PDA

View Full Version : Selges Selger størsteparten av mangasamlinga mi!

HaRLe
13th November 2008, 02:52
Jeg selger mesteparten av det jeg eier av manga ^^; De ligger for tiden på loftet, så det kan hende jeg har flere bøker av samme serier, men jeg tok disse fra en liste jeg har laget.

http://klinkekula.com/mangasalg.jpg

Normal pris per bok: 39,-

* = komplette serier
^ = 30kr per bok
~ = 20kr per bok
$ = 10kr per bok
# = 50kr per bok

Alice 19th 1
Alichino 1-2
Apothecarius Argentum 1-2
B.B.Explosion 1-5 ~
Baby and Me 1-2 ~
Beauty is the Beast 1-5 * ^
Beauty Pop 1-5+7+8 (finner ikke 6 atm) ^
Be With You ONESHOT * ^
Beyond the Beyond 1-4
Boys over Flowers 5-8+10-12+14 $
Bride of Deimos 2-4+6 $
Call me Princess ONESHOT * $
Canon 1-2 ^
Cherry Juice 1
Cipher 1+3+6 $ HOLDT AV # 6
Ceres Celestial Legend 1-12
Crimson Hero 1-7 ^
Cross 1-5 ~
Death Note 1 $
Dolls 2-3 ~
Fall in Love like a Comic 1-2 *
From Eroica with Love 1-3 $
Fushigi Yûgi 1-2 ~
Galaxy Girl, Panda Boy ONESHOT * $
GALS 1 ~
Gatcha Gatcha 1-5 ~
Godchild 1 ~
Gothic Sports 1 ^
Guru Guru Pon-chan 1-9 *
Hana-Kimi 1-4 ~
Happy Mania 1+4-11 ~
Heaven!!! 1-2
I.O.N ONESHOT * ^
Just A Girl 1-2 *
Kamikaze Girls ONESHOT * ^
Kare First Love 1-3 *
Kedamono 1-2
King of Bandits, Jing 1-4 ~ HOLDT AV?
Kitchen Princess 1-6 # HOLDT AV
Life 1-7 HOLDT AV
Love Master 1
Made in Heaven 1-2 * $
Mamotte Lollipop 1
Megatokyo 1-3 ^ HOLDT AV
Minima! 1 ^
Mink 1-6 * ^
Missing -Kamikakushi no Monogatari- 1
Missle Happy! 1
Moonchild 1-3 ~
Monkey High! 1-2 ^
Musashi'9 1 $
Nana 1 ^
Nosatsu Junkie 1-5
Othello 1-7 * HOLDT AV?
Palette of 12 Secret Colors 1-2
Peach Girl Sae's Story 1-3 *
Pearl Pink 1-3
Penguin Revolution 1-5
Pichi Pichi Pitch 1-7 *
Pixie Pop 1-3 *
President Dad 2-5
Priceless 1-3 *
Princess Tutu 1-2 *
Revolutionary Girl Utena: The Adolesence of Utena ONESHOT * $
S.A 1 ^
Sand Chronicles 1-2 ^
Seimaden 1 $
Shugo Chara 1-3 HOLDT AV
Skip Beat 1 ^
Socrates in Love ONESHOT * ^
SOS ONESHOT * ^
Sugar Sugar Rune 1 ^
Suki 1-3 *
Swan 1-4+6 $
Sweat and Honey ONESHOT $
Tenshi Ja Nai 1-8 *
The Devil Does Exist 7+8 ^
The Empty Empire 1-2 ~
Tokyo Mew Mew 1-7 *
Tokyo Mew Mew A La Mode 1-2 *
Tokyo Boys & Girls 1-5 * ^
Tower of the Future 1-2 ~
Ultra Cute 1-8
Versus 1-2 ~
Yume Kira Dream Shoppe ONESHOT * ^
Wedding Peach 1-6+1 * ~
White Night Melody 1 ^
Wild Ones 1 ^
Wildcom ONESHOT * $

Bøkene er brukt, men i grei stand. Normal slitasje.

Jeg vil legge av noen kr om en kjøper flere enn 10 bøker!

Kjøper betaler frakt! Eller de kan hentes på Jevnaker/Hønefoss.

En liten notis: Det ser ut til at jeg ikke finner en liten del av samlinga mi, så jeg må ta enda en tur opp på loftet. Hvis de er borte er det dessverre noen huller i samlinga. Noen huller er det uansett siden jeg ikke eier volum, som f.eks. de seriene til 10kr per bok.

Heidi D. Pedersen

Limmers
13th November 2008, 09:44
Dibbs på Fruit Basket!!!! ^^ Og Land of the Blindfolded!
Kan antagelig hente når jeg får slengt på vinterdekk på bilen min^^

Shwopi
13th November 2008, 10:38
GAH! love com =w= har veldig lyst til å kjøpe! sender pms når jeg finner det ut...andre: ikke røre! de er mine! XD *vil ha*

Neko-mimi
13th November 2008, 11:34
hei sann..
kan du holde av mangaer?
venter på å få stipendet mitt skjønner du ^^

de seriene jeg vil gjerne ha er
After School Nightmare og Vampire night :)

HaRLe
13th November 2008, 12:49
Hei dere, jeg kan holde av mangaer så lenge folk har tenkt til å kjøpe dem ^^

Jeg setter seriene som alle har nevnt her som holdt av :)

AzZa
13th November 2008, 12:52
Har veldig lyst på Life bok nr. 2 og 8, full moon nr. 4 og 5 og ultra maniac 3-5 hvis det er mulig :)

HaRLe
13th November 2008, 14:15
Jeg selger dessverre serier komplette foreløpig. Jeg kan selge en del av en serie så lenge det gir en mening (f.eks. bok 5-10 av en serie som har 10 volum) senere, men først og fremst vil jeg få solgt de samlet. Det blir veldig vanskelig for meg å selge enslige bøker senere. Håper folk forstår dette ^^ Og jeg takker for interessen!

Senere i dag vil MANGE andre titler bli lagt til, siden jeg har vært en tur på loftet. Jeg vil også ha noen bøker som koster 10,- per stk :) (fordi jeg kjøpte disse på "3stk for 100kr"-tilbudet Outland hadde for en stund siden. Jeg har også kjøpt noen på Outland for 10kr per stk, og de har tusjstreker bakpå. Disse vil jeg også sette opp som 10kr, hvis noen skal ville ønske og kjøpe.) Noen av disse vil være de seriene med mest huller og enslige bøker.

AzZa
13th November 2008, 14:49
Jeg selger dessverre serier komplette foreløpig. Jeg kan selge en del av en serie så lenge det gir en mening (f.eks. bok 5-10 av en serie som har 10 volum) senere, men først og fremst vil jeg få solgt de samlet. Det blir veldig vanskelig for meg å selge enslige bøker senere. Håper folk forstår dette ^^ Og jeg takker for interessen!

var det jeg var redd for "/ men skulle du skifte mening så er jeg her! X3

Neko-mimi
13th November 2008, 18:24
uuhhhh.. =D
jepp, jeg har tenkt til å kjøpe dem, må bare vente på den treige lånekassen -. -

*glede seg til listen bli større*

HaRLe
14th November 2008, 00:41
Da har jeg oppdatert lista med MANGE nye titler! ^^ Håper det er noe av interesse der siden jeg er i "alt må gå!"-modus.. :)

*har en del gjeld* =_=;;

Nairne
14th November 2008, 10:13
Psssst.. Heidi! Jeg vil ha Peach Girl og Peach Girl Change of Heart! <3

Hilsen din Popples-lekende venn som liker å være halvveis anonym! ;)

kebzero
14th November 2008, 10:51
Det var da en god del av interesse her. :-)

Kjøper gjerne:

Backstage Prince 1-2
Crossroad 1-7
ES (Eternal Sabbath) 1-7
FLCL 1-2
Flowers and Bees 1-7
From Eroica With Love 4+6+8
Hot Gimmick 1-12
La Corda D'Oro 1-5
Princess AI 1-3
Punch! 1-3
The Gentlemen's Alliance 1-4
Wish 1-4

...til å begynne med. Hvis jeg beregnet riktig (urgh, matte) skulle disse totalt komme på 2030,- før frakt?

