PDA

View Full Version : Skal, skal ikke...?

ChouAyu
21st October 2008, 13:10
Okai^^eheh emmm så eg skal på Desucon for første gang^^;; so looking forward to that, men så skal jeg cosplay, vet hvem men så er spørsmålet, burde jeg være me konkuransen? har litt lyst men har helder ikke hele kostyme, skal være Amu Hinamori fra Shugo Chara, har kjøpt.. ja kjøpt kostymet men har ikke rosa parykk, vesken hennes som er på hofta hennes, har ikke helder skole bagen hennes eller det smykke som er hennes (Veldig masse jeg mangler), så denne meldingen høres sikket lame ut da, men eg vil vite om eg skal være med eller ikke? venninna mi (namie) skal være me, og hun vil at jeg og skal...

Og igjen vis jeg skal hva skal jeg gjøre, har ALDRI vært me på dette her før, så litt rådighet og sånt ville hjelpe=)^^;;

Takk for folk tok seg tid til å lese eller skrive noe til dette^^

??
21st October 2008, 13:37
Jeg synes du kan gå, men det er ikke nødvendig å cosplaye på desucon vet du :)
Så jeg synes du skal vurdere det fra og til og til syvende og sist betemme selv

kaede
21st October 2008, 14:45
Dersom du har et litt ukomplett cosplay vil det sannsynligvis ikke lønne seg å melde seg på konkurransen, siden det er liten sjanse for å vinne på den måten. Dersom du på tross av dette har veldig lyst kan du selvfølgelig melde deg på, kanskje du ligner veldig på karakteren eller noe annet som gjør deg spesiell.
Uansett trenger man ikke være med på konkurransen for å cosplaye og ha det kjempegøy. ^__^ Det kan være like koslig å bare gå rundt og vise seg fram, men da må du være forberedt på at tilfeldige mennesker kanskje stopper deg for å ta et bilde eller spørre hvem du er. :)

Bida-san
22nd October 2008, 14:40
Du må huske at det koster litt å melde seg på også (50kr)
Tenk litt over hvis du syns kostymet ditt er verdt avgiften.
Som Kaede nevner også, det er ulempe med ukomplett kostymet, men det er jo opp til deg om du vil melde deg på.
Uansett det er gøy å rundt i cosplay også!:nya: