PDA

View Full Version : Interesse for kremtopp/kake/fruktdekorerte ting.

HaRLe
17th October 2008, 15:29
Ting dekorert med kremtopper, kaker, frukt, kjeks, perler av alle mulige farger osv. er KJEMPEPOPULÆRT i Japan for tida. Jeg kjøpte en del materialer derfra, og lurte på om det er noen som helst interesse for å ville kjøpe ferdigdekorert stæsj?

Jeg har noe erfaring med å lage minimat fra før, og tenkte på å starte nettsjappe på mitt søte lille domene, kawaii.no!

Søte smykker (som jeg forsåvidt fikk solgt litt av på Desucon i fjor), dekorerte speil, nøkkelringer, øreringer, halskjeder, bokser/smykkeskrin og kanskje deksel til mobil og DS vil da være tilgjenglig.

Men jeg vil nå først høre om dette i det hele tatt er interessant. Jeg gidder jo ikke bruke tid og penger på noe som da ikke er lønnsomt ^^; Jeg må også finne noen som kan importere forskjellige materialer siden dette er _VELDIG_ vanskelig å finne på nett. :/

Så om noen som bor i Japan for tiden vil gi meg en hjelpende hånd så hadde det vært supert også! :)

Men for all del, bruk tråden til å diskutere disse søte lille kremtoppmotene de har i Japan for tiden!