PDA

View Full Version : Treff Teppanyaki-treff i Trondheim

Sakuya
21st November 2008, 12:14
Hva: Teppanyaki
Hvor: Samurai Grill (i Prinsens Gate)
Når: 28. november, rundt klokka 19:00
Ekstra: De aller fleste av oss møtes ved Olavsstatuen på Torget sånn ca. 18:30 for å så gå samlet nedover mot Samurai Grill siden ikke alle (inkludert meg) faktisk vet hvor det er hen.

Informasjon:
I annledning at det faktisk har åpnet et nytt, japansk-inspirert spisested i Trondheim som spesialiserer seg på Teppanyaki tenkte vi at vi skulle innvie dette spisestedet i ekte Japani-ånd. Derfor blir det nå et treff der vi spiser og koser oss med teppanyaki og diskuterer alt mellom himmel og jord.

Teppanyaki (????) er en form for japansk kjøkken der man bruker en jernrist (teppan) til å steke maten sin. I Japan kan teppanyaki sikte til diverse andre retter som okonomiyaki, yakisoba og monjayaki, men den vestlige formen er som regel bare at man griller ting. Ingredienser er alt fra biff, reker til diverse grønnsaker. Man sitter da rundt en grill og hiver på det man selv vil ha med andre ord.

Ta med penger til mat hvis du skal spise, og ikke minst masser av godt humør! Dette blir artig. :3

Kommer:
Sakuya
Nekochan + 2 til
Maximum-Power
Joppe
Mr.Mag
Supphe
Gruffaloo
Akamaru
Akaihime Aiko
jhk
MoccaMastah

Kommer kanskje:
Aeki + 1 til
Ekusa

Gruffaloo
21st November 2008, 16:47
Jeg er med!

Akamaru
21st November 2008, 21:29
Oh! Jeg leste i Adressa om dette stedet! Jeg vil gjerne komme! Jeg skal få med meg søskenbarnet mitt.

Men siden jeg bor et stykke unna, kan jeg settes som kanskje kommer foreløpig.

Aeki
22nd November 2008, 14:05
Jeg og veninne er sikkert med!

Akamaru
22nd November 2008, 18:20
Ok, da er det bestemt. Jeg og søskenbarnet mitt (som heter Akaihime Aiko her) kommer!

Nekochan
24th November 2008, 14:05
Kan bekrefte at det kommer to til ^^ Ingen bruker på Japani, men de heter Marthe og Mark :)

jhk
24th November 2008, 22:54
Jeg kommer sikkert.

Maximum-Power
24th November 2008, 23:50
Oh nice, mange folk ! ^^

btw jeg er garantert med

ynnos
28th November 2008, 15:23
:(

Nekochan
28th November 2008, 15:28
oy. så dette netopp tilfeldi...kan jeg komme å?

Alle som vil kan komme :)

Mr.Mag
28th November 2008, 15:48
Jeg må melde pass på treffet. Flyet til mamma og pappa ble forsinka, så jeg må være på vernes når treffet starter. Beklager alle sammen.

ynnos
28th November 2008, 21:42
d had vert så moro å være me. men jeg fant d ikke. jaja. lure på når d sluta av