PDA

View Full Version : Introduksjon - Michelle

Ryuzaki
10th September 2008, 19:21
Hei hei, tenkte jeg bare skulle introdusere megselv, litt. (bare litt..)
Jeg heter Michelle, bedre kjent som Ryuzaki her på japani, og er ny deltidsansatt hos Outland i Drammen.
(Tror kaskje jeg har laget en intro av megselv her på japani før, men det skader nok ikke med en oppdatering:) )

Egentlig bor jeg i Tønsberg men kommer hele den laange veien til Drammen by, hver helg, for å jobbe. Ikke det at det er noe å klage over:8D:

I hovedsak er det manga og anime jeg interesserer meg for og kan litt om, men jeg er på ingen måte veldig kunnskapsrik i emnet, og har masse mer å oppdage og lære, så be gentle with me:innocent:

Jeg vil- og skal gjøre så godt jeg kan i den nye jobben min, og jeg skal gjøre mitt beste for at våre kunder skal være fornøyde med å handle hos oss.
Som sagt, så er det mye jeg ikke har spesielt store kunnskaper om, men jeg er mer enn villig til å lære. Så hvis det er fjerde gang du er inne og spør om å få card deck til Magic, eller lurer på om når vi får inn character sheets til Dungeons and Dragons og jeg FORTSATT ikke aner hva disse tingene er; Da er det på tide å si: "Michelle, la meg lære deg litt om dette, så slipper du å gå rundt i uvisse." (Det er alltid bedre å lære av proffene, for de kan sine saker. Artikler på wikipedia er liksom ikke helt...jah..hva skal jeg si... :gonk: )

Jeg er veldig glad i Death Note, vil faktisk streke meg så langt til å kalle megselv en Death Note-ekspert:kul: og annet enn det så er jeg også forferdelig glad i Naruto mangaen/animeen.

Andre ting tycker jag om (som jeg kommer på nå i farta) :
-Fruits Basket
-Junjou Romantica - hvis det er noen jenter (eller gutter for den saks skyld) som ser etter en god shounen ai/yaoi manga, så anbefaler jeg denne:ja:
-Love Hina
-Hellsing
-Hikaru no Go!
-Ral (omega) Grad
-Gunslinger Girl
- "Battle Royale"-boken av Koushun Takami
-Filmer av Studio Ghibli/Hayao Miyazaki
-Filmer av Makoto Shinkai
-Bøker av Haruki Murakami
-Advent Children-filmen
-Nintendo og Playstation (elsker Ocarina of Time over alt. Også liker jeg MGS3:Subsistence, ICO, Shadow of the Colossus, Majora's Mask, Dirge of Cerberus. Har nettopp kjøpt meg Playstation one-konsollen, og skal få kjøpt Final Fantasy VII. (Ja, bare rist på hodet og si det kan du spille på PS2'en også, men jeg er vel heller litt puristisk når det kommer til spill..*kremt*)

Annet enn det så liker jeg å gå på konserter, fester, reise, skrive, lese, tegne, lære språk, høre på musikk, har en stor passjon for korte, kule 60talls kjoler. Og sko...*sigh*
Twin Peaks er phett, so's Carnivale. Jeg flyter på Beatles, Bowie, Queen, Radiohead, Soulmusikk, Joe Hisaishi, electronica, Neil Young, spillmusikk og <3 Stroll On <3

*puh*

Sånn, da er vel alle som har lest dette litt bedre kjent med meg:blush:

Så husk, er det noe dere lurer på så bare spør meg også, så håper jeg at jeg kan svare dere, enten her, i butikken eller på mail (drammen@outland.no).

Shite! denne ble lang, stakkars de som leser:8D:

Ert ut,

Michelle (-_-)

Ripten
10th September 2008, 19:47
Velkommen skal du være!

Fint at du liker Death Note og Zelda OOT, da begge er episke saker :O

Ryuzaki
10th September 2008, 20:01
Høyst episke saker, ja.
*affirming nod*

viddy
10th September 2008, 20:10
Yay! Noen med god smak! (Da tenker jeg spesielt på Ocarina of time <3!)
Also velkommen!

Glacies
11th September 2008, 11:09
Good to have you here! ^^

Shippuuden-08
12th September 2008, 15:55
Aww, VELKOMMEN! Jeg er også en STOR Narutard<3 en STOR! :)

Ryuzaki
13th September 2008, 10:53
Aww, VELKOMMEN! Jeg er også en STOR Narutard<3 en STOR! :)

Godt å vite:ja:
Yayz!