastian, Greil eller hvilken som helst annen person går greit xD

DracoAries
12th January 2009, 21:04
Jeg skal være Kakashi Hatake fra Naruto.
Noen som vil være Iruka Umino?
OwO

- D.A.

Maku
12th January 2009, 21:07
Velvel, jeg trenger en partner!
Vil ikke være den eneste i den lille JR gruppa vår som ikke har en partner! D:

Skal være Shinobu fra Junjou Romantica, og trenger en Miyagi!
Helst høy. Jeg er jo ganske liten, så det blir kanskje ingen stor sak. 8D
Please help me? :3

DracoAries
13th January 2009, 13:10
Velvel, jeg trenger en partner!
Vil ikke være den eneste i den lille JR gruppa vår som ikke har en partner! D:

Skal være Shinobu fra Junjou Romantica, og trenger en Miyagi!
Helst høy. Jeg er jo ganske liten, så det blir kanskje ingen stor sak. 8D
Please help me? :3

Ooooh, det her var fristende.
Jeg ELSKER Junjou Romantica.
XD
Men så har jeg funnet en Iruka alt da...
Sorry...

- D.A.

Maku
13th January 2009, 14:06
Ooooh, det her var fristende.
Jeg ELSKER Junjou Romantica.
XD
Men så har jeg funnet en Iruka alt da...
Sorry...

- D.A.

Awh, det var dumt da. :c
Then I'll have to wait some more. :todafail:

kittypetro
15th January 2009, 19:27
Meg SKAL få til å cosplaye Ryoma Echizen fra prince of tennis

Jeg er lesbisk så... en eller annen jente her som skal cosse noen fra PoT, heslt Fuji eller Eiji

Kotuo-chan
15th January 2009, 19:32
Kittypetro: Hadde vært gøy å Cosplaye *crossplaye?* Eiji, spessielt siden vi er jevn-høye XD
Jeg kan tenke på saken om du vil, også kan du bare si ifra i tilfelle du har funnet en annen/ombestemt deg! ^^

EDIT:

Meh, glem det, glemte at det var 14-års grense på Aicon ^^' Sorry!

kittypetro
15th January 2009, 19:35
eh ikke no problem

RawrSakiCupcake
17th January 2009, 16:30
Jeg skal gå som Twilight Town Roxas, og jeg trenger en Axel:lur: Kjønn spiller ingen rolle!xD Du får isopor-sea-salt-icecream.:8D:

EDIT: Har funnet en Axel^-^

miarichan
25th January 2009, 17:35
Jeg skal være sasuke i blue outfit^^ Og søker etter en Naruto, samme om du er gutt eller jente xD Og helst under 16:P

EDIT: har funnet meg en Naruto:3

Amaye
25th January 2009, 17:39
Ehm, jeg skal være Ciel fra kuroshitsuji, men jeg kommer i kjole(han går med det i epi4)... Så sebastiaaaan-chaaaaaan???

Haku<3
2nd February 2009, 17:41
Hmm.. Vel, jeg kommer mest sannsynlig som Sasori, og jeg leter etter en Deidara... Vonniie Random, await a PM! :D

Frikar
4th February 2009, 11:49
Skal gå som Renji fra Bleach. Noen andre som skal fra Bleach? :stuart:
(kjønn spiller ingen rolle)

Trucy Wright
15th March 2009, 10:18
RawrSakiCupcake, hvor høy er du? Jeg kunne hjulpet deg, men jeg tror ikke jeg er høy nok.. :blush:

DracoAries
22nd March 2009, 13:19
Har en vennine fra Irland som skal være Tobi.
Ho søker etter en partner, helst Deidara, men hvem som helst går bra.
Har veldig lyst til å gkøre et skit også.
^-^

- D.A.

Norwegiankitty
6th April 2009, 17:28
Så viste det seg visst at Aicon ble litt tidligere enn planlagt, og min Shikamaru er da i California.

