PDA

View Full Version : Event En liten julegave: DWTV Jrock Night 3

p33r
17th December 2008, 11:29
Inimellom blir ikke alt som man planlegger, det vi har lyst til å vise dere i dag er et eksempel på noe som ikke ble som vi hadde håpet. Vi i Dirtyworker produserer en masse ting som ikke blir sluppet ut til brukerene rett og slett fordi vi ikke synes det er godt nok. Denne videoen er et av de prosjektene som ikke ble bra nok.

Det er mange problemer med videoen, klippingen, innholdet og det tekniske bak. Vi har ikke gitt opp å lage DWTV og jobber nå videre med nytt utstyr og nye rutiner, men denne videoen syntes vi ikke ble bra nok.

Med det i tankene gir jeg dere "DWTV - Jrock Night 3", denne videoen er laget for å gi dere et inblikk i Jrock night men også å vise dere et par av de tingene som ikke ble bra nok til å gi dem ut.

Videoen finner dere her: http://jmusic.no/dwtv/

Yatch
17th December 2008, 11:53
haha, kjempebra video ^_^

Ivayima
17th December 2008, 13:47
flott dere fikk lagt ut videoen ^_^

fremdeles er musik videoen som ble anonsert som Luna Sea ikke Luna sea vel og merke. Men det går vel under, ting som ikke funket sik som de skulle.

men DWTV er hvertfall hjertelig velkommen tilbake til j-rock nights ^_^

Tharanee
17th December 2008, 14:02
jeg syns det var bra. for meg som ikke veit noe om j rock var dette en grei innføring. det gir en vis sjarm det at det ser hjemmlaga ut. men jeg syns dere har kommet langt på vei

Valentine
17th December 2008, 17:06
Fiiup med skjegg... Det var en ny opplevelse, om man kan kalle det det.

Men uansett, veldig fin video, grei introduksjon. :3

p33r
17th December 2008, 20:05
Jeg vil selvfølgelig også takke DWTV og Jrock Night for å ha gjordt dette mulig, godt jobbet :3

Mita-chan
17th December 2008, 20:11
Fiiup og Shira var kjempe søte >w<

jeg har venta lenge på videoen siden jeg ikke fikk vært med selv D:
likte den veldig godt, japani/dw burde legge ut flere videoer.^^

GJ~

Kokoro
18th December 2008, 20:34
I liked it!
Jeg vil på neste Jrock Night! :nya:

Zaijin
18th December 2008, 21:16
gawd har venta på det her en stund xD

Kinomi-chan
19th December 2008, 00:11
Jrock Night høres spennende ut !! ^^
vil komme neste gang.. :3
..
må bare finne noen som liker samme saker som meg til å gå med.. vil ikke gå alene xD

oh !! og Kagrra er favoritt bandet mitt !! <3
de har sååå bra musikk ^^ <3

Ameshini
20th December 2008, 14:48
Jeg må si jeg lo litt da dere sa dere skulle sende Luna Sea også sender dere den KOREANSKE hip-hop-artisten Bi, LOL. XD Skikkelig j-rock på g. XD