PDA

View Full Version : Min film fra Desucon 2008; noen spørsmål til dere!

Wedge
14th November 2008, 00:39
Så, dere!
Jeg driver å klipper sammen en lengre video i flere deler om min tur til Desucon, både som en dokumentar til mine Amerikanske venner, og som et prosjekt i Engelsken. Jeg er halvveis ferdig - tekniske komplikasjoner har ført til at redigering har blitt utsatt i det uendelige - og begynner å nærme meg stadiet hvor det episke klimakset, Desucon, skal presenteres.

Så må jeg spørre om et par ting;
*Er det noen som absolutt ikke vil vises på film? Filmene blir publisert på internett, på BlipTV og kanskje på YouTube (siden vil ikke spille av videoene mine ._.;), og om noen ikke vil vises på internett, SI IFRA! :D La meg vite hvordan du så ut, og jeg skal unngå å klippe deg med.
*Kan jeg bruke bildene jeg finner i Bilde tråden her på forumet, i et klippshow? Si ifra om dere helst ser at jeg ikke bruker bildene deres. Om du vil donere bilder til en god sak, hadde det også vært strålende! (Tviler på at jeg får bruke DirtyWorker sine bilder fra photoshooten?)

Det var mer eller mindre bare det. :D Hele filmen blir kanskje en halvtime lang, kanskje lenger, og inndelt i flere deler som blir lastet opp på BlipTV - den første biten er nesten ferdig oppladet allerede. Og jeg kommer i tillegg til å laste opp tidbits, mindre klipp med gøyale saker (looking at you, Riku >:D) og filmer fra cosplay konkurransen (som det allerede finnes en drøss av, men... :0 Ikke undervurder mine CRAZY EDITING SKILLZ!)

Håper å høre fra dere snart! Cookies til de som leste alt helt ned hit! :D

marilla
14th November 2008, 02:47
Ang bildene fra photoshooten - ta kontakt med brukeren "Skumring" her på forumet, det er hun som tok bildene. :)

wlkr
14th November 2008, 05:32
Bildene jeg tok kan du gjerne bruke, forutsatt at jeg blir kreditert for de. Gjerne en link til Flickr-kontoen min også.

Saber
14th November 2008, 06:57
Ser på meg? Jeg er uskyldig jeg......hehe...Det blir bra...gleder meg allerede xD

Men du må gjerne bruke mine bilder ;)

Her har du linken til dem

http://s260.photobucket.com/albums/ii35/cheesern_2008/Desucon%2009/

Wedge
14th November 2008, 09:53
Marilla: Mange tusen takk! Venter spent på svar fra henne as we speak.

wlkr: Tusen takk! Du skal selvfølgelig bli kreditert og linket til. :)

Saber: Tullball, du er like uskyldig som jeg er, lille snik. XD Men din uskyld kan kanskje bevises når man tar dine maniske yaoi fans i betraktning.
Og mange takk for bildene! Skal bruke dem godt og gi deg all kred :D

Alle sammen! Del en http://blip.tv/file/1465873/ og del to http://blip.tv/file/1466139/ er oppe på Blip!
Keep in mind: Denne filmen er som sagt et prosjekt for Engelsken, så de to første delene er mest meg som bare snakker og er trøtt. Om dette ikke interesserer dere overhodet, vent på del 3 vær så snill!
Og, vennligst unnskyld den fryktelig amatøraktige redigeringen; dette er mitt første forsøk på video redigering. >w<

Shashi-Chan
14th November 2008, 10:19
Litt av en poetisk måte teksten de to delene er på ^^

Wedge
14th November 2008, 10:22
Litt av en poetisk måte teksten de to delene er på ^^

Haha XD Ja, takk. Jeg brukte med vilje cheesy tittelkort for å gi det en humoristisk klang. Det ser helt forferdelig ut når man leser det om man ikke skjønner at det er spøk og ironi XD;

Saber
14th November 2008, 10:54
Vel.....tar å ser på det når jeg kommer hjem....alt for mye bråk på jobben.....hehe

Men bare bruk bildene akkurat som du føler for det ;)
I belive in you xD

Shashi-Chan
14th November 2008, 11:08
Du kan forresten bruke mine bilder hvis du vil, men da må du slite deg igjennom http://fsgatelands.com/desucon3/Bilder mappa selv XD

Wedge
14th November 2008, 11:15
Åh herlig! :D Pløyer gjerne gjennom alle sammen, mange takk! XD <3

kittypetro
14th November 2008, 12:02
er det mulig å få link til den videoen eller? Hadde vært gøy

Saber
14th November 2008, 12:08
Den ligger på toppen av denne tråden ;)

Wedge
14th November 2008, 12:30
Kittypetro: Jeg har postet link til del en og to i en tidlige post; bare å lese gjennom tråden, er ikke så lang enda! :D

Jeg skal poste link til alle delene i åpningsposten når de er oppe! :D

Saber
14th November 2008, 12:36
Blir spennende å se resten.....I got the good fuzzy feeling I had at Desucon again......Thank you xD

kittypetro
14th November 2008, 13:17
ok så den, genialt, du er faktisk i en av filmene mine, når Zack takker deg, er på youtube, er bare å gå å se

Tharanee
14th November 2008, 15:00
fantastisk. det var artig og se på. du hadde vittige kommentarer og god engelsk. venter spent på neste del. hadde heller ikke tenkt over hvor mange timer med transport folk langt borte må ta for å komme fram. all ære til dere:..

Silli-zicuni
14th November 2008, 16:39
Aaaah, awesomeness! The warm, nice Desucon-feel is returning! : D

It's really fun to watch 8D Can't wait for the next part!! (and can't be bothered to switch my brain to Norwegian again XD)

Takashi
14th November 2008, 23:13
Du må gjerne bruke mine! :)
http://s486.photobucket.com/albums/rr229/Teitashi/Desucon%2008/

Og om du brått har fanget meg på film har jeg ikke noe imot om du bruker det.. x3
Del 1 og 2 er kule! :D Your English is VERY good! :D

dark kwen
14th November 2008, 23:22
du må gjerne bruke bildene mine, men vil gjerne som andre folk har sagt ha litt kredz
om det er snakk om brukernavne mitt eller noe sånt er helt greit så lenge jeg kommer med ;)

Wedge
15th November 2008, 01:03
fantastisk. det var artig og se på. du hadde vittige kommentarer og god engelsk. venter spent på neste del. hadde heller ikke tenkt over hvor mange timer med transport folk langt borte må ta for å komme fram. all ære til dere:..
Mange takk! Glad du likte det, del tre er i produksjon as we speak~

Aaaah, awesomeness! The warm, nice Desucon-feel is returning! : D

It's really fun to watch 8D Can't wait for the next part!! (and can't be bothered to switch my brain to Norwegian again XD)
Tell me about it! :D Har den følelsen hele tiden mens jeg jobber på filmene XD
Mange taaakk! :D And, I got that feeling all the time, know exactly how that is! XD

Du må gjerne bruke mine! :)
http://s486.photobucket.com/albums/rr229/Teitashi/Desucon%2008/

Og om du brått har fanget meg på film har jeg ikke noe imot om du bruker det.. x3
Del 1 og 2 er kule! :D Your English is VERY good! :D
Mange tusen takk for både bilder og gode ord! :D Er ganske sikker på at jeg har deg på film meg Angeal, så ikke se bort ifra at du blir med ;)

du må gjerne bruke bildene mine, men vil gjerne som andre folk har sagt ha litt kredz
om det er snakk om brukernavne mitt eller noe sånt er helt greit så lenge jeg kommer med ;)
Ingen fare, jeg glemmer aldri å kreditere der jeg skal. Du blir selvfølgelig med på rulleteksten~! Mange takk for at jeg får bruke dem :D

Takashi
15th November 2008, 19:48
Hihi, høres flotters ut! :D Gleder meg til å se!

Theriza
15th November 2008, 20:23
Genialt! synd du ikke fikk med algorithm march, men film derfra ligger på youtube ettelerannet sted...

Jeg fikk tilbake desucon følelsen bare av å se på veien til connet...

Gleder meg til neste del kommer opp ^^
Thank you!

p33r
16th November 2008, 13:27
Som Organizer for Desucon må jeg virkelig si at det neste er litt magiskt å se videoene nå i etterkant. Jeg har aldri opplevd Desucon fra besøkersiden og det er utrolig kult å se videoen.

12 timer med tog! dear lord T_T

Ville du hat noe imot om vi legger ut disse videoen på desu.no når alle er ute senere? Jeg synes de fanger "sjelen" til Desucon ganske bra.

