PDA

View Full Version : Let loose your imagination

Mettiz
12th September 2008, 00:58
http://i64.photobucket.com/albums/h180/Mettiz/Letlooseyourimagination.jpg

"Pennen er mitt våpen!"

nya...
Det er meg i midten (eller forsøk på det :P men syns det ble bra, jeg ^^ go Chibime!!! (mitt kalle navn for chibiversjonen av meg))
Jeg syns det er utrolig gøyt å tegne, og gjør det så ofte jeg kan :D noen av tegningene er nye som ejg ikke har fått postet ennå, mens resten har jeg enten postet her eller på min deviantaccount: http://mettiz.deviantart.com/
Selv om jeg ikke greier å tegne akkurat nå (uansett hva jeg prøver å tegne, så ser det bare rart ut!!) betyr ikke det at jeg ikke kan øve meg litt på ps ^^

Ingen av personene tilhører meg, utennom Chibime, Amras, Ikari og Ikari i Anbu drakt.

Jeg lurer på om jeg skal bruke dette bildet(bare bildet av chibime) på russekortet mitt, jeg kommer ikke på noe annet (jada, vet jeg har lenge igjen før jeg bestemmer, men vil lage kortet i god tid ) Jeg har tenkt til å lage en russelue på chibime.
hva synes dere?

Asutsuri
12th September 2008, 13:36
nice : )
likte tegningene dine skikkelig godt, selv om noen 'personer' skilte seg litt mer ut enn andre. Likte spessielt hvordan du fikk til deidara, og han fra InuYashua (? Var det rett eller tok jeg helt feil nå x)

Men si meg, hvem av disse er Chibime? XD Er det ho rett under han i ANBU-drakta, eller?

Mettiz
12th September 2008, 14:04
den personen oppe i høyre hjørne(sesshomaru) og den personen nederst i høyre hjørne (Inuyasha). Sesshomaru er Inuyashas bror. Var det han du tenkte på?
hehe, Chibime er den i midten: chibi-me (tenkte jeg kunne kalle chibiversjonen av meg selv for det =P)

Asutsuri
14th September 2008, 14:10
Nei, tenkte nok da på selve Inuyasha, han nede i høyre hjørne.

Ah, he he, ser først nå at du faktisk har skrevet det i den første posten din :.p Men syntes egentlig at de blyanttegningene dine var finere, så kanskje du kunne prøvd å lage chibime med blyant i stedet? Du kunne i alle fall gjort det, og bare sett hvordan det hadde blitt. Men uansett, morsomt om du setter en tegning på russekortet ditt i det hele tatt :.) Husker, da jeg var mye mindre, at det var skikkelig stas å få ett russekort med tegning på.

fq-chan
18th September 2008, 23:19
Du var utrolig flink *-*

Mettiz
20th September 2008, 19:13
Asutsuri: skal prøve på det, og se hvordan det ender ^^
fq-chan: tusen takk :D