PDA

View Full Version : Xbox Naruto : Broken Bonds ( xbox 360 )

sionic
2nd December 2008, 12:24
heisann !
For litt sida kom naruto : broken bonds ut til xbox360 :)
oppfølgeren til rise of a ninja tittelen :) har komt meg ca 50% i spillet ( jada går tregt framover ) men det er fordi dama vil se på meg spille så hun også får det med seg

Men dem har forbedra MASSE av innholde, mykje posetivt og noke som ikkje heilt stemmer ( bare småting som egentli er bagateller ) f.eks, at replacement tecniqe blir brukt av personer i spillet som egentli ikke bruker den.

Men tråden her går ut på eg vil høre deres feedback av spillet, kommer du til å kjøpe det ? har du kjøpt det ?
Viss du har kjøpt det / spilt det, hvordan er din meining å opplevelse rundt spillet ? :shuriken:

Kamon
3rd December 2008, 14:26
Har runnet storyen på spillet og må si jeg likte det veldig godt. Mye forbedringer fra forgjengeren, men likte ikke helt at man ikke lenger kan bruke D-paden til sidestepping. Prøvde å nyte spillet så mye som mulig, men måtte til slutt rushe gjennom siste del av storyen, slik at jeg skulle klare å fokusere på heldagsprøvene. Har derfor en del sidemissions igjen som jeg kommer til å gjøre nå etter hvert :)

Fenrir87
17th January 2009, 22:56
Helt rått spill. Sidestepping på D-pad fungerer dårlig i story ha:(
Men online fungerer det som det skal:)

Grimmjow
18th January 2009, 02:06
noke som ikkje heilt stemmer ( bare småting som egentli er bagateller ) f.eks, at replacement tecniqe blir brukt av personer i spillet som egentli ikke bruker den.

det er ikke engang en bagatell da, man kan fint regne med at alle ninjaer i naruto-verdenen kan bruke body replacement technique. med mindre de aldri har hatt noen som helst form for opplæring.

Blackfred
20th January 2009, 09:30
det er ikke engang en bagatell da, man kan fint regne med at alle ninjaer i naruto-verdenen kan bruke body replacement technique. med mindre de aldri har hatt noen som helst form for opplæring.

Rock Lee kan bruke replacement technique i spillet. Hax!

Grimmjow
20th January 2009, 12:25
det er bare imba da D: