PDA

View Full Version : Xbox xbox 360 hjelp!!

najoku
19th October 2008, 23:31
som dere ser trenger jeg hjelp med xbox 360. jeg skal kjpe det, da lurer jeg p hvilken av dem, det fins arcade, pro og elite. En venn av meg sier at med arcade funker ikke wirless network adapter p arcade, er det sant? Og at du bare fr plass til et spill p arcade.

Cactuar
20th October 2008, 00:00
Det med at wireless adaptern ikke funker p en Arcade har eg ikke hrt om fr, men stemmer det at du ikke kan laste ned s mange spill fra live arcade. flger vel bare med et 250 mb minnekort, og ingen harddisk.

S kordan versjon du burde skaffe deg e vel helt opp til kor mye du e villig til bruke p 360'n i frste omgang, og kordan behov du har.

Arcade modellen e vel rimelig billig atm, men husker ikke om det blir billiger kjpe feks en arcade 360 og harddisk i tillegg, eller bare kjpe pro eller elite. og nettet mitt e borka, s kommer ikke inn p elkjp.no for sjekke atm(kommer faktisk bare inn p kotaku og japani)

Men vil uansett anbefale deg skaffe deg en harddisk, s du ikke gr glipp av demoer og arcadespill.

ilifin
20th October 2008, 00:04
Slik jeg ser p det dere Pro veien g, avhengig av om du vil ha svart 360 eller ei. Bde Pro og Elite har HDMI-utgang, og det eneste som er stor forskjell mellom de er at Elite har en strre harddisk. Jeg har selv aldri hatt noen form for problemer med plass p harddisken til min Pro, s det er som Cactuar sier, opp til deg om du skal bruke den veldig mye til spille eldre/XBOX Live Arcade spill, fremfor spille de som kommer p plater.