PDA

View Full Version : Event Japani rekke på The gathering 2009

Lokenagi
27th October 2008, 23:12
Vel jeg lurte på hvem av medlemmene her på japani som er med på å Lage en japani rekke på TG nesteår. Hadde vært litt kult å få ordnet dette.
så hvem er med?

Dato
08-12 april 2009

Jeg kan melde meg som seater, men vis noen andre vil så er det greit(men dette kan vi ta senere)

INFO
www.gathering.org
Biletter
www.partyticket.net Billettsalget starter 03 Februar, men det er muligheter for å sette seg i kø nå.
Til dere under 16 år
Deltagertillatelse, må fylles ut av foresatte (Link funker ikke enda.) (http://gathering.org/tg08/files/articles/files/deltagertillatelse)

Gruppe
Japani rekka TG 09 gruppe (http://forum.japani.no/group.php?groupid=218)
Pre-Treff gruppa (http://forum.japani.no/group.php?groupid=226)

Folk som er med:
Valentine
Yatch
Lokenagi
Drakek
Jorg
TIA
Melkerullpushern
Gamers046
Ixiaz
Gruffaloo og JHK + 2
Mita-chan
Romi-chan
Nodoka<3
Danieru-kun

Folk som vuderer å bli med:
Exona
Pyo
Iwin
OlaChai
Kaede
P33r + Nekogjengen
Anayokari
kirigakure_jutsu
thanner
Izuma
Tito Kato
Nic
Matura93
Zoinx
Drone
moritvri
Fist-Of-Lightning
Amaye
Deepy

Valentine
27th October 2008, 23:14
Jeg er med! Fo' shizzle!

DrakeK
27th October 2008, 23:15
Count me in!

Exona
27th October 2008, 23:23
Hvis jeg ikke drar med noen jeg kjenner så er jeg nok med her.
Sett meg opp som kanskje intill videre. :)

Melkerullpushern
28th October 2008, 00:33
Det kommer ann på. Om jeg skal på TG, om noen andre jeg kjenner skal osv, men sett meg på kanskje, kommer med mer info senere.

Smiph
28th October 2008, 08:12
Jeg skal med p33r osv, men vet ikke om vi skal ha egen rad eller hva som skjer!

Jorg
28th October 2008, 08:21
:toda: på deg for å ikke sette meg på lista automatisk.

Mita-chan
28th October 2008, 09:36
jeg og romi er så med hvis vi får lov^^

Pyo
28th October 2008, 09:45
Jeg blir kanskje med :3 Kommer litt an på penger, hvem som kommer, osv.

Iwin
28th October 2008, 10:49
Sett meg opp på kanskje. Pleier å dra opp dit med forskjellige venner, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det til året. Men Iwin --> Kanskje :)

Exona
28th October 2008, 12:43
Btw, under info der så står det feil side. Det skal være Gathering.org (http://www.gathering.org). ;)

Lokenagi
28th October 2008, 13:11
Btw, under info der så står det feil side. Det skal være Gathering.org (http://www.gathering.org). ;)

takk, jeg glemmer alltid det. xD

TIA
28th October 2008, 15:18
jeg skal ^^

OlaChai
28th October 2008, 17:24
ååå :( var på TG i fjor men vet ikke helt om jeg kan i år... :( men sett meg på Vurderer lista :)

hadde også vært kult vis det var noen jenter som hadde lyst til og bli med :)

Takashi
28th October 2008, 17:39
Jeg vil, men tviler på at jeg får lov/penger/osv....

TIA
28th October 2008, 18:19
hadde også vært kult vis det var noen jenter som hadde lyst til og bli med :)

jeg er jente :] og jeg og bestevenninna mi skal være med ;)

Yatch
28th October 2008, 18:25

phyconurses på TG?:o åsåm! ^^

OlaChai
28th October 2008, 19:49

Nice :) altid morro når det er jenter med :)

kaede
28th October 2008, 20:07
Sett meg opp på vurderer det. ;O

Khang
28th October 2008, 20:10
waah.. o.O meg har lyst til å joine.. men skal være med i crew >.<

marilla
28th October 2008, 20:16
TG er i år 8.-12. april, forresten (bare i tilfelle mr Loke fortsatt var usikker på datoen). Marius og jeg skal nok være crew, men vi kommer garantert på besøk til dere. Og dere har å gratulerer meg med dagen den 9. :3

Kami-sama
28th October 2008, 21:33
Jeg kan kanskje...
Må se det litt ann...

~Kami-Sama

Iwin
28th October 2008, 22:33
Har et spørsmål. Jeg kom til å tenke på hva dere mener om det å ta hensyn til hverandre. Og da tenker jeg på sånn som å spille høy musikk. Det er ikke noen hemmelighet at på TG er det mennesker med gigantiske høyttalere, og halvparten av deltakerne spiller utrolig høy musikk. Hvordan vil dere forholde dere til mennesker som spiller sin egen musikk høyt? Og med høyt mener jeg så man hører musikken, og for å gjøre det på TG må man spille høyt.

