PDA

View Full Version : Historier til overs?

marlee
12th November 2008, 18:20
marlee har funnet en regissørskole i Canada som hun higer etter å gå på, men for å lage en portefølje trenger hun historier.

Hvis du har idéer til kortfilmer som bør lages som du vet du aldri kommer til å lage selv, hadde jeg vært evig takknemlig om du ville gi dem til meg. Kom med hva som helst, forslaget trenger ikke å være gjennomført en gang, myldring er alltid bra.

ArchAngel
12th November 2008, 23:48
Om jeg ikke husker feil, så har jeg et halvveis gjennomført kortfilmprosjekt på laptopen min. Skal leite etter det. Det var NICE!
Det er filmet, men ikke ferdigklippet. Det var bare for moro på folkehøyskolen. Vi har god kameraføring til tider, da. ^^

Skal legge inn link til det når jeg finner det og får lasta det opp.

Limmers
13th November 2008, 09:55
Jeg vet ikke om det er noe bra forslag, men du sa du ville ha alt som var såeh.. Here goes...:
Jente går tur med STOR ulvehund, skremmer eller forbauser (nesten) alle de møter. Til de møter en treåring som elegant griper fast i den "lille" hundens store nese. Hunden setter seg ned, hvorpå barnet tar ett godt tak i halsbåndet og trekker hunden med seg bortover gaten.

Vet ikke om du kan bruke det til noe, men det skjedde for noen månder siden når jeg var ute med bikkja mi^^ Har tenkt mye på å lage en kortfilm med hunden min, han gjør seg godt på film, for å si det sånn. Hehe.. :p