Neko-mimi
14th November 2008, 11:34
jeg vil også gjerne ha Rai og Yurara :)

da blir det til sammen 13 bøker for 430 kr ^^
hvor mye tror du porto vil bli på?

HaRLe
14th November 2008, 14:45
Da er alt notert, så gjør jeg straks om førsteposten og holder av alt som er nevnt! :)

Tusen takk for all interesse!!

EDIT: PM er sendt til alle kjøpere :)

Anime-Demon
14th November 2008, 17:13
Går det ann å bare kjøpe:

Ultra Maniac nr 4 og 5?
Kingdom Hearts nr 4
Skip Beat 2-8?
Alice 19th 2-7?
Hana Kimi nr 5?
Ultra Cute nr 1?

HaRLe
14th November 2008, 17:23
Anime-Demon:
Jeg selger Ultra Maniac, Kingdom Hearts og Ultra Cute hel, men jeg kan strekke meg til å selge Skip Beat 2-8 og Hana-Kimi 5. Alice 19th håpet jeg på og selge hel, men jeg om det ikke er andre interesserte så kan jeg nok selge 2-7.

Hvis jeg ikke får kjøpere på de andre seriene så kan du selvsagt få kjøpe deler, men jeg vil la det gå litt tid først :)

Håper du forstår ^^

Anime-Demon
14th November 2008, 17:32
Ja forstår :) men lurte på hva hadde prisen blitt til sammen om eg hadde kjøpt skip beat, hana kimi og alice 19th?

HaRLe
14th November 2008, 17:50
Ja forstår :) men lurte på hva hadde prisen blitt til sammen om eg hadde kjøpt skip beat, hana kimi og alice 19th?

Det blir 474,- tilsammen, der vol 1 av Skip Beat og Alice 19th og vol 1-4 av Hana-Kimi ikke er med. Da sier jeg 460,- + frakt. :)

Cactuar
14th November 2008, 20:26
kjøper kingdom hearts eg.

HaRLe
14th November 2008, 20:48
Den er god :) Skal skrive de siste seriene som "holdt av"

Husk at Kingdom Hearts-serien er den første serien på 4vol. ^^

NENEI
14th November 2008, 21:44
meg vill kjøpe Full Moon 1-7 og Miss Me? ^^

Cactuar
14th November 2008, 22:08
Den er god :) Skal skrive de siste seriene som "holdt av"

Husk at Kingdom Hearts-serien er den første serien på 4vol. ^^

Jo, e vel kingdom hearts: 4 volum.
Chain of memories 2 volum
Kingdom Hearts 2 ongoing?
stemme det?

HaRLe
14th November 2008, 22:54
Cactuar: Det stemmer! Sender deg PM om litt ^^

NENEI: Det kan du gjerne gjøre! Kjempesøt serie forresten :3 Sender deg også en PM om litt. ^^

HaRLe
16th November 2008, 21:32
Det er fortsatt en masse shoujo å velge mellom her! Det er bare å spørre meg om dere vil ha litt info om seriene :) Jeg kan skrive korte referat om hva det handler om, så trenger dere ikke søke rundt på forskjellige mangasider for å få infoen.

Hvis dere vil sjekke selv så er wikipedia en finfin måte å lese om serier på! :)

http://en.wikipedia.org ;D

Jeg anbefaler:

- Tenshi Ja Nai (crossdressing andre veien)
- Ceres Celestial Legend (noen intime scener, men en veldig spennende historie! Verdt å sjekke, animeen også :) )
- Crimson Hero (en sport-serie med en del intriger og slikt. Typisk shoujo.)
- The Devil Does Exist (samme forfatter som den over. Veldig j-rock/"emo" etter hva jeg husker, og veldig søtt ^^)
- Guru Guru Pon-chan (handlingen er en hundevalp som kan bli til et menneske. En søt liten jente som finner ut av hva kjærlighet er. Pen tegnestil!)
- Othello (samme forfatter som serien over. En jente med splittet personlighet. Også er det jo en søt gutt inn i bildet ;))
- Life (en veldig sterk serie om de mange problemene ungdom kan ha. VELDIG sterk. Omhandler selvmordsforsøk, drugs, mobbing, kutting, mishandling og alt som hører med.)
- Tokyo Mew Mew (kanskje for de litt yngre. En veldig søt historie om "magic girls". Var veldig populær i sin tid :))

Anbefaler andre også, men dette holdt for nå :)

Anime-Demon
17th November 2008, 17:34
Hei lurte på kva Love Attack boka koster og King of Lamp? :)

HaRLe
17th November 2008, 19:22
Anime-Demon: 39,- per stk :)

dark kwen
18th November 2008, 08:22
har veldig lyst til å kjøpe noen chiper-bøker av deg men er litt....blakk nå frem til jul....
men ja ta kontakt via pm?

HaRLe
18th November 2008, 17:44
dark kwen: Cipher koster bare 10,- per bok :) Men det blir jo litt med frakt da.. Sender deg PM etterpå, jeg. Kan godt holde dem av :) Egentlig har jeg vol 1-2 også, men jeg aner ikke hvor de befinner seg akkurat nå. Må ta ENDA en titt oppå loftet. ^^;

Så vil jeg si at jeg nå har laget liste i posten om hvordan status på forskjellige kjøpere er. Dette er mest for min del, men greit å se at pakker er sendt etc. :) Jeg vil gjerne vite når pakker kommer frem, så får jeg orden i sakene!

Idet bøker er sendt avgårde markerer jeg dem som SOLGT istedetfor HOLDT AV.

suzumiya
19th November 2008, 17:44
Skulle så gjerne kjøpt Boys over Flowers, Godchild, Hana Kimi og Kamikaze Girls om jeg hadde hatt Paypal *.*

Kanskje du skal til Oslo eller Lillehammer i nærmeste fremtid? =D

HaRLe
19th November 2008, 19:49
NinaSmileS: Jeg tar bankoverføring og Postoppkrav også altså! :) Men postoppkrav koster ekstra 64,- :( (posten i Norge er dyyrt)

Hana-Kimi volum 5 er solgt, men jeg har fortsatt vol. 1-4 :) Ellers er alt annet fortsatt til salgs ^^ Jeg kan sende deg en PM senere i kveld jeg, så kan vi forhøre oss.

Skal til Oslo etterhvert, men ikke Lillehammer er jeg redd. Det er hakket for langt vekke gitt ^^;

HaRLe
21st November 2008, 23:52
Da har jeg redigert bort alle bøker som er solgt. Det er veldig masse billig manga å velge mellom her, dere! Masse bra shoujo! ^^

Spør meg gjerne om anbefalninger! Nevn serier du liker, så kan jeg se om noe på lista mi er noe lignende ^^

Yong580
22nd November 2008, 14:30
Har du One Piece eller mesterdetektiven conan?

Har alle death note hittil :)

HaRLe
22nd November 2008, 17:49
kjetulf: Hva har dette med noe som helst å gjøre? Jeg er ikke like knyttet til mangasamlinga som jeg er til armen min, gitt.

Yong580: Jeg har dessverre ikke One Piece eller Conan. Har nok ikkenoe lignende heller er jeg redd. Har mer Shoujo enn Shonen, for å si det slik.