Grunnen til at jeg spør er fordi at de gangene jeg har vært på TG har jeg dratt med forskjellige folk, der de har hatt forskjellige meninger på det punktet.
Hadde vært greit å vite sånne ting før man sitter på TG fem dager uten musikk :P

Yatch
28th October 2008, 22:37
headsett som kan overdøve hvasomhelst = win

Lokenagi
28th October 2008, 22:51
Har et spørsmål. Jeg kom til å tenke på hva dere mener om det å ta hensyn til hverandre. Og da tenker jeg på sånn som å spille høy musikk. Det er ikke noen hemmelighet at på TG er det mennesker med gigantiske høyttalere, og halvparten av deltakerne spiller utrolig høy musikk. Hvordan vil dere forholde dere til mennesker som spiller sin egen musikk høyt? Og med høyt mener jeg så man hører musikken, og for å gjøre det på TG må man spille høyt.

Grunnen til at jeg spør er fordi at de gangene jeg har vært på TG har jeg dratt med forskjellige folk, der de har hatt forskjellige meninger på det punktet.
Hadde vært greit å vite sånne ting før man sitter på TG fem dager uten musikk :P
Min mening om det er at det er helt greit så lenge folk rundt dem er villig til å høre på, og at de ikke plager folkene rundt seg. det vil si at han/hun demper lyden vis de rundt spør om de kan gjøre det.
selv er jeg glad i å spille høy musikk men jeg akseptere at det er andre folk rundt meg og at de kanskje ikke liker den typen musikk jeg spiller av. når jeg sitter i klassen eller broren min er iriterende

Vadjro
29th October 2008, 10:18
Hmm skulle egentlig drai år men fikk ikke tid T.T tjaaa joo jeg å sjekke datoboka og pengeboka først ;)

Nekochan
29th October 2008, 10:23
Jeg har veldig lyst til å være med ^^ Men kan hende jeg er i Japan da.. Dessuten har jeg aldri vært på det før, så I dunno ^^;;

Smiph
29th October 2008, 11:12
p33r virket veldig positiv til at vi skal sitte med japani!

Mita-chan
29th October 2008, 11:14
p33r virket veldig positiv til at vi skal sitte med japani!

awesome, jo fler jo bedre^^
pluss at da kan jeg klemme på deg >:3

TIA
29th October 2008, 11:29
phyconurses på TG?:o åsåm! ^^

jaja xD
kommer kanskje ikke til å gå rundt med blod og sprøyter da^^

Lokenagi
29th October 2008, 12:11
da har jeg laget en gruppe for Gjengen
http://forum.japani.no/group.php?groupid=218

Anayokari
29th October 2008, 16:02
Jeg vil jeg vil, men jeg får det ikke til! (eller, jeg vet ikke om jeg for lov, sett meg på kanskje)

Melkerullpushern
30th October 2008, 00:39
Men jeg tar å så joiner TG 09 japani rekka jeg, så sett meg på med listen.

Ixiaz
30th October 2008, 16:15
Jeg har alle planer om å være på TG i år (første gang :cip:)
Siden alle vennene mine som har pleid å være der har gitt blaffen melder jeg meg gjerne på her :ja:

ps!
Det hadde kanskje vært en ide og lage et lite "pre-TG" treff hvor alle som er sikre på at de skal dit møtes og blir halveis kjent ihvertfall.. (sliter med å snakke med mennesker jeg treffer første gang, kan hende andre har samme problem)

Exona
30th October 2008, 16:24
Det hadde kanskje vært en ide og lage et lite "pre-TG" treff hvor alle som er sikre på at de skal dit møtes og blir halveis kjent ihvertfall.. (sliter med å snakke med mennesker jeg treffer første gang, kan hende andre har samme problem)
Hadde ikke vært så dumt det. Helt enig! ^_^ (Og ja, jeg og sliter litt med det samme, det å snakke med folk jeg treffer for første gang O_O)

Lokenagi
30th October 2008, 16:40

God ide du har der, såklart kan vi ha et pre-treff der alle møtes en gang før TG og blir sånn nogelunde kjent,selv vet jeg hvordan det er å være med nye folk man ikke kjenner eller har møtt før og vet ikke helt hvordan en skal snakke til dem(har vært en slik person selv). Vi kan ta og diskutere dette I gruppen som er laget å se hva vi kommer fram til.

Gomfs
30th October 2008, 21:50
Skal nok på TG i år også, men havner nok i en annen gruppering (AnimeNord)
litt flere folk der som jeg kjenner, og litt flere folk generelt... (tror vi var 3 ganger flere en japani raden var i 08)
samt at jeg tror de hadde nok drept meg om de hadde funnet ut at en moderator hadde tatt plass i japani-rekka :shoop:

Izuma
30th October 2008, 22:24
Hvis jeg får råd og tid så blir jeg absolutt med x3 Sette meg på kanskje? 83

xGummiBearx
30th October 2008, 22:28
Jeg er litt usikker, men jeg skal i hvertfall innom ..

