PDA

View Full Version : Playstation Final Fantasy Dissidia!

Moua
18th December 2008, 09:21
http://www.square-enix.co.jp/dissidia/Dette spillet må komme ut i Europa...! Det har fått kjempe anmeldelser og det er rykter om at det bare komme ut i Japan. Dette er for ekstremt for oss FF fans! <_<

mogcaiz
18th December 2008, 10:46
Det ville ikke overrasket meg om dette ble enda et av mange japan only spill som får meg bare til å bli enda mer misunnelig D:
Men jeg håper på at det blir en europa lansering på et eller annet tidspunkt :)
Kommer det til å bli noe form for storyline i spillet? Eller er det bare en slags ren smash bros til ps3?

Moua
18th December 2008, 11:10
Vet ikke. Sett intro'n som så rå ut;D Det er til PSP

Biggs
19th December 2008, 00:52
Det er en storyline i spillet ja. Ikke ta dette her helt for absolutt da, husker ikke helt alt jeg har lest, men handler hvertfall om at guden Chaos summoner en gjeng "slemme" folk som skaper litt kaos da =P dette er en villain fra hvert FF spill fra FF I til FF X og FFXII. Guden Chosmos har dermed tilsvarende 11 helter, et fra hvert av spillene (FFXI istedenfor FFXII), som må sloss mot de slemme da =D og innimellom her er det mer story om kampen mellom kaos og harmoni =)

Jeg kan også komme med en gladnyhet med at dette spillet ikke bare kommer ut i Japan, men i USA også, og da er det jo en stor mulighet for at det kommer i Europa også, men hvis ikke så er det jo bare å bestille det fra USA =) Det kommer ut i USA i midten av 2009. =D whooo *Glede Seg* (dette ble annonsert i dag 18. desember =D)

Tanja
20th December 2008, 04:52
Var helt i skyene da jeg hørte om dette for en måneds tid siden; gleder meg enormt til å prøve det! Kan jo være det er så som så med story-linen, men jeg tror uansett at det blir artig å se igjen både skurker og helter fra tidligere FF spill ^^ Traileren så iallefall ganske lovende ut

xemnas
20th December 2008, 17:34
Vel man kan bare håpe det kommer til europa; personlig så tror jeg det:)
Traileren var veldig bra syntes jeg,men hvordan spillet blir kan jo være annerledes.
Dette spillet er liksom noe de fleste FF fans alltid har ventet på der folk fra de fleste spillene ENDELIG møtes haha!

Biggs
20th December 2008, 19:35
Selv hvis det ikke kommer til Europa så er det jo altids bare å bestille det i og med at PSP er region fri på spill =D