Limmers
22nd November 2008, 18:37
Hei! Fikk Fruit Basket og Land of the Blindfolded i posten idag. I perfekt stand og kjapt levert! Takk for bra handel:D Om du ikke er utsolgt innen neste gang jeg får penger på konto skal du ikke se bort ifra at jeg kjøper noe mer..
*glede seg til å lese*

HaRLe
22nd November 2008, 19:43
Fint å se det kom frem uten problemer! Posten her er noe dumme (nettopp startet post-i-butikk) og de holdt på og nekte meg å sende pakkene ^^;

Men da er alt bra! :D *phew*

AyumiFan
22nd November 2008, 22:10
Hvor mye skal du ha for ION? Er den til salgs??

HaRLe
22nd November 2008, 23:59
ION koster 30,- + frakt :)

AyumiFan
23rd November 2008, 21:13
Hvor mye koster frakt sånn cirka?

HaRLe
23rd November 2008, 21:41
For 1 bok vil det koste ca 25-35kr. For 3-4 bøker blir det 65,- (smartpost), for 5-6 bøker koster det 105,- (fortsatt smartpost), summer over dette blir det 135,- inntil ca 20 bøker. Da vil det koste 165,-.

Frakt innad i Norge er dessverre ganske dyrt :( Men det lønner seg å kjøpe flere bøker :)

dark kwen
23rd November 2008, 21:47
jeg vil gjerne si meg interesert i andre bøker i tillegg
king of bandits hing og othello

kan være jeg finner noen andre som jeg synest er interessange

HaRLe
23rd November 2008, 21:51
dark kwen: Når vil du evt. betale de? :) Jeg kan ikke holde av om det blir for lenge, siden jeg vil bli kvitt det meste så fort som mulig. Men om du skal kjøpe om en måned og ting enda ikke er solgt så er du selvsagt velkommen til å kjøpe de! Jeg kan merke av og si ifra til deg om andre er interessert i bøkene, hvis det er greit?
Har brent meg før, derav folk sier de skal kjøpe noe men aldri gjør det. ^^;

Btw, alle som venter på pakker! Jeg var syk i går (og dag) så jeg fikk ikke sendt noe da. Men jeg kommer til å sende restrerende pakker i morgen, så alle som har betalt får bøkene iløpetav neste uke! :)

AyumiFan
23rd November 2008, 23:31
Virker som en god deal :) Tror nok jeg kjøper den ;)
Har du boka liggende for hånd eller må du opp på loftet etter den?

HaRLe
23rd November 2008, 23:53
ION tenker du på? Den er tatt ned fra loftet :)

AyumiFan
24th November 2008, 00:22
YAAAY!!!
Da vil jeg gjerne kjøpe den! Hvordan vil du ha betalt?

dark kwen
24th November 2008, 17:57
vel ville helst ha betalt i januar da, men kan du si ifra hvis det er noen som melder interesse for da kan det være jeg slår til
har litt lite penger pga julegaver og sånt ^^;

BT-kun
25th November 2008, 08:14
Hva skal du ha alle tokyo mew mew + ala mode for? : D

Anime-Demon
25th November 2008, 16:13
hei hei ^^
fekk bøkene i dag og dei ser kjempeflotte ut! gleder meg til å lese dei XD
Tusen takk :D

suzumiya
25th November 2008, 17:29
Om det ikke haster så mye kunne du kanskje ha holdt av Boys over Flowers og Hana Kimi til meg til jeg vet sikkert om jeg skal kjøpe det? Hvor mye tror du frakten koster til Lillehammer? :)

HaRLe
30th November 2008, 18:35
Hei alle som har ventet på svar! Jeg beklager, men har vært ganske opptatt med andre ting de siste dagene, men nå er jeg tilbake igjen :)

Li Yong Fa: Tokyo Mew Mew + A La mode koster 39,- per bok. :) 7+2 bøker blir 351,- + frakt. (Frakt kommer nok på 125,- eller 135,-)

NinaSmileS: Jeg kan godt holde av dem :) Frakt blir det samme uansett hvor i landet en bor, men det blir på noe fra 105,- - 135,- Jeg må sjekke litt nærmere. :)

BT-kun
30th November 2008, 21:20
ok, kan du holde dem av ^^?

HaRLe
1st December 2008, 00:31
Det skal jeg gjøre! :)

HaRLe
9th December 2008, 17:12
"bumper" denne tråden litt. ^^;

Hvis noen vil kjøpe av meg, og vil lese manga i jula, så er det 100% sikkert (ifølge posten) at de kommer frem før julaften hvis de sendes den 16. desember. :)

Det kan være de kommer frem om de sendes den 20. også, men det er neimenn ikke sikkert.

Så, det er bare å ta kontakt om noen har lyst til å kjøpe ;)

HaRLe
17th December 2008, 23:56
Til fredag eller lørdag "stenger" jeg "butikken" slik at jeg ikke driver med dette i jula. Alt som har blitt holdt av er fortsatt holdt av (har ikke skrevet det i førsteposten enda). Jeg purrer på litt på nyåret om ingen av de som har holdt av tar kontakt :) Om noen skal kjøpe og vil jeg skal sende dem før jul må sende PM nå.

God Jul, alle sammen ^^

HaRLe
31st December 2008, 00:27
Åpner skikkelig igjen om 2-3 dager! Tar gjerne imot lister om jeg skal holde av bøker for noen! :)

UberVoff
31st December 2008, 12:01
Hold av følgende, er du snill ;D

Shugo Chara 1-3
Kitchen Princess 1-6
Megatokyo 1-3
Life 1-7

HaRLe
31st December 2008, 14:55
Den er god :) Endelig litt interesse for billig manga igjen! ^^

Yong580
31st December 2008, 14:56
Hvilken manga er det?

HaRLe
31st December 2008, 14:56
Hvilken manga er det?

Hva mener du?

Yong580
31st December 2008, 14:57
Hvilke manga bøker?

HaRLe
31st December 2008, 14:58
Hvilke manga bøker?

Det står liste i førsteposten. :) All manga er på engelsk.

Yong580
31st December 2008, 14:59
ok

zoro1824
31st December 2008, 15:41
jeg skal kjøpe:
Alice 19th
Apothecarius Argentum
Beauty is the Beast
Beauty Pop
Hana Kimi
Crimson Hero
hvor mye blir det til sammen??

HaRLe
31st December 2008, 16:54
Hana-Kimi er dessverre holdt av, og jeg har glemt å fjerne en * av Alice 19th, så det er bare ett volum (vol.1) igjen av serien :( Dette beklager jeg, så det ikke før nå >_<

Apothecarius Argentum - 2vol - 78,-
Beauty is the Beast - 5vol - 150,-
Beauty Pop - 7vol - 210,-
Crimson Hero - 210,-

648,- før frakt. Det må nok gå i en stor smartposteske siden den mediume er for liten. 145,- koster smartpost-eskene etter nyttår. Kjøper du disse får du Alice 19th vol.1 med på kjøpet :)

Hvis personen som har holdt av Hana-Kimi ikke skal kjøpe den blir det 80,- ekstra. :) Jeg skal sende PM i morgen og høre om personen fortsatt skal ha bøkene.

zoro1824
31st December 2008, 17:52
ok, da venter jeg

HaRLe
31st December 2008, 18:25
Ok, den er god :) Da holder jeg ikke av, og mangaen er fortsatt tilgjenglig. :)

zoro1824
31st December 2008, 18:49
si i fra vis ingen skal ha noen av bøkene så tar jeg og kjøper dem

HaRLe
31st December 2008, 22:02
Åja! Skjønner, ok ^^ Sjekker ut i morgen :)

Uibeke
1st January 2009, 00:32
Har du solgt Pita-ten bøkene? ^^

HaRLe
1st January 2009, 00:44
Ja, de er dessverre solgt. Har jeg ikke fjerna dem? O.o

Uibeke
1st January 2009, 01:33
Jo, det har du :b
Bare jeg som er litt slurvete, og ikke leser alt godt nok ^^;

zoro1824
1st January 2009, 14:21
jeg vil også ha Flowers over boys vis ingen skal kjøpe dem

dark kwen
4th January 2009, 21:12
ja nå er det vel på tide at jeg enten kjøper bøkene eller tar vekk "hold av"
hvor mye skulle du ha for alle sammen? :3

HaRLe
4th January 2009, 21:29
ja nå er det vel på tide at jeg enten kjøper bøkene eller tar vekk "hold av"
hvor mye skulle du ha for alle sammen? :3

Kunne du være så snill og sende meg PM med liste, så skal jeg ta det derfra. Har mistet alle former for .txt-filer jeg har satt opp listene, og har dermed mistet litt oversikt. Filene er nok ikke mistet, jeg finner dem bare ikke igjen i virrvarret av mapper jeg har på laptopen. >_<

Håper det lar seg gjøre! ^^

HaRLe
6th January 2009, 22:10
PM er sendt til alle som har holdt av. Tokyo Mew Mew + A La Mode er ikke lenger holdt av, så den er lagt ut for salg igjen.
De som har spurt om total har også fått PM om dette!

E_chan
8th January 2009, 13:43
Er Beauty Pop bøkene fremdeles til salgs?

HaRLe
8th January 2009, 14:35
Beauty Pop er fremdeles for salg, ja, men jeg har fortsatt ikke funnet volum 6, og frykter den er forsvunnet med en annen bunke manga jeg ikke finner.. :/

HaRLe
9th January 2009, 22:57
Det er flere jeg ikke har fått svar fra, som holder igjen bøker. Hvis jeg ikke får svar iløpetav neste uke (man-fre) så legger jeg bøkene ut for salg igjen. Jeg vil gjerne bli kvitt det meste så fort som fy.

Jeg vil kanskje reise til Oslo til neste uke (usikkert når), og skal også på yrkes- og utdanningsmessa på Lillestrøm. Jeg kan ta med bøker dit, om noen vil hente. :)

HaRLe
12th January 2009, 21:16
Jeg vil svært gjerne ha svar på PMer. Det er ikke farlig å si dere ikke vil kjøpe mangaen alikevel, men jeg vil gjerne ikke sitte og vente på et svar som aldri kommer.. :)

(Det er forsåvidt derfor jeg skriver det her og ikke på PM til folk, jeg får jo ikke svar =P)

Husk nå på at jo flere mangaer dere kjøper, jo mer setter jeg av fra totalprisen! :) Jeg har tross alt betalt fra 89-109,- per bok, og 1/3 av prisen er da absolutt ikke verst, er det vel? ;)

HaRLe
16th January 2009, 16:00
Boys over flowers og Hana-kimi er ikke lenger holdt av, og ute for salg igjen! :)

Husk at jo mere dere kjøper, jo mer setter jeg av på totalprisen!

HaRLe
24th January 2009, 21:51
Jeg synes det er dårlig med PMer tilbake.. I morgen rydder jeg litt opp i tråden. ALT MÅ BORT!

Jeg vurderer å IKKE lenger holde av bøker til folk siden det er mange som aldri sier ifra om at de ikke vil ha bøkene alikevel. Dette bestemmer jeg meg om skal skje eller ei i morgen.

Konata-screaming-fangirl
26th March 2009, 19:28
kan du holde av princess ai 1-3 pliiiiz

coolwolf730
29th March 2009, 19:39
YAY!
omg ... millenium snow, vampire knight og full moon,Tenshi Ja Nai,Tokyo mew mew, Tokyo Mew Mew A La Mode, Yume Kira Dream Shoppe,Fall in Love like a Comic og Shugo Chara hvis kjøperen ikke skulle ha dem allikevell :3

hvor mye skal du ha for de? ^^

hvis de ikke er solgt da ^^""

edit: xD haha.... fannt dette på en annen side...hvor det var mer oppdatert ^^ *løper for å kommentere*