Wedge
16th November 2008, 14:44
Takashi og Theriza: Mange takk! :D *Jobber frantisk på del 3*

p33r: *Glise bredt* Oi, det hadde jeg ikke ventet! Selvfølgelig kan dere det, det hadde vært en ære! :D Tusen takk!

p33r
16th November 2008, 14:55
Nå se å få ut del 3! Jeg vil se køen >_>

Nanaki83
16th November 2008, 15:00
aaah...gode minner. køen ja..den som gikk så å si 2 kvartaler. kan trygt si det var god stemning når alle vet at det er likesinnede man står med.
for å sitere en med-otaku
"man kan undre seg hvor mye fun-facts som blir produsert og fortalt i en slik kø"
*gleder meg til del 3*

man burde hatt det påbudt at det må enten være minimum 3 con...eller en hel langfilm som en slags ventepølse til neste con i året.

Theriza
16th November 2008, 18:19
Hehe, true.

Har foresten blitt inspirert til å lage videoblogg fra mine fremtidige cons. Uppcon and Alcone beware.

Nå, hvordan få tak i et filmkamera...

kittypetro
30th November 2008, 11:59
Så hvordan går det med den neste delen er du ferdig med å editere snart?

Namie
30th November 2008, 12:33
Er det du som snakker engelsk? Shit, din engelsk er jo driiiiiiiiitbra. Hørres ikke ut som de fleste (og meg) som snakker litt sånn teit norsk-engelsk =P

p33r
30th November 2008, 14:58
Jeg krever at del 3 kommer ut snart, ellers vanker det ban og utestengning fra Desucon 4 >_>
(okay, kansje ikke, men jeg vil ha del tre!)

Shashi-Chan
30th November 2008, 15:40
lol, p33r er veldig utolmodig, men ja, jeg vil se del 3 også :<

Khreii
30th November 2008, 17:14
Jeg er helt enig! Vil få se del 3, eller.... D:<
Neida, jeg bare tuller, men kan du forte deg litt? ^^

Xaphania
30th November 2008, 23:25
Første tanke (då eg såg at du hadde lagt ut film): Omgomgkultfilmen!
Andre tanke (to sekund etter eg hadde trykka på play): OMGNIGHTWISH!!1!eleventyone!

Du er seriøst awesome, kvinne (og som andre har sagt før meg, særs god i engelsk, sjølv om eg igrunn ikkje hadde forventa noke anna, heller). Og eg har ikkje begynt å sjå skikkelig endå ein gong. : D

Rainbow-pooped-on-hair is good. 8D *Kommentere medan ein ser på*
Friends from 'down south'. Priceless. xD

Aw, man, gleder meg masse til del tre kjem. Hugsar eg såg deg filme då vi stod der i kulda og venta på å få kome inn. x)

(Forresten, tok du bilete også? Eg syns å hugse det, men det kan hende det var nokon andre..)

Wedge
2nd December 2008, 23:08
Heisann alle sammen, beklager masse at det har tatt sånn tid å pumpe ut del 3! Jeg har hatt det masse travelt med skolearbeid og andre prosjekter, endel film som har gått tapt og frantisk jobbing for å finne det igjen. Så gjorde jeg en avgjørelse, å redigere alle delene til en sammenhengende film for å vise til klassen min, for å gjøre det lettere å bare sette den på og la den spille. Så derfor har det tatt endel tid. Men, jeg kan forsikre dere om at del 3 OG 4 snart er klare til å legges ut, samtidig som jeg jobber på å sanke bilder til cosplay biten helt på slutten. Sit tight and stay tuned! D: <3
;-;! p33r, I plead with you, have mercy on my soul.

p33r
3rd December 2008, 00:06
hhmmmpphh, p33r is not amused. FILM NOW!

Men i all seriøsitet, filmen er helt super. Du har virkelig klart å fange opp den "spenningen" som er før Desucon. Det er også derfor jeg er så spent på neste del, hvordan er denne spenningen for besøkende. i wanna know i wanna know!

Red
3rd December 2008, 00:54
I wanna know too! Fikk endelig karet meg til å se dette her, og du vååååger ikke ta altfor lang tid med neste del! ^^

Wedge
3rd December 2008, 06:30
*Salutere* Jobber som en gal!

Yatch
3rd December 2008, 08:39
gief del 3! :3
*vente spent*

Anime-Demon
3rd December 2008, 09:42
wow kjempebra video! gleder meg til 3 del XD

Strawberry
3rd December 2008, 19:06
Jeg vil også seee del treeeee~~ *-*

Felisaur
3rd December 2008, 21:59
Venter på del 3 i spenning x)

Wedge
4th December 2008, 07:57
Åh hjelpe meg, prestasjonsangst! XD

DEL 3, FOLKENS! http://blip.tv/file/1536572
Håper den faller i smak og var verdt venten?! :D (Tror den laster ganske sakte, så vennligst bær med meg!)

*Jobber panisk på del 4, klimaks og forhåpentligvis konklusjon!*

Saber
4th December 2008, 08:35
hehe...kjempe bra jobba....FÅr ikke sett den på jobb :(
Ta den tid du trenger....Det er da resultatet blir best ;)

Theriza
4th December 2008, 08:38
Heh, der forsvant tida jeg skulle øve til georgrafiprøve ^^ So worht it!

Bra jobba!

kittypetro
4th December 2008, 09:17
omg, so awesome

Hehehe gammel dame trodde vi protesterte, så genialt, lenge leve den eldre generasjon

Anime-Demon
4th December 2008, 11:27
wow elsket nr 3! nr4! nr4! fort! fort! >_< så bra XD

p33r
4th December 2008, 11:44
Awesome, alt jeg ikke viste om Desucon køyen! Jeg ser jo ut som om dere klarer å underholde dere helt fint selv :P

Saber
4th December 2008, 12:05
Har tatt med hu dama som spurte oss om vi protesterte? Genialt xD

Exona
4th December 2008, 13:01
Omfg, når jeg ser del 3 angrer jeg på at jeg var lat og sov til jeg våkna av meg selv (12~ tiden). :(
DEL 4 NAO! (men ikke rush :D)

Takashi
4th December 2008, 13:03
Ååååwh!! Syykt bra!! I WANNA GO BACK!!
Du fremstiller Desucon på en sinnsykt bra måte! Gleder meg til del 4! FÅ DEN UT SÅ FORT SOM MULIG! (no pressure) ;)

Tharanee
4th December 2008, 13:04
fantastisk! var crew så jeg var inne mens dere stor i kø. men artig og se alt det morsomme dere drev på med. gleder meg til neste del. håper jeg ser meg selv.. så Gambatte!

Red
4th December 2008, 14:12
Ooh, nais, dette liker jeg! Så gøy å se hva som foregikk der ute mens jeg var inne som crew. Vil ha neste del snart, please!

phyconinja
4th December 2008, 14:30
Yeay. The desucon feeling is back in my body.

Khreii
4th December 2008, 16:11
I love this vid. Og jeg vil ha del 4! Fort, fort! >_< Skulle ønske at Desucon hadde vært oftere...Jeg har så lyst til å dra der igjen, og når jeg ser på den filmen, får jeg enda mer lyst! xD

Felisaur
4th December 2008, 16:29
Kjempebra x) Filmen hakket veldig mye her, det er sikkert ikke meningen, men datan min fikk alt til å gå i sånn hakkegreier.

Likevel, kjempebra video! ^^

Saber
4th December 2008, 18:19
Nice Nice Nice...jeg likte den sinsykt mye...følte meg bare ltit teit når jeg så den...JEg blei så eid av den yaoi gruppa....og ingen ville redde meg :( hehe

Gleder meg til del 4 xD

Wedge
4th December 2008, 18:40
Yee! Mange tusen takk, alle sammen! :D Klipper opp del 4 as we speak!

KawaiiHao; hvilken internettbrowser bruker du? Jeg aner ikke om Blip funker like bra på f.eks. Internet Explorer som Firefox eller Opera. D:

Saber; aww, hvis du vil jeg skal klippe ut delene med yaoigruppa kan jeg gjerne det, vil ikke du skal føre deg ukomfortabel? :3 Om ikke, så vit at vi hvertfall nøt synet! XD

Saber
4th December 2008, 19:08
Wedge: Nei nei...er du gal...jeg syns det var genialt...ikke fjern noen ting ;)
Jeg likte den delen så sinnsykt...fikk tilbake masse glemte minner og koselige følelser av alt xD

Den har ikke noe problem med firefox...det er den jeg bruker ;)

Jikap
6th December 2008, 04:59
Hvilken sang er det du bruker i del 3? det høres nesten ut som om de synger "Desucon" ^^
*dukket så vidt opp på filmen, under ett sekund xD*

Gleder meg til del 4 ^^

Wedge
6th December 2008, 05:38
Jikap: Sangen i del 3 er "Chocolate Disco" av Perfume. :D Og ja, jeg vet at det høres ut som "Desucon" XD Det var så funny at jeg måtte velge den!

p33r
6th December 2008, 12:52
Jikap: Sangen i del 3 er "Chocolate Disco" av Perfume. :D Og ja, jeg vet at det høres ut som "Desucon" XD Det var så funny at jeg måtte velge den!

