PDA

View Full Version : Treff "Bolletreff" i Oslo

Sakuya
30th December 2008, 00:43
Hva: "Bolletreff", treff der man spiser boller (i hermetegn fordi kaker er tillatt, hvilket strengt tatt ikke er boller... xD).
Hvor vi møtes: Outland Østbanehallen
Når: 9. januar, ca. 15.30

Informasjon:
Fredag den 9. januar blir det bolletreff i Oslo. Jeg stiller med meronpan, men det ville vært fint om noen andre snille sjeler kunne ha bakt noe også. Spiller egentlig ingen rolle hva det er, så lenge det kan spises. xD Regner også med det blir en tur til Neo-Tokyo og eventuelt Japantorget hvis det er interesse for det.

Forslag til hvor vi kan være og hva vi kan finne på sånn ellers ville ha vært kjempefint. Jeg er ikke sånn superkjent i Oslo, men er for tiden hjemme på juleferie, så det hadde vært morsomt å få møtt noen folk. Men uansett hva det blir, så regner jeg med det blir artig uansett.

Og husk! For å få en bolle må man ha en bolle. Om man ikke har en bolle, kan man kanskje ha med litt saft, kake, kjeks, eller rett og slett noe annet. Hvis det absolutt ikke går, er det ingen stor fare, men det ville ihvertfall hjulpet noe helt utrolig! :3

Kommer:
Sakuya
Khang (+ 1 kanskje-bakende kompis)
Reila
Hansi
karrochan
Simen
UberVoff
Shippuuden-08
Ixiaz
Ikendo
Tobby
paranoidparrot ( + 1 bollespisende venn)
MaisMelon
NENEI
WetGoat
Dai-Suke
Shinke
Amaye
Ai-rin
MIKAN

Kommer kanskje:
Tyblazitar
Sensei
Monomayu
Ardisrawr
Ghostmaker
Yatch
Izuma
Sky_King
Jikap
Jawad
Drone
Valentine
Ivayima
ChouAyu
Naruto132
Kami-Sama
JL02

Ixiaz
30th December 2008, 01:03
Skal komme om jeg får fri fra jobben den dagen ! /o/

Khang
30th December 2008, 01:11
skal komme hvis jeg ikke plutselig blir tvunget på jobb x3

Takashi
30th December 2008, 01:12
Veldig lyst, men siden det er skole for meg, så må det tilfelle bli utover dagen.. Jeg må ta toget fra Halden, så.... Jeg får se ann klokkeslett.. :) Sett meg på kanskje ^^)

Tyblazitar
30th December 2008, 01:22
Hvis dere fortsatt holder på halvsent om kvelden, henger jeg meg sikkert på på slutten elns. : D

Sensei
30th December 2008, 01:45
"Bolletreff" ? o.O

Kanskje jeg stikker innom om jeg orker. :P

Reila
30th December 2008, 01:45
Jeg kommer ganske sikkert :3

Hansi
30th December 2008, 02:02
"Bolletreff" ? o.O

Tenkte jeg også :8D:

Jeg kommer! Jeg er virkelig glad i boller, såh~

karrochan
30th December 2008, 02:03
Jeg og Simen kommer ^_^ Og planen ble akkurat at vi skulle lage currybrød med Ubervoff, men jeg tror vi må se an den fiaskoen litt.

UberVoff
30th December 2008, 02:04
Fiasko smiasko! It shall be done! \o Og ja, jeg melder meg på

monomayu
30th December 2008, 15:34
HRMFH, bolletreff, eh? Altså kaketreff > bolletreff :monotoda:
Dessuten høres det mindre suspekt ut.

Meh, kan hende jeg og Ardis kommer, får se.
Isåfall kan det hende jeg tar med meg en eplekake :nya:

Shinke
30th December 2008, 16:01
Jeg har pratet med Shinke, og han sa at han skulle prøve å ta seg tid til å møte opp. :3

Shippuuden-08
30th December 2008, 16:14
Jeg antar jeg kan joine! : D
Om ikke annet kommer i veien. ;P

T92
30th December 2008, 17:55
Jeg kan kanskje være med! Kommer litt an på klokkeslettet, hvis det er etter kl halv fem eller noe sånt kan jeg kanskje komme.

Ghostmaker
30th December 2008, 18:28
Kommer kanskje... Er bursdagen min, så jeg har kanskje annet fåre...

Yatch
30th December 2008, 18:51
kommer kanskje, kan ikke bake for 5øre så kommer tomhendt tho.

Izuma
31st December 2008, 00:15
Rawr.... Kan godt hende jeg tar turen innom. Har ikke hvert på et japani-treff på år og dag D: Men kommer ann på skolen, som sagt. Skal drasse med meg deg, Khang, enten du vil eller ikke :cip:

Sky_king
31st December 2008, 11:14
kommer kanskje, får se på tiden, helst i 14 tiden hvis det er mulig. Skole...

Ai-rin
31st December 2008, 17:00
kommer kanskje.^^ Når er det? Må eventuelt komme etter skolen...(Vi har ferie til mandag.)xD

Tobby
1st January 2009, 00:58
Toget mitt går fra Oslo S 17:00, men er det "åpent" før det så titter jeg sikkert innom en tur.

Takashi
1st January 2009, 23:08
Dere kan nå flytte meg vekk fra "Kanskje"... Jeg har blitt enig med meg selv om at jeg må spare mest mulig penger til FF-treffet, så... You won't be seeing me on Bolletreff...

Jikap
2nd January 2009, 01:26
Du kan sette meg opp på kanskje listen ^^

Amaye
2nd January 2009, 02:27
Jeg kommer kanskje!!
Hvilken dag er 9 januar? Jeg vil bake! men hva vil folk spise?(kan ikke love at det smaker 100% yummi, men jeg prøver mitt beste!)

Khang
2nd January 2009, 02:36
Jeg kommer kanskje!!
Hvilken dag er 9 januar? Jeg vil bake! men hva vil folk spise?(kan ikke love at det smaker 100% yummi, men jeg prøver mitt beste!)

khang blir glad hvis han får kanelbolle! x3...men 9. januar er på en fredag ^^

Amaye
2nd January 2009, 02:41
khang blir glad hvis han får kanelbolle! x3...men 9. januar er på en fredag ^^

Da skal jeg se om jeg får bakt kanelboller:3
Kan vi møtes si, etter 3? For en liten skolejente som meg er det lettere å få blitt ferdig på skolen og satt meg på toget føøøøøør vi skal møtes...

Jawad
2nd January 2009, 20:21
Skal se hva jeg får til, men får prøve :]

NENEI
3rd January 2009, 21:20
jeg kommer kanskje..

Ixiaz
3rd January 2009, 22:02
Var ikke satt opp på jobb i det hele tatt neste uke, så da kommer jeg. Slutter dog på skolen kl. 14.20, så jeg kan uansett ikke komme meg til oslo før i 16.00 tiden, noe som sikkert er for sent ;__;

Sakuya
3rd January 2009, 22:19
Var ikke satt opp på jobb i det hele tatt neste uke, så da kommer jeg. Slutter dog på skolen kl. 14.20, så jeg kan uansett ikke komme meg til oslo før i 16.00 tiden, noe som sikkert er for sent ;__;

Tror nok ikke det er for sent (så mange boller som jeg har bakt tror jeg det varer en stund... xD ). Men uansett, tror nok vi fortsatt er der, selv etter en time over møtetida. :3

Drone
4th January 2009, 00:04
Jeg melder meg på Slutter 13.50 den dagen (om ikke før) Men kan ikke love jeg har med noe, siden jeg ikke har tid og dra hjem da, hvis det starter kl. 15.00

Ikendo
4th January 2009, 00:14
Jeg kommer! :D
Slutter ikke før klokken 15:00 den dagen, men er der innen klokken 16:00. Hopper på første tog ^^ Tar med meg kjeks eller boller eller lignende, men kan ikke love at det er hjemmebakt :)

Amaye
4th January 2009, 00:15
Mååå det starte klokka tre? Det kan hende jeg ikke rekker det da....
Gaaaah!!!:gonk:

Sakuya
4th January 2009, 00:18
Mååå det starte klokka tre? Det kan hende jeg ikke rekker det da....
Gaaaah!!!:gonk:

Som sagt før: Selv om det står 15:00 på møtetiden, så er vi der helt sikkert til hvertfall rundt 16:00 før vi finner på å gå noe sted videre. :3 Bare å si ifra hvis det skulle bli litt for kort tid, så venter vi sikkert. ^^

Valentine
4th January 2009, 00:43
Stor sjanse for at jeg kommer, veit ikke om jeg baker, men boller blir det nok. :3

Joppe
4th January 2009, 04:06
hey synes du skal ta med noen oppover også! sånn at vi kan ha sånnt bolletreff i bartebyen også! *Envy oslo folk*

T92
4th January 2009, 14:02
Irp... det er så tidlig på dagen at jeg kan ikke! :gonk: skole...

Ivayima
4th January 2009, 14:36
Det er muligens at jeg kommer forbi. Spørs om danskene (bandet lilith som spiller den 10 på j-rock night) orker å bli dratt rund, men om vi er nede i sentrum kommer vi muligens bortom. ^_^
høres koselig ut.

Tobby
5th January 2009, 09:11
Jeg kommer:)

Kan dessverre ikke bake, da dette bildet her viser hvorfor:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=2246281&l=2aecf&id=743420198

Te-chan
6th January 2009, 11:49
Jeg kommer KANSKJE. må spørre om lov først...
tar i så fall med en 4-5 stk. med meg.:)

Khang
6th January 2009, 13:06
Fikk dratt med en kompis ^^ tror han skal bake kake =D

Ixiaz
6th January 2009, 15:33
Fikk en godt start på nyåret. Siste 2 timene på fredagen er avlyst, så jeg rekker glatt toget og er der til starttid :3

ChouAyu
6th January 2009, 17:03
Hei jeg kommer kanskje, skal se om jeg får tatt med meg noe og=) men ikje satts helt på det^^;

Naruto132
6th January 2009, 17:05
sett meg på kanskje :) vet ikke om jeg får tatt med no da, kanskje jeg får kjøpt no XD

Kami-sama
7th January 2009, 03:14
Jeg kommer kanskje.
Må se hvordan det passer i forhold til skole, buss og andre gjøremål.
Men hvis jeg kommer så drar jeg kanskje med en kammerat.

Hvis jeg kommer beklager jeg med å si at jeg i så fall vil være der
"bare" for å "snylte". (Les: Være sosial, men jeg elsker kaker o.l. x3)
~Kami-Sama

paranoidparrot
7th January 2009, 14:40
boller. jeg kommer!

JL02
7th January 2009, 15:08
jeg kommer, kanskje
vet ikke hvor det er ( men kommer sikkert til å finne det ut ;) )

Hansi
7th January 2009, 15:15
jeg kommer, kanskje
vet ikke hvor det er ( men kommer sikkert til å finne det ut ;) )

Outland, Oslo s, veldig lett å finne fram til ;) Du kan jo sikkert få nret eller noe sånt til en som er der, om du aldri har vært der før.

JL02
7th January 2009, 15:20
Outland, Oslo s, veldig lett å finne fram til ;) Du kan jo sikkert få nret eller noe sånt til en som er der, om du aldri har vært der før.

Det er lett for meg å komme til oslo, viste bare ikke helt hvor det er.
Men jeg søkte på google, jeg vet hvor det er nå.
Men jeg er ikke helt sikkert hva det er, hva er det en lokale?
Er ikke kjent i oslo eller noen steder, er mest hjemme <_<

MaisMelon
7th January 2009, 17:07
Høhø. Jeg har vært inaktivere enn inaktivest i det siste, men jeg kjæm. Var det klokken tre? Da er jeg der to. :3 Kan stille med sjokoladekake jeg selv har bakt, som smaker vindunderlig, fordi ettersmaken er som kaninhalsavføring, så anbefales å smake. Det er ikke så veldig mye igjen, men kan se hva vi har av andre typer kjeks etc.

Edit: Jeg kom nettopp på at jeg har bake-kake-minst-en-gang-i-uka som nyttårsforsett. Så kan like så godt gjøre klart noe bæsj om jeg har tid nok i morgen.

NENEI
8th January 2009, 00:25
jeg kommer helt sikkert nå. men kan ikke vere der så lenge. vil egentlig vere der lenge men meg kan ikke så meg drar vel egentlig veldig fort <_<
håper ingen blir veldig skuffet.

Hansi
8th January 2009, 08:32
jeg kommer helt sikkert nå. men kan ikke vere der så lenge. vil egentlig vere der lenge men meg kan ikke så meg drar vel egentlig veldig fort <_<
håper ingen blir veldig skuffet.

Mere boller, hvem blir vel skuffet da? :innocent:

Btw, bollene mine blir ikke ferske ;__; planen var at jeg skulle lage før jeg dro i morgen, men fikk nettopp vite at jeg skal på jobbintervju kl10 :D så bollene blir sydd sammen i kveld~

Dai-Suke
8th January 2009, 14:58
Jeg og folka mine kommer. Vi tar med boller/kjeks/muffins/kake-ting ^^ nam,nam!

Kan hende vi ikke kommer før 15.30 pga. toget, men det ordner seg... :D

MaisMelon
8th January 2009, 15:05
Kan skrives på at WetGoat også kommer. Jeg stikker til henne etter skolen i morgen for å bake litt kjeks før vi drar ned til byen sammen. Så vi er der nok før halv fire en gang.

paranoidparrot
8th January 2009, 16:00
jeg tar med meg en bollespisende venn og noen kanelsnurrer.

Shinke
8th January 2009, 16:15
Shinker kommer nå garantert!

Shine-chan
8th January 2009, 16:52
Jeg joiner og har planer om å bake noe idag... :)
Regnes som en av de som Te-chan tar med seg .

JL02
8th January 2009, 17:09
Jeg kommer kanskje i morra, jeg var så sikker jeg skulle komme. Så måtte mamma ødelege alt :(
Tusen takk til Hansi,nå vet jeg helt sikkert hvor det er.
Tar med kanelsnurer ( ikke hjemmelagt sorry :( )

Sakuya
8th January 2009, 17:55
Oppdatering!
Siden det er veldig mange som har skole og sånt til 15:00, kommer det en hel del rundt halv fire. Derfor er nytt oppmøtetidspunkt 15:30! Men såklart, folk kan jo møte rundt tre for det. :3

Te-chan
8th January 2009, 19:41
Meg og Shine-chan kommer ikke :(
Foreldrene våre rottet seg sammen mot oss og sa tydelig NEI! URETTFERDIG!!!
*stabbe woodoodukke*
Jaja... dere får ha det hyggelig på Bolletreff uten oss...

Amaye
8th January 2009, 20:29
Jeg kommer definitivt!!
Men det blir outland på(i nærheten av) paleet?Jeg vet ikke om flere outland'er i Oslo..
Jeg har nå slitt og bakt kanelsnurer(egentlig navnet på DEN oppskriften var kanel-i-svingene..?)

Khang
8th January 2009, 20:43
Jeg kommer definitivt!!
Men det blir outland på(i nærheten av) paleet?Jeg vet ikke om flere outland'er i Oslo..
Jeg har nå slitt og bakt kanelsnurer(egentlig navnet på DEN oppskriften var kanel-i-svingene..?)

det er en Outland på Oslo S, det er det vi skal møtes for bolletreffet ^^

Amaye
8th January 2009, 20:55
Bussen kommer til Oslo S. tror jeg, eller..
Jeg finner nok frem!!

Ai-rin
8th January 2009, 21:21
jeg kommer helt sikkert nå har bakt blondekaker (med kjeks utseene.xD Oo )+noe å drikke(og kaffe?xD -shot-) og MIKAN kommer sammen med meg.^^ (hun tar med noe å spise+noe å drikke)

Shine-chan
8th January 2009, 21:26
Jammen har jeg ikke akkurat meldt meg på før
jeg finner ut at jeg IKKE kan. :gonk:

Sakuya
9th January 2009, 13:22
Bilen min vil ikke starte (skikkelig fin timing syns jeg), så jeg blir nødt til å ta toget. Toget er inne på Oslo S 15:33, så jeg får derfor ikke vært der litt før og når resten kommer. xD Men jeg dukker opp, inn til Oslo kommer man seg alltids. :3

Jikap
9th January 2009, 14:15
sorry, men jeg kommer nok ikke ^^;

ChouAyu
9th January 2009, 14:48
men... emm kjenner alle hverandre? for jeg kjenner ingen*-*...

WetGoat
9th January 2009, 15:10
men... emm kjenner alle hverandre? for jeg kjenner ingen*-*...

NEida! Ikke alle kjenner hverandre ^^

MaisMelon: Det må jo starte ètt sted, i så fall, så nå får du i all fall sjansen til å bli kjent med flere syke, bakverkavhengige Japani-folk med huet født i rektum. Forresten så har VåtGeit og jeg bakt to tredjedels kvadratmeter med sjokoladebæsj som smaker himmelsk. Dere vil alle oppleve jevne perioder med orgasme. : )
----
Jeg og MaisMelon er nettopp ferdig med kaken nuh, kommer litt senere. Hvis folk blir kastet ut av Outland må dere ikke stikke D: da ser vi ikke hvor folk er D:

----
Og hva er det? Jo, det er kjipt.