PDA

View Full Version : Treff Akershus Treff!

Simen
22nd September 2008, 17:29
Vi i Akershus har tenkt til å ha et treff i Ski på Lørdag 11. Oktober, hvor vi har tenkt til å samles litt for å spise og se en film! Ettersom Ski er et ukjent sted for mange kommer vi også til å samles i små grupper som møtes og drar sammen. Mer detaljer og småprat kommer til å skje i Akershus gruppa (http://forum.japani.no/group.php?groupid=54).

Klokkeslett er fortsatt ukjent, samme med hvilken film vi skal se men post gjerne forslag og når dere kan her. Si også ifra hvor dere drar hvis noen drar samlet så blir det enklere for andre andre i nærheten å henge seg på. Starter med tom påmeldingsliste så vi er sikre på at alle som kan melder seg på her.

Edit: Klokkeslett er satt til å samles rundt 3 sålangt det lar seg gjøre med busser og tog.

Påmeldte:
-Simen
-Copycat-chan
-phpconinja
-NEINEI
-Papaya90
-Dai-Suke
-Jokko3
-Ithos (ikke japani medlem)
-Ubervoff

De som drar fra Nittedal og inn mot Oslo S og så ta tog derfra til Ski:
-Simen
-Copycat-chan
-phpconinja
-Ithos
-Ubervoff

De som drar fra Langhus og... roter seg vidre til Ski:
-NEINEI
-Dai-Suke

De som drar fra Sandvika:
-Papaya90

Post gjerne her, i Akershus treff gruppa (http://forum.japani.no/group.php?groupid=54) eller send PM til meg hvis det skulle være noe.

copycat-chan
22nd September 2008, 21:58
jeg er med, jeg er med:) og kommer fra nittedal her så jeg reiser nok med deg simen:)

wooo glede seg:D

NENEI
22nd September 2008, 22:06
jeg blir med å^^ og drar fra Langhus :)

UberVoff
22nd September 2008, 23:18
Simen simen, gulingen her (går ut i fra at du vet hvem jeg er).

Blir Ithos med på dette?

Simen
22nd September 2008, 23:24
Simen simen, gulingen her (går ut i fra at du vet hvem jeg er).

Blir Ithos med på dette?

:D

Vet faktisk ikke, han er ikke på Japani så var usikker på om han vil være med eller ikke. Skal spørre han i morgen. Blir du med?

UberVoff
23rd September 2008, 00:15
Blir nok med dersom han blir med ja :)

Papaya90
23rd September 2008, 13:38
Vel jeg kan sikkert komme å møte folk (selv om man bor på andre siden av byen xD). har ingenting annet den dagen, så kan sette meg opp foreløpig :)
tar i så fall toget fra Sandvika og nedover til Ski (enten direkte eller med et litt lenger stopp på oslo S). hadde vært greit å møtes på togstasjonen i Ski da jeg ikke kjenner plassen xD

Dai-Suke
23rd September 2008, 16:03
Jeg kommer også, håper jeg.
Drar antagelig fra Langhus.
Samma for meg hvilken film vi ser...

kohaku
23rd September 2008, 19:34
Jeg kan ikke komme... Skjer med at folk velger datoer jeg jobber på...? T_T

Har postet om det på treff-gruppa... Orker ikke å skrive hvorfor jeg ikke kommer her. XD

jokko3
23rd September 2008, 19:55
Tror kanskje jeg kommer hvis ikke no annet med cosplay-gruppa mi dukker opp.

Bor 5 min fra Ski så det blir ikke no problem å komme seg dit ((bor på nordby forresten))

2Wee
23rd September 2008, 22:34
når på dagen er dette snakk om?

copycat-chan
23rd September 2008, 22:47
vet ikke helt når ... vi har vell ikke bestemt oss enda... får med folk først så kan vi bestemme det senere ..eller?

Issa-san
30th September 2008, 16:11
Fullt mulig at jeg kommer..! 8DD

UberVoff
30th September 2008, 21:40
Er ikke så mange gode filmer akkurat nå som folk allerede ikke har sett. Wall-E tror jeg det er en del som har sett, slik at det kan hende at noen trekker seg dersom den filmen blir valgt. Mulig noen blir med selv om de har sett den for hyggelighetens skyld, men dette er ikke noe å satse på. Også må man tenke på aldersgrenser på filmer ettersom vi har med oss noen mindreårige, så skrekkfilmer er ute av diskusjonen.

Huff dette virket som litt stress, nei, Simen får ta ansvaret, så får jeg sitte her og kritisere istedenfor

copycat-chan
2nd October 2008, 20:34
god ide vi pusher alt ansvar over på (dyslektiker)simen:P men aldersgrenser på film er jo no problemo siden vi har med oss folk på over 18 liksom

Simen
2nd October 2008, 23:53
Planen sålangt som jeg har planlagt i hodet mitt:

-Dra til Ski
-Kino film ting
-Spise noe og sosialisere
-Hugs and kisses and goodbye med alle glade og fornøyde.

Ikke verdens største plan, men dette er et random treff. Grunnen til at vi ikke har valgt kino enda er at programmet for lørdagen ikke har kommet enda. Fredagen derimot viser de bare Fritt Vilt 2... men det behøver ikke å bety noe, og går det ikke film blir det rett på mat og sosialisering til noen besvimer eller må hjem.

2Wee
3rd October 2008, 00:00
non ifra lillestrøm området? som skal dra herifra altså.
Dette høres jo koselig ut^^ gir beskjed seinere jeg =)

jokko3
3rd October 2008, 00:04
Planen høres egentlig bra ut. Bra jobba Simen.
Kan jo sikkert ta en tur innom Peppes etter kinoen da...

Drone
3rd October 2008, 01:04
Hvis jeg kommer(stor sannsynlighet) drar jeg fra Lillestrøm til ski! ^^

retrolord
5th October 2008, 20:08
wow!! et treff i hjem byen min!! og det må jeg bare nesten prøe å komme på!!!
håper jeg skal ikke jobbe den helgen.
men sett meg opp på kanskje lista.
ZOMMggg nå ble jeg glad!

Simen
5th October 2008, 21:59
Kanskje lista kommer kanskje snart, kanskje.

Og anbefaller alle å sjekke Akershustreff gruppa (som er åpen å lese for alle) for å se på detaljer om eventuell sammenslåing med Mitas minitreff. Igjen, post gjerne der, her eller send meg en melding hvis det skulle være noe.

Mita-chan
5th October 2008, 22:06
Det hadde vært koslig om dere hadde joina oss^^ det blir kortere vei for mange også :3

kami
6th October 2008, 17:57
haaalooo^^
jeg vil også være med! nih...jeg tar nok med meg ma-chan hvis hun ikke blir dratt med av sinnsyke foreldreXD eller er dette for alle?O_o nnnh:santa::santa:

UberVoff
6th October 2008, 18:16
Hallo ja.

Ja, dette treffet er som lufta, altså for alle. Fint at flere melder seg på :3

Simen
8th October 2008, 00:34
Dette treffer er nå slått sammen med Mitas Minitreff, sjekk ut den tråden og meld dere på der. Håper alle som er påmeldt her kan komme og melder seg på! :)