PDA

View Full Version : Butler-påmelding

Izuma
5th December 2008, 00:23
Butler påmelding

Da er den her, den lenge ettertraktede(liker vi å tro) Butler-påmeldingen. Men før du melder deg opp er det VELDIG VIKTIG AT DU LESER KRAVENE som kommer under her.

Litt om Butlerne:
Butlerne vil i hovedsak være som mannlige versjoner av maidsene til Soracon og Desucon. De vil bli delt opp i seme/uke roller og vanligvis gå rundt i par på forskjellige events, men da i hovedsak på Aicon.

Hvorfor bli butler?
Når du er butler får du en del goder. Ikke bare er du med på å hjelpe til med å arrangere Norge sitt første yaoi-con, men du er også en av hovedfaktorene når det gjelder å få con-deltagerne i stemning(aka squealing/drooling/nosebleeding). I tillegg får du jo da selvsagt også gratis inngang og (*trommevirel*) gratis mat!

KRAV

1. Du må være gutt
2. Du må bo i nærheten av oslo/kunne komme deg dit lett (pga flere events)
3. Du må være SERIØS (dette er veldig viktig. Vi vil ikke ha folk i crewet som ikke tar jobben sin seriøst og bare gjør det fordi jentene vil fawne på dem)
4. Du må være i stand til å betale en sum i egenandel på uniformen din (som vi bestemmer)
5. Du må kunne være i stand til å holde hender med, kysse på munnen og på kinnet de andre butlerne. Det er tross alt et Yaoi-con det er snakk om. (Det er selvsagt ikke noe som går lengre enn det som dere må gjøre. Men for all del, hvis dere vil så skal vi ikke stoppe dere!)
6. Du MÅ være 16 eller eldre for å bli med i butler-crew

Påmeldingsskjema

Navn:
Alder:
Mobil nr:
Mail:
Kan du komme deg lett til oslo?:
Kan du stille opp på andre events enn Aicon?:

Seme/uke?: (Dette bør dere ta på alvor og spørre de dere kjenner. Hvis vi syntes dere er noe annet enn det dere oppgir så kommer dere til å bli plassert i den kategorien enten dere vil eller ei)
Litt om deg selv:
Bilde:

PM søknaden til meg, Izuma :3 Evt. Spørsmål om butler crew kan også stilles her.

BUTLERPÅMELDINGEN STENGER DEN 25. FEBRUAR KL 23:59!

Kuba
5th December 2008, 00:51
Finally, for skrive søknad asap^^
Men, om meg selv, hva er viktig?

Izuma
5th December 2008, 08:39
Vel, om deg selv er det for det meste pesonligheten vi er ute etter :3 Som...er du sjenert? straight-forward? pervers? xD a la det. Det blir brukt når vi skal paire dere opp med de andre butlerne :3

??
5th December 2008, 09:33
jeg likte opplegget helt til punkt 5.

Sensei
5th December 2008, 10:06
jeg likte opplegget helt til punkt 5.Pyse!
Det står vel at du ikke må gjøre mer enn det du selv vil heller, så jeg ser ikke problemet ditt. :P

Tyblazitar
5th December 2008, 12:25
Pyse!
Det står vel at du ikke må gjøre mer enn det du selv vil heller, så jeg ser ikke problemet ditt. :P
Nei, det står bare at du ikke trenger å gå lengre enn å holde hender og kysse på kinn og munn. Blir spennende å se hvor mange som melder seg på. :p

Sensei
5th December 2008, 12:47
Oh, jeg leste feil. :P

Mita-chan
6th December 2008, 00:15
Jeg vil bare si at dette er også en strålene mulighet for å skaffe tons med fangirls^____^
og det er jo bare et uskyldig lite kyss :3 klemmer folk gjør dere jo sikkert hele tiden uansett :3 no big deal ~

Kuba
6th December 2008, 01:52
Indeed, gay is the way ^^

Aznakh
6th December 2008, 03:16
Hmm, er det ikke mulig å gjøre det til et krav at maidene på desucon skal måtte kysse hverandre (uskyldig lite kyss), eller i alle fall omfavne hverandre kjærlig etter oppfordringer?

Selv er jeg nok i førstegangstjenesten når Aicon står på, så jeg har nok ikke anledning til å bli med.

Er det noen tall på hvor mange butlere dere har til nå?

Izuma
6th December 2008, 19:24
Vi sikter på å få 3-4 par som blir valgt ut ut ifra de som sender inn søknader fram til i begynnelsen av januar. Antallet søknader så langt ish a secret <3 Men det ser veldig bra ut imo :3

Solnar
7th December 2008, 00:35
hmm, skal jeg gidde? komme i bare skinnbuks, vest og en sløyfe da eller?;p

Izuma
7th December 2008, 00:47
Det er felles, forhåndsbestemt uniform for alle butlere :3

airbaginky
7th December 2008, 13:31
kan vi få se uniformene :hello:unniform er jo :hello:

å forresten .. femi gutter er jo kjempesøte da :nya:

Zasaki
7th December 2008, 19:46
5. Du må kunne være i stand til å holde hender med, kysse på munnen og på kinnet de andre butlerne. Det er tross alt et Yaoi-con det er snakk om. (Det er selvsagt ikke noe som går lengre enn det som dere må gjøre. Men for all del, hvis dere vil så skal vi ikke stoppe dere!)

Oh my god, nosebleed! *investere i kamera*

Jeg skulle gjerne vært butler og gjort alt det der, men dessverre er jeg av feil kjønn 8D

Izuma
7th December 2008, 19:56
Uniformene blir:
- Vanlige, sorte dressbukser
- Blankpolerte, sorte sko
- Lilla penskjorte
- Sort vest

Muligens vi også legger til hvite hansker 83

Ann Christin
7th December 2008, 20:32
Ikke for å være rar eller noe slikt, men skal vi ha butlere som går rundt og kysser på f.eks desucon?

Izuma
7th December 2008, 22:15
Nei, det kommer nok ikke til å skje. De kommer nok til å hjelpe til på andre cons, ja. Men de blir isåfall tildelt andre oppgaver.

Mita-chan
7th December 2008, 23:24
Hmm, er det ikke mulig å gjøre det til et krav at maidene på desucon skal måtte kysse hverandre (uskyldig lite kyss), eller i alle fall omfavne hverandre kjærlig etter oppfordringer?

siden dette con'et HANDLER om gutter, og ikke jenter. så nei.
om maidene selv vil, skal jeg selvfølegelig ikke stoppe dem n__n
men det er ikke påbudt for oss ;3

AnthonyAA
8th December 2008, 00:52
Melder min interesse :)

Jeg sender deg en PM nå, Izuma ^^

airbaginky
8th December 2008, 09:36
awww...dere kommer til å se kjempesøte ut :nya:

*ønske seg butler til jul *

CatgirlMe
8th December 2008, 13:47
Hva med to butlere til jul? :hello:
Håper dere tar en masse bilder til oss som mest sannsynelig ikke vil være der...

Nekochan
8th December 2008, 21:30
Vil bare minne folk på å holde seg on-topic her :) Husk at alle kommentarer trenger ikke å være relative til tråden. Her skal kun påmelding og saklige spørsmål rundt dette diskuteres :)

Joppe
14th December 2008, 01:01
For mange smilys neko!! ;)

Et spørsmål bare:

"5. Du må kunne være i stand til å holde hender med, kysse på munnen og på kinnet de andre butlerne. Det er tross alt et Yaoi-con det er snakk om. (Det er selvsagt ikke noe som går lengre enn det som dere må gjøre. Men for all del, hvis dere vil så skal vi ikke stoppe dere!)"

Skjønner at det skal være en Yaoi-con og at nærkontakt gutter imellom da er det som er i hovedfokus.. Men vil det bli noe form for aldersgrense på dette conet ?

Izuma
14th December 2008, 01:40
Ja. Aldersgrensen blir 14.
Det kommer jo selvsagt til å bli restriksjoner på hvor langt de kan gå også.

Danieru-kun
5th January 2009, 01:00
Inky daaaa... :cip:

*Skrive søknad*

Håper det derre med at personen IKKE bor i Oslo ikke er sååå viktig :(

Kelloggs
6th January 2009, 22:31
Vel har sendt søknad nå. så får se om jeg blir butler der da. men det ser ut det med uniformene er helt bestemt at vi må ha på oss, Hadde håpet på kunne komme som young Walter fra Hellsing serien. Men det er dere som bestemmer;)

Edit: P.S. Han er en butler:D men det vet dere nok fra før av.

Takan
13th January 2009, 22:48
Man er rett og slett ikke butler før man er utkledd som Space Butler fra Excel Saga :3

SoulSeth
14th January 2009, 18:09
Haha, konge gruppe!

Hvis jeg og sketch ennaa levde i Norge saa skulle jeg ha fatt begge oss med paa dette ;3

gunda91
26th January 2009, 20:35
Jeg er rimelig usikker på om jeg skal melde meg på eller ei. Hvor mange butlere vil gå rundt til en hver tid?

Non Existant One
19th February 2009, 16:46
jeg vil være meeeed! gi meg en søt liten uke!

Silli-zicuni
25th February 2009, 10:08
Det kommer jo selvsagt til å bli restriksjoner på hvor langt de kan gå også.

Med mindre de er på bakrommet? :cip:

Izuma
25th February 2009, 10:54
Sant, så sant, Silli 8D

BUTLER-PÅMELDINGEN STENGER I KVELD KL. 23:59!
Etter det tar vi IKKE imot flere søknader :3

PeoplePerson
25th February 2009, 15:42
Haha, nosebleed FTW XD
Uuh, er ikke veldig fan av yaoi da men.. (PGA alderen min, tror jeg, haha)
Kanskje jeg skal komme bare for å stalke butlerne, og ta bilde av dem? haha >:] :nya:

Roze
25th February 2009, 16:00
Fristende! O: Men jeg tror nokk kostnadene kommer til å ta liv av meg. xD Men selvom jeg ikke signer opp kommer jeg kledd i dress fordi om! OxO

Kelloggs
8th April 2009, 20:08
Ok nå vet ikke jeg om dere har valgt ut butlere ennå eller ei, men bare lurte siden jeg er en av dem som søkte om å være butler på Aicon, når får vi som har søkt vite om vi får være butler eller ikke?? det siste jeg fikk vite av dere, var at dere tok imot søknaden min og at jeg skulle få vite senere om jeg ble butler eller ikke, thats it. så jeg lurer når får jeg vite det???
Pluss Jeg kommer definitivt den tida Aicon og soracon skal være, for jeg har holdt av den helga bare for det.

Skjervik
10th June 2009, 17:44
Så dumt jeg bare skal være der noen timer den 20...

Heika-sama
19th June 2009, 19:54
Butler-påmeldingen stengte i februar, så jeg ser ingen grunn til å ha denne tråden åpen lenger.