Fun fact: vi tenkte også akkurat det samme, det var sangen vi brukte da vi anonserte Desucon 2 på Sub.scene på valentines maid-cafèen. Hvis jeg ikke husker feil. Vi hadde litt lyst til å bruke den som themesong, problemet var at den ikke hadde nok bass/drive. Men det vil alltid være en sang jeg forbinder med Desucon.

Skal ikke se bort ifra at den kommer tilbake igjen heller :>

Vesnet
6th December 2008, 23:03
Wedge: Siden jeg ikke fikk kommet meg til Desucon3 (går på skole i england) så var den videoen et stort plaster på såret. Hvis du kommer til Soracon og jeg husker det så skal jeg gi deg en stor klem.

Kimuri
7th December 2008, 17:11
haha! du filma meg og Darth Sidius når vi var på vei for å kjøpe sminken hans xD
jeg var Link :D

Wedge
9th December 2008, 08:39
Vesnet: Oi! Så utrolig hyggelig! :D Jeg er utrolig glad for at du satt så pris på videoen min, og jeg ser masse frem til å se deg på Soracon! <3!

Kimuri: Heisann! Lurte på når jeg skulle høre fra deg ja! XD Jeg ble virkelig imponert av cosplayet ditt, du la så masse arbeid ned i det og fanget figuren :D Kjempebra gjort!

Alle sammen, del 4 er nesten klar nå! Har jobbet på spreng innimellom alt annet, og nå er jeg nesten fornøyd med klippingen, syncen og presentasjonen. Litt ekstra redigering, pluss cosplaybiten, og kanskje et hest ord eller to fra Wedge på turen hjem igjen, så er vi i boks!

Anime-Demon
9th December 2008, 10:02
yes! del 4! gleder meg :D
får lyst til å skaffe meg videokamera til neste desu når eg ser vor bra din film ble :nya:

Saber
9th December 2008, 10:45
Det er bra ;) Gleder meg....Når vil det komme en komplett film? Altså ikke mange deler?

Silli-zicuni
9th December 2008, 20:14
Åååååå, så awesome!!! Violators er bra!!! Venter spent på del 4 8DDD

Also, I'm glad you filmed Xemnas' molestation of me!!! We now have living proof T^T I WAS ABUSED :nya:

kittypetro
10th December 2008, 16:45
Så hvordan går redigeringa? Gleder meg til neste del, har sett alle de andre 3 ganger alt og venter bare på den siste delen

TownyTuff
10th December 2008, 17:46
Jeg satte toeren på pause, sånn helt tilfeldig, og tror du ikke jeg ser meg, pappa og venninna mi. :D

Synes alle tre delene hittil har vært helt fantastiske. Jeg er nå delvis happy og delvis deppa - jeg har blitt påmint hvor utrolig awesome det var på Desucon og fått tilbake Desu-følelsen, samtidig som jeg savner alt ved det pluss at jeg nå er innstilt på nytt Desu, men som det er så aaaltfor lenge til...

Og jeg er enig med p33r og resten av gjengen: Du bare MÅ poste del 4 snart! Jeg kan ikke vente. :D <3

Shwopi
10th December 2008, 19:38
woah! hadde det kjempe gøy med å se på alle klippene! Gleder meg til å se den fjerde! Det dumme med dette er at jeg begynner å glede meg alt for mye til desucon4 <.<
Du skal vel gjøre noe slikt til neste år også? 8D
Du kommer til å få 6er på dette! (hvis det er karakterer da) Det er jeg ganske sikker på >: D

Anime-Demon
17th December 2008, 23:18
hvor blir del 4 av? Har sååå lyst til å se meir >_<
Håper du legger den opp snart! ^^

Shashi-Chan
18th December 2008, 01:16
Må du få opp del 4 da :P Ellers pusser jeg p33r på deg :nya:

Wedge
18th December 2008, 09:12
;-; Noes, not p33r, have mercy on my mortal soul.

