PDA

View Full Version : Følgesvenn?

Akamaru
26th September 2008, 19:09
Jeg har MEGET lyst til å dra på Desucon! Problemet er bare at min mor (så engstelig som hun er) ikke har så veldig lyst til å sende meg alene til hovedstaden.

Jeg lurer altså på om det er flere fra Trøndelag som har tenkt seg dit? Som kanskje kunne tenkt seg å transportere og/eller ta følge med ei trivelig jente på 17 år?

Har også behov for evt. soveplass! Jeg er ikke redd for sofaer eller madrasser på gulvet bare så det er sagt. Jeg har faktisk sovet i sovepose på gresset i temmelig iskaldt vær (senest forrige helg as a matter of fact...), så er ikke så nøye på soveplassen. Jeg overlever nok.

Håper noen tar kontakt ;D

Gruffaloo
26th September 2008, 20:02
Jeg og et par andre tar natt-toget nedover, er ingenting i veien for at du kan slå følge med oss. Vi har tho bestilt hotell så opphold må du nok ordne med selv;)

Akamaru
26th September 2008, 20:40
Å flott! Skal diskutere dette litt frem og tilbake å se om jeg får lov. Mulig søskenbarnet mitt slår følge også.
Og takk for tilbudet, veldig snilt av deg ;3

TownyTuff
30th September 2008, 20:43
Jeg og faren min skal nedover fra Trøndelag, men vi tar nattoget fredag->lørdag og lørdag->søndag, så soveplass blir på toget om du vil dra med oss. Pappa klager ikke egentlig over reisefølge, så vidt jeg vet. :D Så om det frister å reise med en 14-årig Naruto-cosplayer og hennes piratfar er det bare å si fra, så kan vi prøve å se om det går :3

Makkuro
1st October 2008, 16:34
Det ser ut som om det er mange fra Trøndelag som tar toget nedover. Skal vi ikke si at vi tar et lite pre-Desucon treff på toget?

Akamaru
1st October 2008, 18:34
Skal også ta natt-toget! Vi kunne utveksle mobil-nr og avtales å treffes der et sted? Ved ikke om de har noen kafe-vogn eller noe på natt-toget, men vi kan jo finne en løsning?

Hadde vært fint å stifte noen bekjentskaper før man kommer til Oslo :D

TownyTuff: Takk for tilbudet, men jeg tror jeg har fått ordnet soveplass nå (har faktisk opptil tre muligheter nå xP)

Makkuro
2nd October 2008, 16:43
Jeg har bestilt kupe. Vi kan møtes der.

TownyTuff
4th October 2008, 18:38
Skal også ta natt-toget! Vi kunne utveksle mobil-nr og avtales å treffes der et sted? Ved ikke om de har noen kafe-vogn eller noe på natt-toget, men vi kan jo finne en løsning?

Hadde vært fint å stifte noen bekjentskaper før man kommer til Oslo :D

TownyTuff: Takk for tilbudet, men jeg tror jeg har fått ordnet soveplass nå (har faktisk opptil tre muligheter nå xP)

Hihi, jeg er med på å ta et lite pre-Desu om dere andre vil. :D Og ja, det er kafévogn på nattoget. Var i hvertfall det i natt :3 Tok nattoget til Oslo med faren min i natt, og det var i hvertfall kafévogn her :3

Bare hyggelig =w=

Akamaru
5th October 2008, 22:28
Alright! Da er det ikke noe problem å møtes på forhånd da! vi kan diskutere det nærmere når den tid kommer ;D