Så Jeg, Kiba, må vel gå alene, viss jeg da ikke skal være litt utro og se etter en partner!
Noen andre som skal være noen fra naruto!? <.< >.> *voff*

ShadowNeko13
6th April 2009, 17:48
Jeg har tenkt å cosplaye som Tobi fra Naruto shippuden og
jeg lurte på om det er flere her som har tenkt å være en akatsuki (fra naruto) karakter?
(til Soracon)
hadde vært kult å gå i en gruppe :3

Vonniie Random
6th April 2009, 21:36
Jeg har tenkt å cosplaye som Tobi fra Naruto shippuden og
jeg lurte på om det er flere her som har tenkt å være en akatsuki (fra naruto) karakter?
(til Soracon)
hadde vært kult å gå i en gruppe :3

Jeg skal være Deidara, og jeg har fikset partner som skal være Sasori (Suzu Hatake) :D
Så jeg/vi kunne sikkert gått med di gruppe xD
MWAHAA!!

HimeIda
6th April 2009, 22:36
Jeg søker en partner fra air gear 0: Jeg skal være Akito (Desverre ikke veeeeldiig lignende <__< ( Med briller og blå øyne) og vil gjerne ha en partner på aicon 0: Jeg er veldig sjenert av meg. xD Bare så det er klart :'D Så jeg er VELDIG uke <_<>_>

Niji
6th April 2009, 22:42
Jeg søker en partner fra air gear 0: Jeg skal være Akito (Desverre ikke veeeeldiig lignende <__< ( Med briller og blå øyne) og vil gjerne ha en partner på aicon 0: Jeg er veldig sjenert av meg. xD Bare så det er klart :'D Så jeg er VELDIG uke <_<>_>

Hmmm... Jeg hadde egentlig ikke tenkt å cosse, men nå fikk jeg plutselig lyst XD jeg kunne kanskje vært Agito? :P Litt sånn..... wtf-ish paring. Akito og Agito. Jeg vet ikke jeg, hvis du ikke finner noen andre, stiller jeg opp XD (jeg er veldig seme av meg, så vet du det :cip:)

HimeIda
6th April 2009, 22:59
Hmmm... Jeg hadde egentlig ikke tenkt å cosse, men nå fikk jeg plutselig lyst XD jeg kunne kanskje vært Agito? :P Litt sånn..... wtf-ish paring. Akito og Agito. Jeg vet ikke jeg, hvis du ikke finner noen andre, stiller jeg opp XD (jeg er veldig seme av meg, så vet du det :cip:)

*____* NIIIJIIIII!!! MY HEROOO~~ 8D Det hadde vært drit kult! 8D Mwheheh, now im all like warm and happy *___*
Men det hadde vært DRIT kult 0: Seriøst! Og det faktumet at jeg vet hvem du er gjør det enda enklere å være Akito :3 Veldig seme = PERFEKT for meg :3 Jeg tror ikke mange andre kommer til å stille opp TT_TT Ikke mange har sett Air gear

Niji
6th April 2009, 23:11
HimeIda: 8DDDDDDD DA SIER VI DET!
Har bare sett en episode av animeen selv, men har lest litt av mangan da, så har fått med meg litt XD
Men da må vi treffes og ordne med stuff og sånn 8DD alltid best å ordne sånne ting sammen, right? (jeg burde egentlig ikke si at jeg gliser ondt nå:cip:)

HimeIda
6th April 2009, 23:14
Har bare sett en episode av animeen selv, men har lest litt av mangan da, så har fått med meg litt XD
Men da må vi treffes og ordne med stuff og sånn 8DD alltid best å ordne sånne ting sammen, right? (jeg burde egentlig ikke si at jeg gliser ondt nå:cip:)

xD Har sett 5 episoder fra animeen og lest en del av mangaen 8D Jaaa ^___^ Vi må møtes og ordne ting :3 Mwhehe, ja det er nok best og ordne ting :3 ( Jeg burde vel egentlig ikke si at jeg hopper rundt som en gal kanin hjemme hos Helene akuratt nå og gliser som en idiot 8D nee? )

EvilDennis
27th May 2009, 21:24
Så viste det seg visst at Aicon ble litt tidligere enn planlagt, og min Shikamaru er da i California.

