PDA

View Full Version : Anime Halibel.. Hva gjør de i animeen? [Spoiler]

Takan
30th December 2008, 20:20
Etter å ha lest 339 - The Deathbringer Numbers greier jeg ikke unngå å tenke på dette.. Så nå må jeg nesten høre hva dere tenker om saken..

Alle vet at når det gjelder Halibel's enorme "rack" så har de i animeen valgt å dekke over disse ved å trekke toppen ende lenger ned. Jeg kan ut ifra det kun trekke den konklusjonen at det originalt var for ecchi i forhold til sendetid og evt. andre ting som forøvrig er irrelevant for denne saken. Poenget er at det var for ecchi for TV..

Så da tenker jeg.. I kampen mot Hitsugaya får vi se at Halibel zipper opp toppen for å vise 3 tallet sitt da dette er tattovert på innsiden av høyre pupp. I tillegg dekker hollow masken hennes hele kjevepartiet og strekker seg ned for å dekke nipplene.. Og jeg vil si at ranktattoo og hollow mask er ganske viktig for storyline (man kan altså ikke utelate dette)

De kan jo ikke gjøre animeen altfor anderledes enn mangaen, så nå er jeg spent på hvordan de skal løse dette i animeen.. Spesielt med tanke på at det allerede var "for ecchi" fra før :P

Personlig tror jeg de vil plassere 3 tallet rett under puppene. Også øke størrelsen på hollow masken hennes en smule for å dekke over hele puppestellet istedet for bare nipplene, som i mangaen..

Hva mener dere? Hva vil de gjøre i animeen?

.:`*Hidan´*:.
31st December 2008, 00:25
Ja, jeg satte også og tenkte på det når jeg så en delen i mangaen. De får et lite problem der. Men jeg tror nokk du har rett. Men det kan godt hende at i animen så åpner hun bare kragen og hollow masken er bare rundt kjeven og munnen og 3 tallet ikke langt unna, sånn rundt der Ulquiorra har holloq hullet... Det er jo også en løsning.

Takan
31st December 2008, 01:52
Ja, jeg satte også og tenkte på det når jeg så en delen i mangaen. De får et lite problem der. Men jeg tror nokk du har rett. Men det kan godt hende at i animen så åpner hun bare kragen og hollow masken er bare rundt kjeven og munnen og 3 tallet ikke langt unna, sånn rundt der Ulquiorra har holloq hullet... Det er jo også en løsning.

Der har vi jo også en løsning.. Jeg gleder meg nesten litt til å se hvor latterlig løsninga blir :stuart: