PDA

View Full Version : The Melancholy of Haruhi Suzumiya/Lucky Star?

Uibeke
8th December 2008, 13:25
Hei!
Jeg lurte på om dere kommer til å ta inn The Melancholy of Haruhi Suzumiya og Lucky Star mangaene(light novels)?
Er rimelig sikker på at Haruhi Suzumiya har blitt oversatt til engelsk, og har vært det en god stund, Lucky Star mangaen er jeg derimot litt usikker på.

Har vært innom Outland Østbanehallen hver gang jeg har vært i Oslo og mast :todangonya:, men det virker ikke som om dere noen gang kommer til å få de inn?

Nodoka
8th December 2008, 13:37
Hei!
Jeg lurte på om dere kommer til å ta inn The Melancholy of Haruhi Suzumiya og Lucky Star mangaene(light novels)?
Er rimelig sikker på at Haruhi Suzumiya har blitt oversatt til engelsk, og har vært det en god stund, Lucky Star mangaen er jeg derimot litt usikker på.

Har vært innom Outland Østbanehallen hver gang jeg har vært i Oslo og mast :todangonya:, men det virker ikke som om dere noen gang kommer til å få de inn?

Lucky Star mangen er ikke ute på engelsk og Haruhi novellene kommer tidlig til neste år.

Ifølge anime.no (http://anime.no/manga/nyheter-usa/suzumiya-haruhi-no-yuuutsus-lette-noveller-og-manga-lisensiert.html) så kommer bøkene i april neste år.

Uibeke
9th December 2008, 19:08
Lucky Star mangen er ikke ute på engelsk og Haruhi novellene kommer tidlig til neste år.

Ifølge anime.no (http://anime.no/manga/nyheter-usa/suzumiya-haruhi-no-yuuutsus-lette-noveller-og-manga-lisensiert.html) så kommer bøkene i april neste år.

Åja, ok. Takk :D

Ukusoberu
19th December 2008, 20:29
Jeg har melancholy of haruhi suzumiya #1. Jeg kan legge av hvis du vil, ellers regner jeg med at det jeg har blir utsolgt i løpet av julen. Beklager at det gikk litt tid før jeg fikk svart.

Uibeke
28th January 2009, 23:06
Nei, hvorfor har jeg ikke sett dette før nå D:..
Så The Melancholy of Haruhi Suzumiya har kommet til Outland nå, eller roter jeg?

De siste gangene jeg har vært innom så har det ikke stått noe i hyllene.

Ukusoberu
29th January 2009, 17:16
Jeg solgte de siste jeg hadde i julen, og har ikke fått inn mer siden. Det forlaget som gir ut Haruhi (Yen Press) er ikke ett av de beste desverre. Må bare vente til jeg får inn mer, og vet ikke helt når det er. =/ Jeg skal prøve å huske å slenge inn en beskjed her når jeg får det inn igjen.

*edit* Ser ut som jeg får inn noen fra en annen leverandør enn den vanlige. Så har det mest sannsynlig her om en 2 ukers tid.

Uibeke
22nd February 2009, 01:44
Igjen er jeg treig til å lese poster. Har dere fått inn Haruhi enda?
*mase* x3

Ukusoberu
28th February 2009, 16:16
Jeg har fått inn og har blitt tom igjen. Det er litt slitsomt at jeg ikke får tak i dette via den vanlige leverandøren vår som gjør at det ikke kommer inn igjen like raskt/automatisk som resten av manga'en. Bestiller noen nå og kan, som sagt, legge av til deg om ønsket.

Uibeke
6th March 2009, 11:34
Jeg er ikke i Oslo hver dag, men hvis du kan holde av en når du får en bestilling, så kan jeg komme opp og hente den da?:nya:

Ukusoberu
6th March 2009, 14:04
Det skal la seg ordne. :)

Uibeke
8th March 2009, 20:27
Yay ^^

Ukusoberu
14th March 2009, 14:30
Vi har fått in haruhi og jeg har lagt av en til Mikey bak kassa. :)

Uibeke
14th March 2009, 21:12
Vi har fått in haruhi og jeg har lagt av en til Mikey bak kassa. :)

Yay! Ca hvor lenge kan du holde den av? ^^
Skal på klassetur til Oslo den 23.mars og tenkte jeg kanskje kunne plukke den opp da, men om det er for lenge til, så kan jeg komme en gang til uka?

Ukusoberu
19th March 2009, 15:16
23. Mars går bra det, lar den bare ligge her til du får hentet den. :)

Uibeke
19th March 2009, 16:54
23. Mars går bra det, lar den bare ligge her til du får hentet den. :)

Great! Da suser jeg innom og henter den da :3