Tito Kato
31st October 2008, 21:24
Kommer kanskje;P Hvis jeg gjør det så er jeg garantert med på noe sånt:P

nic
3rd November 2008, 05:16
Kommer kanskje, skal se om jeg finner noen å dra med først : D

Ixiaz
5th November 2008, 12:12
TG-treff er i planleggningsfasen. Alle som vil ha en finger med i spillet ønskes i gruppa her! http://forum.japani.no/group.php?groupid=226

Zoinx
10th November 2008, 23:29
Jeg skal dit med noen kamerater, men hvis jeg på en eller annen måte blir ditcha av dem så joiner jeg japani rekka, så sett meg på usikker...

Drone
11th November 2008, 00:01
Ohh, sounds nice! Skal bare se om jeg har penger til det! Bare sett meg opp på kanskje! Og skal se om jeg kan dra med meg noen andre også! :P

moritvri
12th November 2008, 00:34
ja får se joiner høyt sannsynlig

matura93
12th November 2008, 00:53
Jeg vurderer å være med ^^

mogcaiz
25th November 2008, 21:55
Hei, kan gjerne sette meg også opp på vurdering :) Jeg var med på TG08 for første gang og stor koste meg. ^-^

Gruffaloo
1st December 2008, 21:01
Hei, vi er fire stykker som skal nedover til TG i år, men bare to av oss henger på japani. Regner med det går bra om de to andre sitter med oss på japani-rekka å eller hur?:)

Lokenagi
1st December 2008, 21:49
Hei, vi er fire stykker som skal nedover til TG i år, men bare to av oss henger på japani. Regner med det går bra om de to andre sitter med oss på japani-rekka å eller hur?:)

såklart er det greit at de henger seg på, jo flere jo bedre ^^

Gruffaloo
4th December 2008, 21:36
såklart er det greit at de henger seg på, jo flere jo bedre ^^

Flott, da kan du skrive opp meg og jhk + to til som sikker :)

Mita-chan
11th December 2008, 10:33
Du kan sette opp meg og Romi-chan på folk som KOMMER :3

Deepy
15th December 2008, 13:52
Sett meg opp på kanskje. Har planer om å dra med store høytallere og kjøre CHOCOLATE DISCO på full guffe. Det har jo blitt et must på TG :p Går ikke ann og sitte der uten og høre på Perfume hele dagen.

Amaye
15th December 2008, 14:22
Sett meg på kanskje-lista, jeg har aldri vært på dette før så....
Men for en liten jente som meg som ikke kjenner noen andre her på japani(utenom over nettet, men i virkeligheten), så er dette skummeltO_O
Pre-TG høres bra ut*ThombsUp*

Ixiaz
16th December 2008, 10:20
Det er bra. Alle som vurderer å komme burde melde seg på Pre-TG treffet som snart er ferdig planlagt. Allt som mangler er en dato! La oss alle bli litt kjent ! :)

Fist-Of-Lightning
22nd December 2008, 19:13
im in if there is a spot left :P

Lokenagi
22nd December 2008, 19:27
im in if there is a spot left :P
plass til alle som vil være med, eneste du må gjøre er å skaffe deg billetten selv.

Fist-Of-Lightning
25th December 2008, 23:11
ok, sett meg på de som er med, jeg SKAL kjøpe meg billet i år ^^

Lokenagi
6th January 2009, 00:00
Til dere som ikke har meldt dere inn i gruppa som skal være med, gjør det nå!
Trykk her for å melde deg inn. (http://forum.japani.no/group.php?do=join&groupid=218)

Danieru-kun
6th January 2009, 00:02
I'll Be There!! :D

Takan
6th January 2009, 00:20
Skal desverre sitte med en lokal gruppe, men jeg skal nok få møtt dere :cry:

bamse211
6th January 2009, 04:32
Sett meg på skal vurdere det!
Jeg må se om broren min og jeg skal sitte i lag først.:)

Apollo
13th January 2009, 18:20
skal dit med en del venner men kommer deff bort for å chilln litt med no felles japani members =)

Myrddon
13th January 2009, 18:23
Høres gøy ut, men vet ikke om jeg har mulighet til å dra til TG i år... kanskje.

Tobby
17th January 2009, 23:25
Jeg sitter nok på Animenord.com rekken, men dere kan jo se om dere klarer å plassere dere ved siden av oss.

NakashuriNinja
18th January 2009, 15:54
jeg kommer til å dra med en gruppe fra Sandefjord (MensDuVenter.com). kan ta meg en tur bort til rekka deres ;)

Lokenagi
27th January 2009, 10:04
Da er det mulig å sette seg i køen(lotteriet) til billetter, salget starter tirsdag 03 februar.
http://partyticket.net

Lokenagi
4th February 2009, 09:55
BUMP!

Da har salget av billetter startet.