Sliter med endel private ting og masse jobb med skole og julegaver, dere. Beklager virkelig at det tar sånn tid ^^; Akkurat nå går den lille fritiden jeg har til å få ferdig julegavene som burde ha blitt sendt forrige uke. Men jeg lover, del 4 kommer i ferien!

Anime-Demon
18th December 2008, 12:19
aww okay XD Skal prøve å være tålmodig intil da :p

Saber
18th December 2008, 16:17
Don't stress it....Take your time...The best result comes from time ;)

TownyTuff
19th December 2008, 14:41
Hvis man skal dømme etter de tidligere videoene, er det verdt å vente på. :nya:

kittypetro
25th December 2008, 22:17
God overstått jul alle sammen

Så hvordan går den redigeringa?

Sandra Carina
29th December 2008, 22:05
Filmen var kjempe bra :) Gleder meg til del.4..
Det var foresten jeg som cosplayet VIVI.. ( jeg er en jente XD )

kittypetro
29th December 2008, 22:22
VIVI... jeg så deg, men var midt i noe så jeg fikk ikke tatt bilde, tenkte jeg skulle fine deg senere, men det gjorde jeg ikke *sukk*

Men ja hvor blir det av del 4, ferien er snart over, meg vil ha mere

Edit:

OK nå er ferien over og jeg har fortsatt ikke ikke sett snurten av del 4, what is taking so long? *pouts* Me want more plz

Villdyr
6th January 2009, 20:04
Fyyyyy som jeg skal på neste Desucon. o_o Jeg så 1, 2 og 3 nå nettopp, og fløy nesten av stolen i det jeg så en av mine beste venner i del 3. xDD Han dukket opp i grønn jakke i diskusjonsdelen. Men akk, noen cosplayet Beat fra The World Ends With You. <3

Virkelig underholdene å se på, altså. 8D Kjempefin engelskuttale også. Jeg får se å møte opp som Minamimoto fra TWEWY eller Axel til neste gang. 8)

*glede seg til del 4*

Anime-Demon
13th January 2009, 23:03
Del 4 blir av? Gleder meg sånn! >_<

Myrddon
13th January 2009, 23:16
Så nettopp gjennom delene. dammnn! jeg gikk glipp av alt det der. :gråte:
Må komme tidligere i år

Danieru-kun
27th January 2009, 15:33
We needz part foooor..

Noen ny status om denne?

kittypetro
27th January 2009, 16:02
ja jeg også begynner å lure på om vi snart får se en ny del

Soryouken
27th January 2009, 18:21
yeah! MOARRR!

ragonzul
27th January 2009, 18:28
Damn, at jeg ikke har lagt merke til denne tråden før nå! Awsome. Elsket det, og som alle andre: hvor er fjerde del?! Must have! =D

Sasodei90
3rd February 2009, 16:38
utrolig bra filmer. du er utrolig flink til å snakke engelsk :D gleder med til part 4! DesuCon 08 var kjempe gøy! WOOT! veldig stilig idee å lage film for engelsk klassen da :D

EDIT: eller var den egentlig for engelsk klassen din? kult at du kan bruke den for ikke å få fravær da i alle fall XD haha :D

TownyTuff
23rd February 2009, 10:04
Denne geniale serien trenger en del 4! Fortsatt! :D Skal se filmene igjen i løpet av dagen, fordi de var for awesome til at jeg kan la være.

Danieru-kun
8th March 2009, 02:55
Del fire???

No where to be found? Vi trenger snart en oppdatering :S
Har du gitt opp? Har du mye å gjøre for tiden osv osv :P

Roze
8th March 2009, 13:33
Utrolige flotte videoer! =D Husker så godt da jeg var med på å konvertere Riku cosplayeren til Yaoitisme XDD Gikk egentlig ikke så bra. >.< Åsså fikk jeg se Eivind igjen, den beste Angeal cosplayeren som finnes der ute! 8D

Er så brae videoer! >3< Husk å drikk kaffe neste gang kjære filmer. =3

Gleder meg fryktelig mye til del 4! ;D

Iji
8th March 2009, 18:22
Oi sann, skikkelig awesome saker du har laget her! :D Må si jeg er imponert;) Og du har så langt klart å catche meg i 0.67 sekunder, som er mye mer enn jeg har blitt på noen bilder jeg har sett så langt:cip: Gledre meg veldig til fortsettelsen! :) Synd du ikke fikk med Algorithm March, du kunne ha lånt versjonen min på youtube... :/ Men det ble nå bra likevel! :D

caeur
8th March 2009, 19:40
Artig titting, må jeg si, og god redigering forsåvidt - en har lyst til å se hva som skjer videre. ^^

Er det noen planer om å lage en Soracon-dokumentar også? :3

kittypetro
11th March 2009, 19:49
Damn it jeg begynner å bli utålmodig, hvor er del 4?

Khreii
11th March 2009, 20:03
Enig.
Jeg vet at det tar litt tid, men.... Jeg klarer ikke å tro at noen har brukt så mye tid på det.... Kanskje jeg er bare utålmodig, men du kunne i det minste si ifra hvis du ikke får jobbe med det fordi du har annet å gjøre, at det tar så mye tid fordi det er vanskelig, eller noe....
Jeg har sett alle de 3 delene hundre ganger nå, og vil snart få se del 4! Vær så snill! T_T

caeur
11th March 2009, 20:44
Alt til sin tid. Jenta har nok veldig mange andre ting å gjøre som er veldig mye viktigere enn å redigere en film så brukere av dette forumet skal bli førnøyde.

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Siste del kommer nok om ikke så alt for lenge, men det nytter strengt tatt ikke mase.

Khreii
11th March 2009, 20:55
Jeg vet, jeg vet. Det var bare litt lenge nå, så jeg håper at vi får se del 4 snart! ;)

MikaThePokeFreak
31st March 2009, 22:27
Dødskult!! Kan nesten ikke vente på del fire! Let's team up and do this on Aicon!! Det hadde vært ganske gøyt...Hmmm...Kanskje jeg skal gjøre det! Har jo eget digitalkamera...:lur:

Svenningen
27th April 2009, 11:47
så alle 3 delene nuh..
stakkar riku..

digga cloud strife kostymet =)

Danieru-kun
27th April 2009, 13:41
Jeg tror dette er en av de mest uoppdaterte trådene jeg har vært innom her :P
Utenom mine egne... -_-

Vi er sikkert en stor gruppe som venter på del fire, og det at det ikke har kommet noe nytt siden 4th December 2008 kl.: 07:57.

Det er så og si nesten fem måneder siden..

Wedge: Kan du gi oss et lite tegn til at du lever? Eller til at prosessen lever? Eller er død?
Vi vil gjerne ha et lite tegn..

Svenningen
27th April 2009, 14:57
jepp om vi skal tygge videre på knyttnevene eller gi opp håpet og tafse på gafflene

Biggs
27th April 2009, 18:35
Jeg har pratet med Wedge og Jeg kan nok informere om at del 4 desverre er lagt på is =O

Amaye
27th April 2009, 18:46
Woot???
Den var jo så morsom å se på!!!
Hvorfor?? Vi forlanger en forklaring!!

Danieru-kun
27th April 2009, 23:38
Aww :(
De som begynte så bra :(

Ja ja :)
Vi venter i spenning til hun vil lage del fire. ^^

Svenningen
28th April 2009, 14:36
vel, takk for svar anyways,.. nå for vi vel bare roe vårs ned xD

Iji
28th April 2009, 18:03
Jaja, litt synd kanskje, men det var jo morro det vi fikk ;P

Biggs
30th April 2009, 12:31
Det kom vist en del andre ting i veien, og nå har hun desverre bare ikke tid =/

p33r
30th April 2009, 12:41
*vanke med ban* det var den beste delen :(

ragonzul
30th April 2009, 14:41
Bummer. Jaja, det var morro så lenge det varte ^^. Dessuten finnes det fortsatt håp! Den er tross alt bare lagt på is, ikke kanselert! =D

Takashi
30th April 2009, 17:43
Mhm! Ho har vel fortsatt det ho filma, så ho kan redigere det til oss en gang hun får tid! ^^

Men Biggs, fantastisk at du sier ifra. Denne tråden hadde nok blitt SPAMMA NED med "HVOR ER DEL 4?"-innlegg snart. (ikke det at det ikke hadde BEGYNT, men.. x3)