PDA

View Full Version : Treff Japanijugend: minitreff i Ålesund

Saixl
29th October 2008, 11:09
Sted: Moa Trafikkterminal, Ålesund
Tid: Lørdag 15. November, 2008 kl. 16:00~

Frist for å si ifra om en helt sikkert kommer eller ikke: Torsdag 13. November, 2008.
(Dette gjelder også 'venner' man tar med.)

Hva:

Da har endelig sunnmøringene fått litt fart i sakene, og vil prøve å arrangere et minitreff i Ålesund by lørdag om to uker. Denne gangen blir det prøvetreff for å se om det går bra, og hvis det gjør det vil vi prøve å få til flere av dem.

På planen står det meetup og moavandring, samt spising på peppes pizza på Moa Amfi litt senere. Alle er velkommne til en hyggelig kveld sammen med andre japanfans for prat og mat.

Vi vil gjerne ha tilbakemelding her for dem som skal, da det kan være at vi må bestille bord på Peppes om vi blir mange på en lørdag.

:ja:

Folk som kommer:

Saixl
Marit-chan
Nekogangu + venn
Kururu + venn, venn og venn
Rachi + Fride (ikke på japani)
KanjiKanji

Folk som kanskje kommer:

Norwegiankitty

Kururu
29th October 2008, 15:07
: D nice tråd~
Jeg skal seff bli med!
Jeg kommer sikkert til å ha med 2-3 pers til ^^

??
29th October 2008, 15:09
Skriv meg på maby.
Er ikke sikker enda.

Nekogangu
29th October 2008, 15:57
Jaay, fin trååd<3
Jeg kommer selvfølgelig også! Cant wait!!
Har med 1 person :D

Norwegiankitty
30th October 2008, 07:57
kjem sikkert...skjer kanskje noke den helga, men viss ej kan snike mej unna så kjem ej :cip:
YESH!!!:8D:

Marit-chan
30th October 2008, 11:36
Ej er med! :D
Men ej må bare sei en ting... Det var snakk om moavandring ei stund før vi gjekk for å spise... problemet er bare at moa stenge kl 18.00, siden det er på ein lørdag... :(

Kururu
30th October 2008, 15:09
x'D de som vil ha moavandring kan jo sikkert møte opp i 14-15 tida da^^ eller??

Saixl
30th October 2008, 15:14
Ah, moa stenger 18:00 på lørdager, stemmer det.

Vel, personlig orker jeg ikke å vandre rundt på moa i fire timer før vi spiser, så å møte opp klokken 14:00 er utelukket for min del (Sikkert andre også, om man ikke bor i umiddelbar nærhet til kjøpesenteret). Kan vi ikke si at vi møter opp rundt klokken 16:00? To timer burde da vel være mer enn nok for moavandring, det er jo ikke akkurat verdens største kjøpesenter.

Kururu
30th October 2008, 17:35
ja, x'D du har rett.....*se ned på beina* blir litt slitsomt for de som bor langt unna

Rachi
31st October 2008, 23:58
Jeg kan sikkert komme ^^ + en venn. Skal prøve å få med meg flere

Saixl
2nd November 2008, 11:42
Da er vi oppe i 10 som kommer allerede, og to på kanskje. Ser ut til at vi må bestille bord. Peppes bruker vel å være ganske fullt på lørdager.

Dette med "pluss en venn..", kunne dere skrive her når dere vet om de kommer eller ikke?

Rachi
4th November 2008, 23:11
Ja, vennen min kommer. Fride :D

??
14th November 2008, 22:31
Jeg er med, hvis Saixl vekker meg.

Er ikke sikkert jeg gidder spise tho...

Liker ikke at andre ser på når jeg spiser :3