PDA

View Full Version : Hjelp til markedsføring!

OutlandDrammen
25th September 2008, 12:37
Hei alle sammen!

Såvidt jeg har forstått er det en del skoleungdom som er aktive i denne gruppen og jeg har en forespørsel til dere.

Det har vært litt stille i butikken den siste tiden, og det kan skyldes at det fremdeles er mange som ikke er klar over at vi har åpnet i Drammen eller vet hvor vi holder til. Jeg tenkte å gjøre noe med dette ved å kjøre på med litt markedsføring, og til det kunne jeg trengt noen snille hjelpere.

Er noen av dere villige til å ta i mot noen plakater/ flyers å henge opp på skolene deres og andre aktuelle
I såfall hadde dere gjort meg og butikken en kjempetjeneste, og det setter jeg virkelig pris på!

Om dere kan stille opp, så send meg en PM eller svar her i denne tråden, så kan vi avtale nærmere da. Også håper jeg at mange av dere har lyst til å hjelpe til:)

Tusen takk på forhånd!

Katrine

Shashi-Chan
25th September 2008, 12:44
Kunne kanskje hengt opp noen på skolen her selvom jeg går på skole i Holmestrand, kan jo også henge opp på butikkene hjemme på Revetal, kan være hende noen vil dra til Outland Drammen enn Outland Oslo siden det er kortere vei (tror jeg ihvertfall.)

Isåfall så må plakatene sendes med posten siden jeg kan ikke hente dem :S

OutlandDrammen
25th September 2008, 17:54
Det skal jeg absolutt vurdere, takk for tilbudet! Sender deg en PM om det blir aktuelt jeg:)

OutlandDrammen
30th September 2008, 10:07
*bump* Ingen andre som har lyst å hjelpe til?:)

Kokoro
6th October 2008, 19:25
Går ikke på skole i nærområdet nå, men jeg kan alltids nevne outland drammen for de jeg vet om som liker manga ++

Er nok det eneste jeg får gjort siden jeg bor på andre siden av landet for tiden :P
Men er bedre enn ingenting.. :dangopocky:

Kiyoshi
8th October 2008, 19:56
Jeg kan sikkert henge en opp på skolen min n__n

Krisbam
8th October 2008, 21:05
Neste gang jeg er i Drammen kan jeg sikkert plukke opp noen plakater som jeg kan henge opp på de forskjellige skolebyggene (Kongsberg)~

kimizan
8th October 2008, 22:22
du kunne jo kansje tatt deg en tur innom til de lokale ungdom skoler og lignende i ditt nabo lag bare ett tips;) bor ikke i oslo selv men tenkte at jeg kunne i hvertfall slenge inn et tip:P

OutlandDrammen
9th October 2008, 10:16
Tusen takk til dere som har meldt dere frivillig! Vi kan gjøre det sånn at dere enten kommer innom butikken og henter plakater, eller så kan jeg sende det til dere på mail, slik at dere kan printe de ut selv. Gi meg beskjed om hva som funker best!:)

Kiyoshi
9th October 2008, 11:07
Jeg kan komme innom butikken i morgen, kommer dit i ett tiden eller no ^^

Krisbam
9th October 2008, 18:23
Kanskje jeg kan titte innom en tur på lørdagen. Om jeg ikke får gjort det kan jeg sikkert printe ut noe selv også~

Shashi-Chan
10th October 2008, 18:34
Mail funker best, men da blir det ikke store råe plakater :P Mer som flyers ^^

Krisbam
10th October 2008, 19:38
Ugh.. Jeg er en idiot. Jeg var innom i dag og så glemte jeg det...

Send meg gjerne en mail på krisbam(at)gmail(dot)com, så skal jeg skrive noen ut og henge de opp til uka.

Kokoro
10th October 2008, 20:10
Kan sende på mail til meg og, så skal jeg henge opp litt rundt omkring :)

Send meg PM for mailen min :nya: