PDA

View Full Version : Forslags-tråd

Izuma
5th December 2008, 00:15
Har du noen forslag til Aicon? Hvilke animeer vi skal vise? Hvilke events vi kan ha? Post det her.

Theriza
5th December 2008, 01:09
Yayz, på tide dette connet fikk sin egen del på Japani ^^

Forslag til Anime:

Sånn bortsett fra de helt obvious Gravitation, Jounjou Romantica og Loveless som de fleste shonen ai fans har sett, kunne vi jo sett:

FAKE OVAen - Relativt gammel, men en av de beste shonen-ai seriene jeg vet om. Veldig bra plot ^^

Antique Bakery - Veldig mild Shonen-ai, men søt anyway ^^

Princess Princess - Enda mildere Shonen-Ai, men ganske god underholdning...

Gakuen Heaven

Sukisho

Hadde Shonen-Ai live action drama vært en ide? Virker for meg som om folk ikke har sett så alt for mye av det...

Events:

- Åpen Scene med cosplay skits hadde vært epic

- Cosplaykonkuranse for par

- En eller annen slags debatt

- Generelt mer musikk enn det var på Desucon...musikk fra shonen-ai serier...Gravitationmusikk hadde vært awesome...

kommer ikke på no mer atm, men sikert seinere ^^

Aridima
5th December 2008, 10:19
Anime:
Ai no kazubi selfølgelig!!-Yaoi
Zetsuai bronze -Shonen AI
Yami no matsuei- shonen/action

Musikk:
Zetsuai bronze Carthexis - http://www.youtube.com/watch?v=oe5_z6Q2MLM
bare musikk videoer som kansje kan vises :)

Events:
Cosplay dating game XD
Kåring av beste cosplay

Silli-zicuni
5th December 2008, 20:42
Skits, skits, skits!!! XD :cip:

Nodoka
5th December 2008, 21:07
Skits, skits, skits!!! XD :cip:

Det har lenge vert åpent for skits på cons som er arrangert i norge men for at dette skal skje så må folk være intressert i lage skits og utføre dem. Noe ingen ser ut til å ville.

Så har du lyst på skits så anbefaller jeg å lage selv.

Theriza
5th December 2008, 21:42
Det er vell en del som har vært interessert, men har vært litt dårlig informasjon om åpen scene på mange con. En del synes kanskje det er litt vanskelig å for det første finne noen som jobber med det og så gå å spørre dem om å låne en mikrofon ^^'

Hadde kanskje vært flere som gjorde det om man satt opp et tidspunkt for det på scenen, og lot folk melde seg på på nettet før connet eller når de kom dit...

Izuma
5th December 2008, 22:08
Hvis det er folk som faktisk er interessert i å lage skits og utføre dem på connet med god planlegging osv, så skal vi ikke se bort ifra at det kan bli mulighet for skits. Men så må det jo da være folk som er interesserte i å faktisk gjøre dette. Det ble jo bl.a. postet om dette i annledning Desu, men de eneste svarene vi fikk var "Skits er bra" og ingen som faktisk ville utføre dem :cip:

Takker så mye for flotte forslag så langt, folkens! Keep 'em coming! 8D

Heika-sama
6th December 2008, 00:27
Det er vell en del som har vært interessert, men har vært litt dårlig informasjon om åpen scene på mange con. En del synes kanskje det er litt vanskelig å for det første finne noen som jobber med det og så gå å spørre dem om å låne en mikrofon ^^'

Hadde kanskje vært flere som gjorde det om man satt opp et tidspunkt for det på scenen, og lot folk melde seg på på nettet før connet eller når de kom dit...
Som Nodoka og Izuma sier:

Før siste Desucon så stod det om det både på cosplay.no og i flere tråder her på forumet at det ble søkt etter folk som ville holde skits, men vi fikk bare én mail fra noen som var interesserte.

Så jeg sier som Nodoka; om dere vil ha skits så sett i gang å organisere selv. Bare å kontakte Izuma eller noe, tviler på at hun blir lei seg for hjelp. ;3

Theriza
6th December 2008, 01:16
Heh, klarte jeg å putte foten i kjeften igjen gitt ^^'
bare folk som er lazy da *fail people!*

Vi planla vel egentlig en D. Gray Man skit, men hun som skulle skrive den blei hindra av noe personlige greier...

Hvis/når vi får i gang en Gravitation-gruppe er i det minste jeg veldig for å ha en skit ^^
kanskje dere får høre min fine (feel the sarcasm!) sangstemme igjen ^^

keirebu
15th February 2009, 00:42
Emmm, kan jeg spørre, hvorfor ikke kombinere et yuri og yaoi-con? Det er noe jeg ikke helt forstår med arrangementet, but, anyway, synes det er utrolig bra med et tilbud som dette ;) (Antar dette er rette tråden til forslaget:p)

kittypetro
15th February 2009, 02:05
For ett Yaoi con så er vell nesten noe PoT nødt til å vises :P

Rie-chan
16th February 2009, 17:32
Jeg ser ikke hva som er yaoi med PoT?

For all del. Okane ga nai. Fikk meg til å gråte. Men jeg ville ikke latt mindreårige se på den.

Amaye
17th February 2009, 01:55
ehm.. Hva er skits og PoT?
Eller så støtter jeg Keirebu om å ha your- og yaoi-con sammen^^,

kittypetro
17th February 2009, 02:13
PoT

Prince of Tennis

Black_knight
17th February 2009, 03:58
kan dere vise fra Please teacher?

MikaThePokeFreak
26th March 2009, 20:26
Kan dere ikke ha en form for karaoke? Med sanger fra Shonen Ai/Yaoi seriene? Det hadde vært kjempegøyt!!!

Theriza
27th March 2009, 00:48
Karaoke fra Gravitation...count me in ^^

Hva med en AMV eller Comic strip konkuranse?

Mikky
8th April 2009, 03:53
er ikke onegai sensei (please teacher) straith? o,o <_<