PDA

View Full Version : Event X Japan (og DIO?) i november?

Reila
30th October 2008, 15:25
X Japan har nå annonsert en ny dato for billett-salget til konserten den 22. november.
Jeg satser nå på at det faktisk skjer, og inviterer dere til å bli med på en tur til Paris i november!

Planen er da at vi drar nedover konsertdagen, altså den 22. Jeg vet ikke med dere, men jeg gidder ikke å køe til denne konserten, så da vil jeg heller dra litt tidlig nedover og bare chille og turiste Paris.
Hjemturen blir enten 23. eller 24. Det er ett fett, prisen blir mer eller mindre den samme. Drar vi hjem på mandag blir det også tid til (mer) sightseeing.

EVT. om folk føler seg eventyrlystne, endrer vi reiserute, og tar turen innom Berlin!
Planen da er vi drar til Paris den 22. ser X Japan, sover (elns..), drar til Berlin den 23., ser DIO -distraught overlord-, sover, og drar hjem den 24.
Det kan virke litt stress, men det får gå :]

Jeg har da regnet litt på dette, og med dagens (30.) priser blir det noe a la dette:
Paris, lørdag til søndag: ca 2300 kr
Paris, lørdag til mandag: ca 2100 kr
Paris + Berlin: ca 2900 kr

Dette er for fly og hotell, per pers. I tillegg kommer konsertbilletter (DIO koster 30€ + porto, med mindre det kan hentes ut der. X Japan har to priser:
Standing tickets cost 45.50€ (5.689Y), seating tickets cost 56.50€ (7,064Y)), transport (metro/whatever, til/fra flyplass), mat og ellers lommmepenger.
Jeg har regnet ca 250 kr til hotell, men avhengig av hvilket hotell og hvor mange vi blir, kan det bli billigere (dorm rooms, anyone? XD)

Så. Det var vel det i første omgang.
Om det er noen interesse, så kan jeg fikse flere detaljer og sånt.

Heika-sama
7th November 2008, 14:00
Konserten er blitt avlyst, så tråden stenges.