Så Jeg, Kiba, må vel gå alene, viss jeg da ikke skal være litt utro og se etter en partner!
Noen andre som skal være noen fra naruto!? <.< >.> *voff*

Jeg skal være Deidara, og jeg har fikset partner som skal være Sasori (Suzu Hatake) :D
Så jeg/vi kunne sikkert gått med di gruppe xD
MWAHAA!!

Hmm skal cosplaye Itachi på sora .... vurdere å gå som plain kjæresten til Thor Martin på aicon... hvis ikke dere er desperate etter en Itachi.... jeg ofrer gjerne å cosplaye Itachi to dager :D

Dead-OH
27th May 2009, 21:47

Förvarnar bara, att om jag ser er kommer jag nästan kräva att få ta bilder XD

Tanzoir
28th May 2009, 09:23
Umm, er det noen som har lyst til å stille opp som Soubi fra Loveless? ^^" Ellers kunne det vært gøy med en Sesshoumaru (Inuyasha) på soracon, for da cosplayer jeg mest sannsynlig Rin : )

ragonzul
28th May 2009, 17:00
hei, lurer på om det er noen som andre som skal coss'e fra Soul Eater, skal selv være Black Star. PM meg hvis du skal eller vil cosse fra Soul Eater. thanks! ^^

MikroFreak
30th May 2009, 17:41
Er ikke helt sikkert hvem jeg skal cosplaye, men kan hende jeg går for Sebastian Michaels fra Kuroshitsuji, siden vi har nesten samme sveis ,_,
har cosplayet han før, så hadde nesten ikke så særlig lyst til å cosplaye han igjen.
og han er jo LITT høyere enn meg....

Vonniie Random
2nd June 2009, 07:38
Hmm skal cosplaye Itachi på sora .... vurdere å gå som plain kjæresten til Thor Martin på aicon... hvis ikke dere er desperate etter en Itachi.... jeg ofrer gjerne å cosplaye Itachi to dager :D

Hurra, Akatsuki gruppe :D
Det blir jo arti når vi blir flere, blir jo kjent med så masse folk :D
NorwegianKitty cosplayer Kiba som skal være "kjæledyret" som jeg har med meg, i BAND! Og i tillegg til det har jeg en partner :3

Vil gjerne ha flere personer som cosplayer fra Naruto :D
Det blir jo skøy :P
PS: Jeg skal være Deidara på Aicon og en Team Magma grunt på Soracon! Hurra som jeg gleder meg :D

MikroFreak
2nd June 2009, 09:56
Skal forhåpentligvis komme som Nekozawa fra ouran highschool host club.
Noen flere fra ouran der?
;D

Midnight
2nd June 2009, 10:48
Skal være Hellas fra Hetalia! Noen andre som skal være Hetalia figurer? =3
Samme hvem du skal være, så lenge jeg kan henge/sove på deg. ^____^

( Blir litt merkelig med venninna mi, som skal være Ciel fra Kuroshitsuji. Hellas/Ciel.... Neeeeh.....)

DracoAries
10th June 2009, 13:10
Oke, skal ikke cosplaye fra Naruto likevel...
Skal være Lavi fra D. Gray-Man, 3rd uniform.
Og Allen'en min kunne ikke komme likevel...
Så... noen som vil være Allen Walker (3rd uniform eller casual)?
Har allerede fan service scriptet ferdig.

- D.A.

Bellatrix
19th June 2009, 01:48
jeg skal være Tamaki senpai fra ouran 8)

hadde vært fint noen flere derfra ^^

og du som skal være Nekozawa kan gjerne komme og si hei :D
det blir morsomt, ettersom tamaki liker han jo så godt, ahahahha