PDA

View Full Version : Nintendo Tales of Symphonia: Dawn of the New World

dark kwen
20th November 2008, 15:23
Jeg har gledet meg til at dette spillet skulle bli gitt ut i USA slik at jeg kunne få tak i det >D

Har dere noen forventninger til dette spillet?

Jeg gleder meg til å spille og å se de gamle karakterene igjen. Del deres mening, men husk ikke noe spoilere her takk uten spoilertag

EiLD
20th November 2008, 15:55
Jepp, jeg har ventet på en fortsettelse en god stund. Spilte igjennom dette minst tre ganger som jeg kan huske på grunn av historien.

Likte spesielt Yggdrassil som gjorde det han følte var riktig. Isteden for "bah you beat me, see you again", han sier bare at han ikke angrer på valgene sine og ville gjort det samme om igjen hvis han fikk sjansen. Og jeg digger spill som lar deg slå mektige vesner som har gud-status. Gir alltid en ekstra mening bak det å levle opp.

Ganske interessant det vi har sett så langt fra trailere. Man har visst helt nye personer å kontrollere som dulter inn i de forrige figurene, men ikke helt vennlig. Tenker det blir fint på linje med Golden Sun: The Lost Age

Jeg skal redde verden, så jeg må drepe deg!
Jeg skal også redde verden, så jeg må drepe deg!

Communication failure = win.

dark kwen
21st November 2008, 17:50
Jeg skal redde verden, så jeg må drepe deg!
Jeg skal også redde verden, så jeg må drepe deg!

Communication failure = win.

det er et vakkert spill ja :)

ja XD det er en av de morsome tingene med spillet, og det å slå guder og engler :D

golden sun er jo også et bra spill ;)

Grethe B
26th November 2008, 21:10
Har ikke fått muligheten til å skaffa meg det spillet enda, men skal garrantert ha det en gang i fremtiden :)

Cactuar
26th November 2008, 23:00
Noen som vet om det her eller Tales of Vesperia e planlagt utivelse i europa? Bare sjekka tothegame.com kjapt, og finner ikke euro eller nordisk releasedato, bare not announced på alt.

Grethe B
26th November 2008, 23:38
Noen som vet om det her eller Tales of Vesperia e planlagt utivelse i europa? Bare sjekka tothegame.com kjapt, og finner ikke euro eller nordisk releasedato, bare not announced på alt.

Gikk inn på ign.com

US: August 26, 2008
Japan: TBA 2008
Europe: August 29, 2008

Fant jeg ut...
Men man kan spørre på butikkene som selger spill om de kan finne en dato.