PDA

View Full Version : Mita fanart <3

SoulCandy
23rd October 2008, 18:58
Fordi Mita er ein søt liten blondine. :nya:

Det har vært år siden eg satt meg ned og fargela med fargeblyanter. Etter at eg fekk meg jobb fekk eg ganske liten tid til å sitte meg ned med dataen og jobbe med tegninger digitalt, så i ein ledig augeblikk uten datamaskiner tok eg fram de gamle fargeblyantene. Det var veldig beroligende å fargelegge tradisjonelt. Følte at eg hadde meir kontroll med blyantene siden eg stirrer rett på arket og blyanten samtidig. Mens eg fargela håret var eg heilt zen. >_<

http://www.dwimg.com/files/4zel1pynqtxl5cw7754a.jpg

Også vil eg atter ein gang pimpe Paintshop Pro 9. :cry: Fordi no har eg funnet ut korleis eg kan få fram linearten på ein farget tegning uten å tegne oppå. Og mange andre ting. :cry:

Tid: 2 dager.
Utstyr: HB blyant, Staedler visk, Pigma Micron 0.3 og 0.5, Horse fargeblyanter H-2080/36, Paintshop Pro 9.

Så skal eg gå og øve meg på å bli bedre på fargeblyanter, for eg liker denne følelsen av ro.

Sky_king
23rd October 2008, 19:26
ett ord... WOW!
u haz skillz... den var nydelig^^
Kan heller ikke pirke på noe, its waaaaay out of my league

2Wee
23rd October 2008, 19:29
aww...:D Den va veldig Mita altså^^
Flink du er!

Mita-chan
23rd October 2008, 23:21
OMG :wow: det må være det søsteste ever <333 jeg lagde sånn seriøst naaaaw lyden >w< du er så flink, kan ikke jeg få litt av skillsa dine? D: tuusen takk, den var nydelig <3
(mange hjerter, men jeg likte den virkelig!>w<)

Aznakh
23rd October 2008, 23:25
SÅ søt er hun ikke :toda:

Men tegningen var veldig fin, likte poseringen, om enn så klisjeaktig den var. Likte også detaljene, det tilfører VELDIG mye til resten av tegningen! Et talent i utvikling! :)

sketch
24th October 2008, 04:06
lignet jo faktisk!

you captured the cuteness :P

jeg vil også ha fanart!! XD

SoulCandy
24th October 2008, 06:30
SÅ søt er hun ikke :toda:

Men tegningen var veldig fin, likte poseringen, om enn så klisjeaktig den var. Likte også detaljene, det tilfører VELDIG mye til resten av tegningen! Et talent i utvikling! :)

Hahaha, tusen takk, glemte å nevne at i den opprinnelige skissen skulle det vere eit slags reklame-plakat for maid-crewet, så hun skulle posere klisjeaktig søt foran ein rosa boble-tekst kor det stod Mita Maid. Men det blei ikkje noko av, fordi mamma sa at hun minnet meir om ein mahou shoujo enn ein maid. :gonk:

Mita: Deg uten hjerter? Pøh.

Sketch: Kanskje det. Eg må lage meg eit bilde av personen først. ;) Eg gjekk jo rundt og trudde du var jente heilt til i går. :gonk:

kaede
24th October 2008, 09:34
Aww! Nydelig, misunnelig på mitamita! >.<
Den var virkelig nydelig, du burde tegne mer tradisjonelt, siden du har sånt håndlag for det (ikke det at du ikke er god på dataen heller).
I wants my own fanart.

Sketchkommentar: lol

Mita-chan
24th October 2008, 09:37
Mita: Deg uten hjerter? Pøh.

thihi<3 :nya: tror ikke det hadde gått jeg heller:P

jeg kan tegne sketch fanart jeg :link:

kohaku
24th October 2008, 12:01
Nydelig tegning! Og ja, Mita-chan ER søt! Og pen! ;D

*ønske seg fanart selv* :3

Valentine
24th October 2008, 13:08
Åh, den var skitrå! Det likner jo! :3

Jeg digger for øvrig tegningene dine, bare så det er sagt. xD De er for fine til å kunne konsentrere seg om å finne feil med.