PDA

View Full Version : HJELP! cosplay krise!

Marit-chan
16th October 2008, 23:43
[edit]
Problemet er løst! :D
Mamma fant ei gammal legefrakk som eg kunne bruke til cosplayet eg orginal vile bruke(Komui) :D
Tusen takk til dei som tilbydde meg å låne cosplay :)

Eg hadde orginalt tenkt til å cosplaye Komui Lee fra D.Gray-Man på desucon, men planen blei spolert når eg fekk vite at cosplaye eg bestilte ikkje kom til å komme fram i tide. :'( og siden eg aldri har syd før i heile mit liv, trur eg at det ikkje kjem til å ende opp så bra vist eg syr det sjølv.
Derfor lurer eg altså på: Kunne ein eller annan lånt meg eit cosplay til desucon?
Eg har ingen cosplay sjøl siden dette er mit første desucon (var med på soracon, men cosplaya Misa fra death note og eg har ikkje lyst til å gjere dette igjen) Så vist nokken har eit cosplay til overs som dei kunne ha lånt bort, så versåsnill å sei ifra!
Eg har ikkje særlig lyst til å farge håret mitt, men eg kan i klippe det. (skal til frisøren på mandag)

Liten beskrivelse av meg:
Kjønn: jente
Alder: eg blir 16 den 29 oktober (4 daga etter desucon XD)
Hårfarge: brun
Hårfasong: litt over skulderlengden og oppklipt
Høgde: ca. litt over 160 cm
Fasong: litt lubben...
Vekt: hemmelig XD
Str. overkropp: S eller M
Str. bukse: 38
Sei ifra vist det er noko meir du treng å vite

(cosplayet trenger egentli ikkje passe til hårfarge,hårfasong og slikt, så lenge eg får lånt eit cosplay, er eg evig takknemmelig)

Eg er villig til å kjøpe inn utstyr vist det er noko du ikkje vil låne vekk eller ikkje har (så lenge eg kan få tak i det innen desucon eller at det ikkje er for dyrt) er også villig til å betale for å låne det vist det blir nødvendig.

Blir utrolig takknemmelig vist nokken vil hjelpe meg :D

kittypetro
17th October 2008, 12:25
Du kan jo gjøre noe så veldig enkelt som å gå som L, lettere cosplay enn det finner man ikke.

Ardisrawr
17th October 2008, 12:37
Marit-chan høres ikke ut som en person som kler å cosplaye L da, og det er allerede mange nok som er L på desu etter min mening.

Jeg anbefaller Marit til å surfe litt rundt på cosplay.com, det kan jo hende man kan finne ett simpelt kostyme man kan lage selv på en uke der :cip:

Marit-chan
17th October 2008, 13:56
La ut to bilder no! :D he makka litt på photoshop med det eine, så det ser ikkje ut som at d e vegg der XD
Takk for tipset! mn ej rekke ikkje å farge håret til desucon... :(
cosplay.com... ska sjekke ut den sida ;) mn ej kan ikkje sy da... aldri syd nokke i heile mit liv... (unntatt pute...) :cip:
:nya: