PDA

View Full Version : Nintendo Ni no Kuni: The Another World

Azzaro
15th October 2008, 09:47
På nettsiden http://www.ghibliworld.com/news.html kan man se trailer og lese litt om det kommende Nintendo DS spillet "Ni no Kuni: The Another World" der studio Ghibli har bidratt med animasjon.

Dette ser fantastisk bra ut!! :8D:

Er det noen som vet hvor lang tid det vanligvis går før japanske spill blir tilgjengelig i europa på engelsk?

j00
18th November 2008, 01:47
Utgivelsesdatoer varier sterkt fra spill til spill, og avhenger mest av spillutviklerne og deres internasjonale partnere og hvor late disse folka er.

Personlig kan jeg knapt huske å ha siklet etter et spill slik som jeg gjør etter dette(kanskje Gyakuten Kenji og resterende Professor Layton spill), og håper at oversetterne får ræva i gir med en gang spillet kommmer ut.

Og siden Nintendo er så nazi når det gjeldel utgivelsesdatoer i Europa (Professor Layton, der Japan får sitt tredje spill i serien, USA venter på det andre og Europa AKKURAT har fått sitt første, på tross av at spillet lå på listetoppen i seks uker da det kom ut i FEBRUAR i USA), ville jeg satset på å plukke det opp når det dukker opp i USA.

Når Studio Ghibli står for animasjoner, Level 5 for spilldesign og Joe Hisaishi for musikken (Ghibli/Level 5 for historie?) KAN DET IKKE SLÅ FEIL. OG DET FØLGER MED EN "FORMELBOK" MED SPILLETAEPOTJÆASDLNØXCVLNKCXV

Azzaro
18th November 2008, 09:01
Hehe.. formelbok ja :) Høres morsomt ut!

Men da er det vel bare å vente da tydeligvis.. og håpe at nintendo ikke er så veldig nazi og at spillutviklerne får rævva i gir :D

Saber
18th November 2008, 09:51
SÅ veldig bra ut i grunn...liker veldig godt RPG spill så da får vi se xD

krisalis-k.52
27th November 2008, 00:58
@j00: Om du synes at enkelte europeiske utgivelser kan drøye vel lenge, ta en liten
prat med australierne. De får ofte godsakene sine lenge etter at vi i Europa
har kost oss. ;-;

Tanja
27th November 2008, 01:53
Level-5 + Studio Ghibli må bare bli bra! Gleder meg skikkelig :wow: Blir nok en stund til det blir gitt ut andre steder enn Japan, men heldigvis går det i det minste ann å spille ds spill som er utgitt i Amerika ^^ Det kommer nok til USA før Europa